CUMHURİYET TEHLİKEDE
CUMHURİYET NERDE TEHLİKEDE TEHLİKEDEMİ GERÇEKTEN
Bu gün pazardan yazımı yazmaya çalıştım… Yazımı yazmadan biraz günlük gazetelere göz geçirdim… Birazda TV lere göz attım… Samsun mitingi başlamıştı… Dikkatimi çeken ilk olay Tuncay Özkanın Kanaltürkü mitingi canlı vermemesi… Benim bildiğim Kanbersiz düğün olmaz… İkincisi çevre illerden klimalı lüks otobüslerle yiyip, içerek, sigara tüttürerek, pikniğe gider gibi Samsuna toplananlar…
Sonra ellerinde Türk bayrağı ile slogan atacaklar. İktidara mesajlar verip, tehditler yağdıracaklar…
Neden yapacaklar? Cumhuriyeti Koruyacaklar mış?
Cumhuriyet Samsun, Ankara, Çanakkale, İzmir de değil. Yollara Mayınların Döşendiği Doğu ve Güneydoğu da tehlikede…
Mehmetçikler Hakkâri, Şırnak, Diyarbakır, Bitlis, Mardin de şehit veriyor. Orada her gün havalanan F16 ve helikopterler PKK için savaşıyor. Çatışmaya giriyorlar.
Cumhuriyet ve rejim bu illerde risk de beyler!
Alın elinize bayrağı Cizre’ye, Yüksekova’ya, Dargeçit’e, Bismil’e gidin…
Siz oraları hiç duydunuz mu?
Haritada yerini bulabilirimsiniz? Günlük gazetelerin buralara kaç gün sonra gittiğini biliyor musunuz? Dağlarda her gün Türk askerinin kaç çatışmaya girdiğini kaç şehit ve yaralı verdiğini. Binlerce mermi ve bombalar attığını hissettiniz mi?
İstanbul, Ankara, İzmir, İzmit’ten Samsun’a lüks klimalı, içinde çay, kahve servisi yapılan, Edip Akbayram’ın " eşkıya dünya ya hükümdar olmuş " ya da diğer şarkıcıları konser havasında dinleye, dinleye, yata kalka gitmek kolay…
Siz Şırnak, Cizre, Silopi, Yüksekova’ya savaş halinin olduğu, Helikopterlerimizin düşürüldüğü güneydoğu ya gidin. Cumhuriyet ve rejim orada TEHLİKEDE!
Orada Cumhuriyet Mitingi yapın. Kahrolsun bölücüler ve düşman diyin!
Ama yollardan geçerken, yürürken ayağınızın altında PKK nın döşediği Mayınlar patlamasın dikkat edin!
Siz Samsunda Ak Parti’ye mesaj ve gözdağı veriyorsunuz?
Ayıp ya! Gülüyor Güneydoğudaki binlerce insan halinize…
Cumhuriyet samsunda değil Güneydoğuda tehlikede beyler, Çağdaş hayatı destekleyen beyler, bayanlar, gençler yanlış yönlendirmeyesiniz sonra…
Çağdaş yaşamlarınız siyasetten dolayı değil terörden dolayı tehlikeye girer…
Haydi, güneydoğuya bunu becerebilirimsiniz???
Beceremezsiniz çünkü sizi korkutuyorlar korkuyorsunuz…
Sizi korkutanlar böyle bir şeyin olmadığını biliyorlar… Ve işlerine geldikleri için yapıyorlar… Bu durumda durumunuz nedir artık siz karar verin…
Nasıl olsa onların derdi koltuk ve siyasi rant bunu programlarıyla, düşünceleriyle, eylemleriyle beceremedikleri için bu çağdışı yönteme başvuruyorlar “korku”…
Nerde hoşgörü, nerde halkçılık, nerde sosyal adalet, nerde insanca yaşam bırakın çağdaş yaşamı bunları sağlayacak bir program ve söylemleri var mı siz ona bakın…
CHP+DSP gerçek bir sol ederimi? DYP+ANAVATAN Menderesin DP si ederimi? Bence etmez ama sizce ediyorsa karar sizin…
Bunlar birleştiler de değiştiler mi? programlarını mı değiştirdiler yooo eee o zaman “eski tas eski hamam” sadece koltuk sayıları değişecek peki, bu insanca yaşama yansıyacak mı? Bırakın çağdaş yaşamı…
Hani çok sık kullandığımız eski bir değim var “alavere dalavere Kürt Mehmet nöbete”…
30 05 2007