- 1308 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
DERDİM DERDİNİZLE DERTLENMEKTİR
Daha on oniki yaşında yolun henüz başı veya başından biraz berisi biraz berisi değilde ötesi olsa ne olacak berisinden çok daha vahim sonuçları olacağı kesin on oniki yaşında anaya onüç ondört yaşında babaya karşı gelen kirli paslı elbiselerle dolaşan saçlarındaki jölesi bozulacak diye duş almayan yüzünü bile yıkamayan giydiği düşük bel pantolondan dolayı kıçının yüzde kırkı dışarda dolaşan kulağında küpe işaret parmağıda dahil sekiz tane yüzük soğuktan donmuş üzerinde havadan dolayı giyecek olmayan burnundan tutsan canı çıkacak cebine baba parasıyla iliştirilmiş gavur cıgarsı ağzında günün en argo kelimeleri giydiği ayakkabıdan dolayı mafya bozuntusu dolaysıyla dehşet ve pis bir görünümde dolaşan serseri kendisini dev aynasındaki delikanlı zannediyor sanki zannetmekle haklı gibide geliyor bana çünkü yerin dibine batasıca kendini güzellik kraliçesi zaneden piyasada delikanlı kızım diye dolaşan kızların çoğda bu kirli paslı kıçının yüzde kırktan fazlası dışarda dolaşan erkek bozuntularına pirim veriyor yani onlarla arkadaş onlarla sevgili oluyorlar aklım almıyor gerçekten pırıl pırıl melek gibi kızlarımızın çoğu malesef ne kadar yırtık pırtık kirli paslı paspal delikanlı bozuntusu varsa onları tercih ediyorlar yazıklar olsun bu kızlarımızın mideleri bu kadarını nasıl kaldırıyor diye aklım dan geçiriyordum baktımki kızlarımızın çoğda aynı konuma gelmiş yani korkudan yere düşen cüzdanını alamıyor eğildiği zaman göğsler fora kıçınında yüzde kırkı dışarda kalacak bütün bu yobazlıklar bütün bu ahlaksızlıklar moda ve medeniyet adı altında bizler sunuluyor böyle modaya böyle insan hakkına lanet olsun efendim insanın kalbi temiz olacakmış doğrudur ama birazda yüzü birazda üstübaşı birazda saçı sakalı temiz olsa fenamı olur efendim bir çoğunuzun bana kızar gibi olduğunuzu tahmin ediyorum ama size şunu söyleyeyim siyasetçi dinci dinsiz sağcı solcu değilim o gözle yazmadım sadece insan olarak toplumumuzun bilinçli bir şekilde birileri tarafından bir yerlere sürüklendiğini tespit etmeye çalıştım derdim birilerini üzmek değil derdim çok sevdiğim mensubu olduğum ve mensubu olmaktan onur duyduğum Türk toplumunun genleri ile oynandığını beni okuyan ve anlayan kardeşlerimle paylaşmak ona göre hareket etmemizi anlatmaktı herkesi saygı sevgi ile selamlıyorum.
YORUMLAR
saygıdeğer beyefendi, Necip fazıl'ın dediği gibi ‘Tomurcuk derdinde olmayan ağaç, odundur’ insanlar özbenliğini kaybetmiş. gün geçtikçe de iyiler azalmakta. ben kendi çocukluğuma bakıyorum da ninem beni gözüyle korkuturdu. kahve içmez, misafirlikte tek şekerden fazla alamazdım. neyse çocuktur canım diyen olursa şöyle derdi: ölürse yer beğensin, kalırsa el beğensin... bende sizin gibi çok üzülüyorum gördüklerime.. Saygılarımı sunuyorum
rabiabelgin tarafından 4/10/2011 10:07:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
rabiabelgin tarafından 4/10/2011 10:09:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Selaattin çoban(KIŞLALI)
yazınızı kutlarım efendim..kültürümüz malesef yok olmaya yüz tuttu ..eskiden atalarımızın gözüne bakar of demezdik şimdi deyişti artık mevlam sag eli sol ele muhtaç etmesin...ve yazsamda maşallah oglum vardır öyle ps giyinip gezmez ve gezemezde ölmeden müsade edemem....kutlarım selamlar gül diyarından