- 1078 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
ÜÇ BEYAZ...
Hiç düşündün mü, beyaz olan her şeyi severiz genelde...Beyaz sayfaları, bembeyaz papatyaları, 3 beyazı, beyaz önlüklüleri, beyaz güvercinleri, yeri geldiğinde beyaz yalanları bile ve daha sayamayacağım nice beyazları seviyoruz kim bilir...?
Geçen gün yeni emekleyen çocuğun yürüme çabasını gördüğüm saçlarıma takıldı gözlerim... Bembeyaz çıkmaya çalışıyorlar var güçleriyle...İşte o an sevemedim beyazı, anında kinlendim ve sildim hayatımdan...Her yerde, her şeyde çok sevdiğim başımın üstünde yeri olan beyaz mecaz-ı mürselle değil, gerçeğin ta kendisiyle bulmuştu yerini...Tel tel, yavaş yavaş yerini yapıyordu kafama...Ne düşündüm o an biliyor musun? Hayatım karardı ya saçlarım beyazladı demek ki...Vardır bunda da Rabbimin bir hikmeti dedim geçtim...Hiç birşeye takılmaya gelmiyor çünkü...Düşündükçe hırpalanıyor, sarsılıyorum şiddetini bilmediğim depremlerle, her seferinde hangi umudum, hangi mutluluğum kalıyor yıkıntıların altında unuttum artık...
O yüzden depremlerin olmadığı, gözyaşlarımın yağmur diye yağmadığı, ha geldi gelecek kemoterapim diye 21 günü sayacak takvimlerin olmadığı, gece yerine hayatımın kararmadığı bir yere kaçmak istiyorum... Ve bir daha aynı filmi izlememek…
YORUMLAR
umut ve sağlık diliyorum yaşama olan bağlılık ve direncinizi kutluyorum sevgilerimizle
''Gözlerinizzz cok begendimmm maşşallah ..''Umut diliyorum size.Saglık dılıyorumm..''
''Beyazlari bende sevmem aslin'da pek..hani cok kullandiğimiz bi kelime vardir ya; 'Ya beyazdir,yada siyah diye.' İşte ben buna inanmiyorum ne siyah vardir nede beyaz beyazda kirlenir siyahta ama bi renk vardir ki ne kiri gosterir nede 'kabe icin'de kible' arattir işte bu rengi bulmanizi diliyorummm birakin beyazlar sizi sevmesın sizde sevmeyin kaybedecek bi şeyiniz yok hatta ve hatta hic beyaz siyah giymeyinn saflıgı gösterdiğini sanmayin beyazin;Aslin'da tam tersidir butun herseyı gosterır bazen safalıkta pek ıyı degıldır.Birak oldugun gıbı gorunn hayattın'da sıyah'da beyaz'da olmasin griyi bull''
(Tebbesum etmeyi unutmayiinnn:))))saygılarr...
Başımızdaki beyaz saçlar artıkça hayatı çözdük demektir.Küçüklüğümden beri uzun saçı çok sevmişimdir.Hiç sahip olamadım ve bakımı kolay olduğu için hep kestirdim.Sonra saçlarımın yan taraflarında birkaç beyaz gördüm.Hiç üzülmedim.Çünkü hayatın artık bana neler verdiğini biliyordum ve adımlarım daha sağlamdı.Hatalarımın saçlarımdaki beyazlarla azaldığını düşündüm.
Karanlık düşünceler yerine beyaz saçlarım olsun, pamuk gibi.
Bu sayfayı seviyorum.
Sevgiler
(( Seçil Nimet ))
Seçil kardeşim inşallah çok sağlıklı mutlu günlere kavuşursunuz, bu kadar üzülmelerinize siz de şaşarsınız.Varsın saçlar beyaz çıksın, onca kemoerapi ve kullanılan ilaçlardan sonra, herhalde normaldir.Siz sağlıklı olun da beyazların çaresi kolay bulunur.
Selam ve saygılarımla, sağlıklı huzurlu günlere erişmeniz dileklerimle.
(( Seçil Nimet ))
Biliyor musun burada Almanyada bir tanidigin esi tedavi göremeyecek haldeymis kanser bütün hücrelerine yayilmis
yani chemotherapie yapilamiyor ümitsiz bir hasta.Elbette ki Allahtan ümit kesilmez Allah bilir kimin ömrü nekadardir.
Yani demek istiyorum ki gelecek terapiler seni korkutmasin Allah yardimcin olsun.
Sevgilerimle
(( Seçil Nimet ))
hicbitmez
Herseyin güzeli hep seninle olsun ömür boyu.
(( Seçil Nimet ))
Nur içinde yat...BEn seni çok sevmiştim...Ama sen üzmemek için beni dememişsin kendi acılarını...