- 1200 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ALEVİLİK SUÇ MU
Orkun bir bankada memur olarak çalışıyordu işini çok seviyor en iyisinide yapmaya çalışıyordu.Ama hayatında bir eksik vardı artık aradığı ruh ikinizi bulmak istiyordu.Günlerden bir gün bankaya yeni bir bayan memur gelmişti tabii orkunun dikkatinden kaçmadı gözleriyle süzüyordu saçlarına taktığı taçı bile dikkatini çekmişti ve çok yakıştırmıştı içinden.İlerleyen günlerde ismi gibi güzel olan merveyle arkadşlığının ilerleyeceğini kafasından geçiriyordu öylede oldu. Kısa zamanda arkadaş oldular aynı işyeri olunca herşey umduğundan hızlı gelişti ve birbirlerini daha yakından tanımak istiyorlardı. Orkun seviyordu ilk günden dikkatini çekmişti merve zaten.Herşey yolundaydı hatta mervenin aynası kırıldığında yeni aynayı monte etmişti orkun ve onun için yaptığı bu küçük iş bile sevindiriyordu .Her şey iyi giderken bir gün merve orkuna alevi olduğu için ailesinin zorluk çıkaracagını söylemişti bu orkunu çok üzmüş ama arkasından gelen soru ile iyice yıkılmıştı orkuna gusul alıp almadığını soruyordu ve ben ramazanda oruç tutarsam sen napacaksın diyordu osmanda bende tutacağım ayrıca gusul alıyorum diyordu.Orkun bu gelen sorularla yıkılmıştı hayatında sevdiği kız mastır yapmış bir kişi bunu nasıl düşünürdü ve sevgisini koruyamazdı . O günden sonra mervede değişiklikler olmaya başladı telefonlara çıkmaz meillere cevab vermez olmuştu osman iştende ayrılmıştı artık herşey ters gidiyor idi sebeb iş olsa ayrılalı 2 ay olmuştu ve bu sorun değildi bu anlamsız soğukluk karşısında artık tek sorduğu soru alevilik şuç mu idi?
Bu yaşanmış bir öykü