- 1603 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ÖMÜR DEDİĞİN
İzleyeniniz var mı bilmiyorum,
Her cumartesi saat 20.00 oldu mu TRT 2 de yayınlanan bir programa kenetleniyorum: “Ömür Dediğin”
Bu programda ne var bilmiyorum. Ama bildiğim bir şey var ki bu program sayesinde Anamı, Babamı ve kendi geleceğimi görüyorum. Daha birkaç hafta önce iki dalda ödül alan bir program bu. İzleyenler bilirler bu program öyle bildiğimiz magazin programlarına veya aşk dizilerine hiç benzemiyor. Bu programda vefa var, bu programda sadakat var, bu programda kanaat ve şecaat var.
Bir gün gelecek, Allah ömür verirse hepimiz er geç yaşlanıp dört duvar arasına hapsolacağız. Cenabı Allah bize istikamet üzere yaşamayı nasip etsin. Ama şimdiden o günlere hazır olmak ve hayal kırıklıkları yaşamamak adına bahsettiğim programı izlemek büyük önem taşıyor.
Bu programda yukarıda bahsettiğim meziyetlerin yanı sıra nasihat var, ibret var.
Bu belgeselde, kimisinin eşi vefat etmiş, tek başına dört duvar arasında münzevi bir hayat yaşarken, kimisi huzur evinde her sese kulak kabartmış, puslu gözlerle ziyaretine gelecek tanıdık bir sima arıyor. Bu programı herkesin izlemesini çok arzu ederim. “Empati” denen şeyin ne olduğunu bu vesileyle daha iyi anlayacağınızdan emin olabilirsiniz.
Her bölümde başka bir hayat hikâyesi (veyahut ta hayat dersi diyebiliriz), başarı veya başarısızlık hikâyesi karşımıza çıkıyor.
Bu programı her seyrettiğim de hemen telefona sarılıp canım anamı ve babamı arama ihtiyacı hissediyorum.
Gözler puslanmış, kulaklar duymaz, dizler tutmaz, dudaklarda tefekkürün ve teslimiyetin mırıldanan titrekliği. Velhasıl başımızda ki veli nimetimiz olan o yüce insanlar yani ana ve babamızın varlığının bile bizler için ne kadar büyük bir nimet olduğunu daha iyi anlıyor ve Cenabı Allah’a hamd ediyorum.
YORUMLAR
Bir varmış bir yokmuş misali hayat. İlk baharda gözlere şenlik renk cümbüşü hazan rüzgarlarını da görüyor bir gün. Nice hayatlar eksiliyor belleğimizden kuruyan yapraklar gibi, öyle değil mi!...
Çok güzel bir paylaşımdı yazınız. Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...
Sevgili kardeşim Hüdai,
Bir televizyon programıyla giriş yaparak programın anafikri ekseninde yönlendirici yazınızın finaline taşıdığınız ana fikri; programın kendisini gölgede bırakacak kadar etklil, vurgulu yönlendirici ve ders verici buldum!
Muhteşem kaleminizi tebrik eder başarınızın devamını dilerim.
Sevgi ve saygılarımla tam puan + favori+ yorum.
Her şeyin en güzeli sizi ve sevdiklerinizi bulsun efendim.
Dr. İrfan Yılmaz. TEKİRDAĞ.
Hüdaverdi ER (Hüdai)
Selam ve dua ile...
Biçaresin derbedersin
Azrail gelse ne dersin
Aslına rücu edersin
Dinle seni anlatayım
Kal La İlahe illAllah
Muhammeden ResulAllah
Hüdaverdi ER (Hüdai)
Selam ve dua ile...
selam...ömür dediyin....ne güzel yakışmış yazarımıza yazmak nasp olmuş tebriklr..ben bu programı her hatfa seyrederim ..ve kendimizinde böyle durumlara düşmemesi için hep dua eder yaşlı gözlerle seyrederim yüreginiz daim kimsesizlerin yanında olsun ve kederden uzak yaşam lar dilerim.
Hüdaverdi ER (Hüdai)
Selam ve dua ile...