- 1153 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Abdulkadir Güler Diyor ki;
Sevgili Kerim Özbekler
Gazeteci şair ve yazar,
Aziz kardeşim bugün bilgisayarımı (bilgisunarımı), açınca yine sizinle karşılaştım.
Size gelen tarihi mektuplara, tek tek yer vermişsiniz. Beni de unutmadığınız için, ayrıca teşekkür ediyorum.
Bu mektupları bir araya toplayarak, çok iyi etmişsiniz. Kalıcı bir eser yolunda, belki de ilk adım olmuştur.
İyide etmişsiniz, bunlar birer hatıradır ve geleceğe ayna tutan belgelerdir.
Aydın eski Milletvekilimiz Sayın M.Kemal Yılmaz ağabeyimizin güzel ve yerinde söylenmiş bir sözünde, şöyle diyor:
"Mektup olsun da çamurdan olsun " diyor, mektuplar birer tarihi belgedir. Geleceye ayna tutmak bağlamında, önemli buluyorum.
Ben sizi taaa 1965’lerden (Mardin Kızıltepe ve Diyarbakır’da öğretmenlik yaptığım yıllarda) o günlerden bu yana sizleri tanıyor ve izliyorum. Hatta rahmetli Ord.Prof.Dr. İsmail Hakkı Baltacıoğlu’nun çıkardığı Yeni Adam Dergisi’nde sizinle bir söyleşimiz vardır. (Tarih:1975) doğrusunu söylemek gerekirse ilkin Nazilli’nin adını sizden öğrendim. Nazilli deyince, Kerim Özbekler aklıma geliyordu. Nerden, nereye. 1985 Ekim’inde Söke İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’ne, Şube Müdürü olarak tayınım çıkınca ve Aydın Söke’ye gelince bu tarihten bu yana sizinle daha çok kez bir araya geldik. Bu mektuplarınızı okuyunca, gözlerim yaşardı. Beni, geçmiş günlerime getirdiniz. Size mektup gönderenlerin çoğu, bu gün yok aramızda. Örneğin Nedim Orta, Hüseyin Yurdabak ve Enver Tunçalp gibi değerler. Onları, saygıyla ve rahmetle anıyorum.
Bu mektupların, böyle bilgisayarda kalmasın. Bunları, küçük bir kitapta toplamanızı dilerim. Bakınız, Antalya’dan Arslan Bayır arkadaşımız böyle bir çalışmayı değerlendirmiş. Kendisine gelen mektupları, bir kitapta toplamış. Böylesi bir eserin, yararlı olacağına inanıyorum.
Dostluğumuzun, devamını dilerim. Çalışmalarınızda, sağlık ve başarılar diliyorum. Selam ve sevgilerimle, aziz kardeşim. Nice aydınlık yarınlarıma, ışık ve gül tutan mektuplara diyorum.(06 Şubat 2011.Söke-Aydın)
Abdülkadir Güler (Araştırmacı-Yazar-Şair)
NOT.1-2-3 NİSAN 2011 TARİHLERİ ARASINDA YAPILAN ’’1.ULUSLARARASI REŞADİYE ŞİİR AKŞAMLARI’’NA İŞTİRAK EDEN SOLDAN SAĞA TOKAT’LI ŞAİR MUSTAFA EROL KERİMOĞLU, KAYSERİ HALK OZANLARI DERNEĞİ KURUCU ÜYESİ-ŞAİR ALİ BAŞ VE AYDIN’LI GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR KERİM ÖZBEKLER TOKAT KALESİ ÖNÜNDE ÇAY İÇİP SOHBET EDERLERKEN GÖRÜLÜYORLAR.(FOTO.ÜNAL KAR)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.