- 766 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ADI YOKKİ 5
ADI YOKKİ 5
Selam aşk selam beyaz papatyalar yaşam yaşamak, yaklaşan bahar benden selam olsun sizlere.
Merhaba gülümsemek,hayaller size de selam olsun, tüm güzel ve sıcak yürekler merhaba ve hep merhaba.
Karar verelim hep beraber yorgunlukları ve hastalıklarımızı tüm pişmanlıklarımızı silelim ya da rafa kaldıralım en kullanmadığımız kısma orada . kalsınlar ve küflensinler sonra da silinsinler.
Şimdi ufuğa gözleri dikme zamanı, oturacaksın denizin kıyısına mavinin sonuna bakacaksın sonraysa hayallerin kayacak maviye sırayla yelken alacak sen de ve mavi de.
Şimdi çok duymaya başladım yanımda ki arkadaşım da kullanıyor bu cümleyi AŞK ALDATIR..!.
Aldatır mı aşk,aldatır sa neden aldatır, aldatmak kaçıncı basamak aşk da.
Aslında aşk tüm renklere gebe doğurmak aşkın işi, hüzün ve aldatmak sa en iyi rolü.
Sakın hiç bu rengi görmedim deme o aslında içinde bir sokak adı konmamış bir sokak.
Eskiden küçükken yeni aşka adım attığım zamanlarda çok aldatılırdım ben hep aldatılan oldum yirmili yaşlarımda.
Ah aldatılmak nereden çıktı şimdi bu geçmişte kalmış bir filimdi o aslın da.
Ama aşk ve aldatılmak iyi arkadaş aslında, ama şimdi zor aldatılmakla işim olmaz çünkü vazgeçmek girmiş kanıma.
Zor seviyor insan bu yaşın da aşk çıkılmamış bir doruk, sevmek akıl işi sanki hep beynim ön planda aşk bana bir adım geliyorsa aklım on adım da siliyor onu.
Sevemiyorum ah ben de dağ olmuşum haberim yok kalbimse zor fethedilecek bir kale sanki.
Sonun da bir kale oldum aldığımız her darbe her büyük yalnızlık surlarımızı büyütüyor biz aslında farkında olmadan güçleniyoruz.
Ne kaş ne de göz ne de söz kandıramıyor bizi aklımızın içinde bir ajan müsaade etmiyor kandırılmamıza o yüzden sevmek zor.
Papatyalar var hem bembeyaz papatyalar, kırmızı güller var hayal merdivenlerin var istediğin kadar basamak çık istediğin kadar tat al sonra yine dön gerçeğe.
Okuduğun her kitap büyütüyor seni içindeki duvarların kalınlaştırıyor, hangi mermi işler sana.
Artık aşk da aldatan sensin aslında ve hep aldatacak olanda senin adın bu çünkü zorsun artık aşk ta.
Hem senin için önemli değil yalnızlık sen aşkı zaten biliyorsun sevmekse senin işin doğduğun andan itibaren seviyorsun gülümsüyorsun ve devam etmesini biliyorsun, yıldızlar bile sevgilin olmuş senin.
Kim yıkar seni aşka giden yolda aslın da aşk ta sensin aslında.!!!!!!!!!!
HATİCE NİLÜFER KARATAŞ
YORUMLAR
"aşk bana bir adım geliyorsa aklım on adım da siliyor onu."
koşullar,, başka ne olsun,,
Yirmili yaşlarda olsaydın tekrar,, bu cümleyi kullanabilir miydin?
Gönül fethetmek fetihlerin en zoru aslında,,, Yıkılmaz kaleler fethedebilir insan,, ama gönül apayrı,, her gönüle de öyle pattttt diye girilmez,, dur! derler adama,, Dur yolcu!!! nereye???
Haklılar tabiii,, in midir cin midir? kimin nesidir??
Bilmek lazım,, amacı nedir?? bende ne arıyor, benim kara sularımda ne işi var??
Yararlanmak mı ki amacı??
Erkek milleti ne deolsa,, topu cehenneme,,, yooo,, bunu söyleyeceğini sanmam,, arkadaşları apayrı bir roman benzetmesi yapan sen,,, genelleme yapıp, bu şekilde cümle kuramazsın,, nerden mi biliyorum??? yazılarından,,,
İnsanın içini yansıtır, duygularını, kişiliğini yansıtır şiirleri,, yazdıkları,,,
Kurgu bu eserim diyene aldırma,,
Külahıma anlatsınlar onu,,,
hadi kendi yaşamadı diyelim,, ama yaşayan birileri mutlaka vardı ve o da ondan esinlenerek yazdı,,
demekki, yaşandı,,,
ya da hayaldi de, gerçekleştirmek istiyor yazar...
Bilemem,..,
bildiğim tek bir şey var,,,, yazılarında hep ama hep,,, AŞK var SEVGİ var,, bir de merhamet duygusu,
biraz da hüzün var,,
biraz da kırılmışlık,,
biraz da karamsarlık,,
var da var,, ama bu herkeste var,,, yani şairlerde ve yazarlarda var..
Olamzasa ne mi olur?? YAZAR OLMAZ,, ŞAİR de..
Siz hiç, art niyetli, kötü düşünceli şaire rastladınız mı??
ben rastlamadım,,,
hep sevgiden, aşktan bahsettiler onlar,
savaşlara da hayırrr! dediler.,.
ağladılar yeri geldikçe,, duygulandılar..
siz hiç duygusuz taş kalpli şairlere rastladınız mı?
ben rastlamadım,,
naif ve yufka yürekliler çoğu..
Eeee,, pirincin içinden taş da çıkar,,,
öyle derler..