- 1330 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
O KAHKAHALARINI ATARKEN ...SALİHA HANIM..
Çoktan dışarıda bulmuştuk kendimizi,saçlarında fön, hafif makyajı uzun dalgalı saçlarıyla her geçtiğimiz yerde kokusu kalıyordu şu deli dolu kızın.
Bakışlar ona sivri bir ok gibi hedefleniyor kimilerinde ise sabit nokta oluyordu.Baktırmak hoşuna gidiyordu,bir evlilik sonrası yağ tulumu olanlara inat fiziği çok muntazamdı.
Her haliyle muhteşemdide,niye baht denilen şey verilmemişti?içine akıttığı gözyaşlarıydı sırrı,kahkahalarla bastırılıyordu dışarıdan bir komutla...
Güzel bir huy dimi?acıtan her şeyi gülümseme ve kahkahalarla kesmek..
Tam o sırada bana bir derdini söylemeye çalışıyordu.Anlamaya çalışırken ,yüzüne dikkatle bakıyordum.
Kadın hastalıkları galiba ,kanamaları vardı vakitli vakitsiz,kis,miyom oalabilir kırkından sonra normal üzülme ,diye teselli vermeye çalışıyordum,utanılacak birşey değilki?
Rabbim yaratmış en ince damarlar ile özenle,her uzvumuz çok çok değerli içerimizde.Ama gelin görinki rahim alınmalı dert veriyorsa içeride.Çocuğunda varsa hele bir yaştan sonra çocukta doğuramayacağına göre,ameliyat en güzeli ilaçlara inanmıyorum ben asla,şu yüzü gençleştiren pahalı kremler misali,kremlerede inanmıyorum.
Var ya o kozmetikler biryere kadar,yaşlılığı hiç bir şey önleyemez kabul etmeliyiz.
Önemli olan sağlık,sağlıklı yaşamak.Bu yüzden kahkahaları ben attım bu defa bende oldum bendee,derken şaşkınlıkla bakıyorduki yüzüme,işte o andı.
Arkamızda bir seski.....
BİRTANEM SENSİZ OLMUYORRR OLMUYORR EVDEKİ DUVARLAR ÜZERİME GELİYOR SANKİİİ AFFET BENİİİİİ...
Ne oluyor derken sarıldı iki kol sımsıkı AAA kim diye sorup durmayın tabikide eşiiii...ohh deyip ,aldığımsa çok derin bir nefesti.
Saliha Hanım
Kayıp sayfalar
SALİHA=KURGU