ESKİYEN SECCADE
SECCADENİN TAMİRİ
Süleyman ağabeyimi yıllardır tanırım ve çok severim.
O benim hem çok güvendiğim ve saygı duyduğum dostumdur.
Ticarerine, hesabına, hak ve hukukuna, inancına hayranlık duyarım.
Bir gün bana gelerek bir ricada bulundu .Evinde buluna seccadelerin çok eskidiğini ve onarmamı istedi. Ben de çok severek kabul ettim.
Ertesi gün güzelce paket yaparak bana getirdi. Paketi açtığımda gözlerime inanamadım, misler gibi kokuyordu ve hayretler içinde kaldım. O güzelim seccadenin alın yerleri ve dizlerin geldiği yerlerin yüzey kısımları parçalanmış yok olmuştu. Sadece halılnın iplikleri kalmıştı.
Uzun zaman uğraşarak ve çok emek vererek bu tamiri imkansız gibi görünen saccedeyi onararak yok olmaktan kurtararak iyi bir hale getirdim.
Ve düşünmeye başladım;
Kim bilir ne kadar çok ibadet yapılmış ve bu kadar çok eskitilmiş seccade kimler namaz kıldı.. kim bilir yüzbilerce ibadete seccadelik yapmış namazın feyzine ve mutlulğuna RABBİMİZE teslimiyetin huşusuna şahitlik etmiş.
Süleyman ağabeyime sordum:
- Kaç senelik bu seccadeler ?
- O da şöyle cevap verdi: rahmetli babasından kaldğını ve tam bilemediğini söyledi.
Ne mutlu müminlere
Ne mutlui inananlara
Ne mutlu ibadet edenlere
Ne mutlu seccade eskitenlere
Ne mutlu bana , bu seccadeyi tamir ettim
Ne mutlu bana Süleymen ağabeyim gibi bir dostum var..
YORUMLAR
selam.....tebrikler.......siz adresi veriniz...ben size gül kokulu seccade göndereyim.. süleyman agbi ye de verirsiniz....bu seccadeler yarın ahrette şahitlik yapacaklar.....