- 544 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mala Bağlamak
Yazık ki kıymet, birilerimiz için birilerinin yontmasından geçmek zorunda. Eğer yontulmazsa değerinin bir değeri yok. Toprağın altında milyonlarca senedir ustasını bekleyen elmas mesela. Ama konu bu değil, şu:
Sen allame i cihan ol, farkında olmayanların dünyasında olsan olsan maskara olursun. Maskara ül azamsın mesela, farkındaysa eblehler azamlığının, padişahları olmaman için bir neden yok.
Pek bir iyisin, artıların artık zaviyesinde püskürüyor her yerinden. Mal mübaşirlerinin gözüne girmemişsen malın gözü olsan ne yazar. Tatmine elverişli vasıfların tezgahta doğru yerde uygun fiyata, dilbazın mahir dilinden sergileniyorsa, hormonlu olman, hatta çürüğe sarman önemli değildir, müşterin vasf edicinin sihrinde cazibene vurulur, saman tadın tadın alınınca tat kaçırsa da iş işten geçmiştir, geçmiş olsun tadıcına.
Bu yazıyı mala bağlayalım şimdi:
Ne kadar geçmişse için, o kadar iç geçirirsin...
Kişiye ayarı lazım,
bir ayarsızlığa ayar olmaması için...
Bir mala mal muamelesi yapmadığında; o seni malı bilir.
Bir ere * mal muamelesi yaptığında ise onu kaçırdığını bilmen gerekir.
(*) er erdir, erkeği dişisi olmaz.
** ***
Devam edelim... Körler sağırlar birbirimizi ağırlayalım... ’A aaa, ne kötü düşünüyorsun? Senin kalbin bozuk, çok ayıp... ’ diyelim ve hatta demeyeni dilimizin ucunda lanetlenmiş ilan ederken beynimizin derininde olayımızı fark etmeyeni saf...
Ahlakın ardına sığınıp, sürterken ahlakın ardına libidomuzun göbeğini kaşımayı da ihmal etmeyelim.
Bu bir misal ve düzeneğini bu temele kuranların hepsi (istisna yok) bir yerlerde birilerinden bir darbe yemiştir. Az ya da çok. Malına rağbet gösterenin kafana dair fikri önyargı kıvamında kafa bazlıdır. Ebat ilgisini çeker de Memati sever tarzı.
Senin kendine biçtiğin payeden ne eksik ne de fazladır o değer halbuki.
Bunlara lüzum yok, dobra dobra olmak havaya uymasa da sağlığına uyar.
Bak bir aklı patiska, eti Hind kumaşı
Her yediğin darbede yeni bir kucağa atarken kendini, derdine derman olacağın derdine dert kattığını yaşaya yaşaya folloş olmuş taraflarınla idrak etmene rağmen yattığın endam yatağına diken olur bir zaman sonra.
Ahlakı alakalı alakasız her yerde öne çıkaranların beyinlerini harcadıkları mesai kök hücreleri yiyip bitirmede, okumadın mı Televole altyazılarında...
Program belli. İstediğin kadar ayar ver. Ayar tutmayacaktır.
**
Haber şu:
Tüm dünyada merakla izlenen "Umutsuz Ev Kadınları / Desperate Housewives" dizisinin 36 yaşındaki oyuncusu Eva Longoria, giydiği iddialı kıyafet yüzünden zor anlar yaşadı. Önceki gün David Letterman’ın şovuna konuk olan oyucu ceketinini azizliğine uğradı. Tecrübeli sunucu Letterman’ın ikaz etmesi üzerine Longoria, utanarak da olsa ceketini kapatabildi. Programda yeni çıkardığı yemek kitabının tanıtımını yapan ünözel hayatı hakkında da konuşan ünlü oyuncu, yalnız olmanın kendisine mutluluk verdiğini ifade ederken, zaman zaman erkeklerin ilgisinden bunaldığını itiraf etti.
Haber Link:
magazin.haberturk.com/dunyadan/haber/619050-canli-yayinda-utandiran-frikik-galeri
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.