- 2049 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AH BE HAYAT
Garson servisi uzattığında çay bardağı elimden düşüyordu,sorularımsa;bu kızın kahkahalarının ardında hep ağlamalarımı yatıyordu?nasıl birşeydi şu hayat ?üzülmek istemiyorum diyemiyordun,seçim hakkın elinden alınmıştı.
Evet hayat sana seçme hakkı lüksünü vermiyordu maalesef.Ama onun kahkahaları hayat gülmek istiyorum sana inat.Bu olabilirmiydi?
Hayata kafa tutması.Buda birşeydir diyordum,buda birşey.Dirayet pes etmemek için cesaretin silahını elinden bırakmamak.o silahta moral,evet kendini iyi hissetmenin tek yolu.Başaracağım sözcüğü,sonuna kadar.Ben bu kadını niye seviyorum,kadın asla pes etmiyor,hayat ona ne kadar yaşama süreci verdiyse hediyesine razı,her dakikasını kıymetli bir nimet sayıyor.
Çok eski bizim dostluğumuz,bir çok,şiirlerimde hep o yazılıymış,gülümsüyor arada bak yine seni yazmış ellerim diyordum..
Üzülmemiş gözüküp basitmiş gibi oyalamak,amaliyatın basiti olurmu?berbat birşey,sonrasında dahi bir izler kalıyor insanda.Ama kolaylamak korkutmamak en iyisi.
Bizi hep kardeş sanmışlardı arkadaşlarım,göz renklerinde .Birde birbirimizi asla bırakmadığımızdan olsa gerek.ben bu şekilde muhaseberinde patlatmışımdır hep kafamı o ise,kolay rakamlarla çözüverirdi sorunlarını.
Ama işte bazen kişiliğine iz düşmeyen şeyleri yaşatmazmı ki şu hayat?
Sana yakışmayan elbiseyi zorla giyeceksin diye zorlamaz mı?isyan etmen için uğraşmaz mı?
Dirayetini,sabrını ölç diye derece uzatmaz mı?
Kocasıyla barışmasıda herşey,morali olması gerekirken ,zamanlaması öyle güzeldiki..
Avuçlarımı ovarken bu kız bundanda sıyrılır eminim,güle oynaya girer o odaya bilirim,
Diye acısının ortasında olmayacak gülücükler atıyordum..azarlanacaktım yine olsun.
DELİ KIZ SENİ NİYE GÜLÜYORSUN?
AĞLAMAYAYIM DİYEMİ,
BENİ GÜLDÜRMEK İÇİN DEĞİLMİ?
SALİHA HANIM
KAYIP SAYFALARDAN
SALİHA=KURGU
YORUMLAR
Hayat çoğu zaman, bizim onayımızı almadan, bizim yerimize karar veriyor ve verdiği kararı bize uygulatıyor sanki. O zaman şu sonucu mu çıkarıyoruz? Çizilmiş bir kaderimiz var ve biz ne yaparsak yapalım o kaderin dışına çıkamıyoruz.
Yapacağımız tek şey, hayata inat gülümsemek :)) Sevgilerimle