- 1696 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YEŞİL ELMA SALİHA HANIM
Evettt,yeşil elmalarımın ikinci günü,ekşimsi buruk tadı olsada şekeri yok hiç olmazsa,ama boş mideyi harap ettiğinden yanında illa birşeyler bulunduruyorum,sağlıklı yaşamın birinci kuralı karbonhidratı az,dumansız hayat,sloganım bu içerimde.
Birşeyler karalarken güneş açtı ile bolabildiğince ,niye içi açılır insanın umut dolar şu ışığında ?rengarenk bir firmanın amblemi olan fincanımdaki bir dolu kalem beni yaz diye kışkırtırken,biri nasibini aldı bile .
Kalemi çok seviyorum klavyeler daha rahat olsada şimdi teknolojinin kucağında olsun ben kalemlerimi terketmiyorum.öyle bir dalıyorumki, bazen kalemimden beni tek ayıran
Zelkade’nin kapı vuruşları...
İndiriyor sanki eyvahlara sokuyor yüreğimi,erken kalkmamın sebebi bu olsa gerek,kimseye yakalanmadan yazabilmenin sessizliğide yanına yatırarak tuşlara ruhunun tüm derinliğine ulaşmak,yanımda bir inşaatın gürültüsü biraz zihnim bulanık olsada keyfimi kaçırmyor.
Arada şu kızın perdelerine takılıyor gözlerim nasılda oyunlarımızı bozardı ,üst üste dizili taşlara elini vurup kaçardı,şimdi alımlı ve çok hoş bir kadın,sosyal,oturmaya kalkmayı ,yeme,içmesindeki o zerafetiylede pekişince tam bir saraylı.Bense deli dolu olsamda sokakta asla bir ekmeği ısırmadım,fastfood denilyor şimdilerde birdolu kalori mayanez,ketçap,onun yerine tarhana çorbasını yudumlamak bin kat daha iyi diye düşünüyorum.
İrade herşeydir ,herşey,bazı vazgeçilmez kötü huylarımmı var?kendi kendine bağır.. içerlerinden,başkalarının ikaz etmesine ne gerek var,başkalarının ikazları inadına inatlaşmazmı? insanlara yasaklar konduğunda dahada haz alır yasakları delmekten,bu budur.tam o sırada arada sokağı gözlüyorken puantiyeli lacivert beyaz flar,kırmızı inci kolye lacivert ceket,etek aman
Tanrımmm bizim kız Zelkade belirdi yine,evde oturulurmuuu?bu muhteşem güneşli baharın müjdesinde karanlık duvarlar ,ve kalem sıkılmadınmı kendi sesinde?bu olacak sözleri ezbere biliyorum kahkahalarla gülüyorum.
Aman Tanrım işte kapının zili ve bir ses sokağı inletmekte;DELİ KIZ SENİİİİ SIKILMADINMI O EVDE?ÇABUK GİYİN BEN ALACAĞIM SENİ KUOFÖRDEN DÖNÜŞTEEE..
YAZARI BİNAY KAN
SALİHA HANIM
KAYIP SAYFALARDAN BİRİNDE
SALİHA=KURGU
YORUMLAR
Değerli yazarım sizi şiir sayfalarından tanıyorum, yazılarınızıda beğenerek okuyorum, ama açıkçası okurken zorlanıyorum, ben de yeni yeni nesir yazıyorum, keşke biraz paragraflar olsa, daha kolay okunur olsa zevkle okuduğum yazılarınız da, umarım kızmazsınız bana, kutluyorum, selam ile.
demet demet şiir
UNALAN
demet demet şiir
Hoş bir yazı:)
Ben kşavyecilerdenim.. Kalem kağıtla aram kötü
Sonrasında kendi yazdığımı okuyamamdan kaynaklı sanırım
Ama iki kere gece yatağından kalkıp içime doğan bir şiirimi ve bir yazımı kaleme almıştım
Sabahında zorlandım çok okumakta ya! Yinede bilgisayarı açmaktan kolay geldi
Sevgilerimle