Dikkat! APTAL Sarışın Çıkabilir
O değil de;
Yol boyunca bütün otobüse dünyanın en salak telefon konuşmasını dinleten aptal sarışın! Ben senin gibileri sadece filmlerde var sanıyordum. Yaşam enerjimi tükettin bugün.
Alışveriş merkezinden aldığın kırılacak eşyaları otobüsle taşımaya kalkman ve 4 kişilik koltuğu sırf o aptal eşyaların için ayırıp, ’bu koltuklar bana ayrıldı, para vercektim ama şoför istemedi’ diyerek kimseyi oturtmaman akıllara zarardı.
Sen öyle söyleyince milletin de oturduğu koltuktan kalkmasıyla birlikte gülmekten başka birşey yapamadım...
Beni en sonunda psikopata bağladın ve belediyenin şoförüyle muhatap ettin ya... Sana ne diyim!
Şoföre, ’belediye otobüsünde koltuklara rezerve mi olurmuş’ diye posta koyduğumda şoför, ’beni ilgilendirmez kim nereye isterse otursun’ dedi ya...
O değil de;
Sen şaka mısın! Bütün bu aptallıklara sebep olup bide bana dönerek ’ama böle yaparsanız inerim bende’ demen yok mu. İşte o an nutkum tutuldu sıtkım sıyrıldı. İçimden, ’şimdi biyerlerden kamera çıkacak ve bu kamera şakası diyecekler’ diye bekledim.
Her beklediğim şey gibi o da olmadı...
O değil de;
İn anam babam in... hatta inmezsen seni kolundan tutup ben aşağı atacağım. Ya da kendimi yakacağım... o derece!
O değil de;
Yolda izde otobüste trende vapurda heryere tabela koysunlar istiyorum.
Dikkat! APTAL sarışın çıkabilir...
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Bir de çakma sarışınlar var...
Çakma aptal oluyorlar nedense...
Herkes için geçerli olmasa da böyle bir genelleme yapılabilir mi?
Ben yapmam...
Fakat asansörde "üçüncü kattan geçiyo muuuu? " diye soran sarışını düşününce var bi arıza diye düşünüyorum...
O değil de...
Aptal olup sarışın olmayanlara ne demeli...
O değil de...
Yaa nasıl kurtulacaz bu "o değil de "'den..
Biz de mi sarıya boyatalım saç....
Saç dedin mi duruyorum..
Benim öyle bi sorunum yok..
O de...
Yok bu sefer demiycem..
Esma KAHRAMAN
Bende sarışınım. Bu aptallar yüzünden saç rengimi değiştirdim.
'Fakat asansörde "üçüncü kattan geçiyo muuuu? ' diyen sarışından sonra saç rengimi değiştirmekte ne kadar haklı olduğumu bir kez daha anladım.
:) O değil de,
aptal olup sarışın olmayanlara 'Allah seni bildiği gibi yapsın' diyebiliriz gibime geldi.
:)))) O değil de,
sevgiler Sayın Yazarım.
erolabi
Ya..aslında hakiki sarışınlarda bazı zeka alameerleri yok değil...
Yok değil yani...var.
Değiştirmekle oluyo mu sahi?
Karaşın olunca kurtuluyosun yazi...
O değil de..
Kaç yaşından beri sarışınsın ???
Mübarek bayramınızı kutlar-ım.
Esma KAHRAMAN
erolabi
atalarımız der ki..."otuzundan sonra sazanı tebeşir paklar"...
O deği...
Bayramınız kutu olsun...,
Saygı ile.
o degilde hocam,hiç otobüse binilirmi ya,kendini herkülmü zannettin,ben seni nerelere amanet ediyorum,gidip belediye otobüsünden çıkıyon,sonrada başım ağrıyo diyon.Odeğilde,ilaç öneriyorum patates dilimle başına bağla diye,onuda kızartıp yiyon hocam ya. bi daha bi şey demem bak,otobüs,bus, kar,citywan yasak...ha bi de arabana,boby board yazma.yasaklandı...
saygılar hocam,bu kadar yazmazdım aslında,çay demini alsın diye uzattım.
Esma KAHRAMAN
:))))))))) Bana 'böle yaparsanız inerim otobüsten' diyo ya. Aklıma geldikçe hala gülüyorum.
:)) Sevgiler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
:)) Sevgiler Sayın Yazarım.
Orada olup izlemek isterdim:)
Gurur duydum yazar arkadaşımla.
Ben de olsam aynısını yapardım.
İnsanların bu kadar tepkisiz olmasına inanamıyorum.
Şehirler arası otobüslerde rahat edebilmek için iki kişilik bilet almak normal de belediye otobüsünde dört koltuğa birden ambargo koymak tam youtube' luk.
Güldürdünüz yine sayın yazarım üzerine bir de Nihat Doğan'ın Yurda vedası denk geldi tv de.
Yerlerde yuvarlandım.
Selam ve Sevgimle.
Esma KAHRAMAN
'"Survivor bizim namusumuz, biz halka karşı sorumluyuz" demiş.
Bence o da insin otobüsten...
:)))))))))))))))))) Sevgiler Sayın Yazarım.
Sayın Yazarım,
ne sarışın hanfendinin çizdiği şekle,ne şoförün sözlerine ve nede oturduğu yerden kalkan yolculara şaşırdım!
Sadece sizin girişimlerinizden biraz endişelendim,hepsi o kadar..
Niye mi?
Dua ediniz ki,ayaktaki yolcuların bazıları şoför ve sarışın vatandaştan taraf olup,
"Sana ne be kardeşim ? Bırakta kadıncaaz rahat rahat yolculuk yapsın." diye tepki göstermemişler!..
Ah,İstanbul ah!
Sevgiler Sayın Yazarım.
DÜMDÜZ tarafından 4/10/2011 1:07:22 AM zamanında düzenlenmiştir.
DÜMDÜZ tarafından 4/10/2011 3:37:46 AM zamanında düzenlenmiştir.