- 1735 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
MEME CA' lı KADINLAR...
İstemeden, bilmeden ve zorla yepyeni bir dünyaya kapı açtım sanki... Göz atmak, şöyle bir bakıp kapatmak yokmuş kapıyı, maalesef ki araladığımda anladım...Göğsü alınmış ama gönülleri alınamayan bir kadın ordusunun tam ortasındaydım.
Gözyaşları kirpiğinin ucunda,
Duaları dilinin ucunda,
Umutları dünyanın öbür ucunda,
Dünleri başucundaydı hepsinin…
Nereye baksam, hangi yöne kafamı çevirsem, ya biraz sağa, nadiren de sola farkında olmadan eğilmiş kadınlar görüyorum...Şöyle güler yüzle, dimdik oturan yok aralarında...Hangi kanadı kırıksa biraz o tarafını esirger gibi duran ve neredeyse hepsi buruk bakışlı kadınlar...Mutsuz, çok umutsuz hatta...Hangi hastanede, hangi doktorun elinde kaldı umutları kim bilir...Kimine göre acımasız cerrahlar kökünden kesmişti bedenlerini, kimine göre de iyice temizlenmişti kötü hücreler...Ama kimin eliyle değmişse neşter, onun elinde kalmıştı hayatının güzel günleri sanki...
Hayatından mennun olmayan, sıkıntım var, dayanamıyorum diyen ve Ankarada yaşayanlar lütfen Demet Onkoloji Hastanesinde aylarca yatan kanser hastalarını bir görsün yada aklına getirsin.Olmadı hastanenin bahçesinde, arabaların içinde ve ağaçların altında aylarca sabahlayan hasta yakınlarını düşünsün.Eminim; başımızdaki dertten daha büyüğü, başkasında var.Şükrediyorum ben dahi halime, dua ediyorum Yaradan’a, bu günlerimi aratmasın diye.
Bazen satırlarım, çok iç karartıcı veya saçma gelebilir çünkü ben yaşadıklarımı aktarıyorum..Karanlık bir yoldayım daha gönlümü aydınlatacak ışık düşmedi yoluma...Tıpkı, gören gözün görmeyeni, duyan kulağın sessiiiiz dünyayı, bülbül gibi şakıyanın, mühürlenmiş dudakları anlayamayacağı gibi bir durum bu...Sadece başa gelen biliyor...
Sağlıkla kalın...
YORUMLAR
(( Seçil Nimet ))
Evet sadece mutlu ve sağlıklı olmak istiyorum kuzucuğum daha küçük çünkü...
yaşında daha... :'(
inci*
İçim acıdı...
Allah çözümsüz dert vermesin... Her zaman beterin beteri olduğunu unutmadan şükretmeli! :/
(( Seçil Nimet ))
Öyle içe dokunan satırlar ki!
Haklısınız, her şeyi problem yapan insanoğlu sağlıkla nefes almanın ne büyük bir nimet olduğunu, ancak hastalandığı zaman anlıyor.
Rahmetli anneannem derdi, hayatınızın kıymetini anlamak için boş vakitlerinizde hastanelere ve darülacezeye gidin, dertlerinizin aslında ne kadar boş olduğunu anlarsınız.
Bir hastalık bir de yaşlılıkta tek başına, yalnz kalmak.
Yazınız düşündürücü Seçil hanım, sağlık, afiyet dileklerimle, gülüşünüz hiç solmasın.
(( Seçil Nimet ))
Etkisi üzerimde kalan bir yazi.
Umutlarin bitmesin bitmemeli bu resimdeki gülen yüz herseyin üstesinden gelir diye düsünüyorum büyük bir inancla.
Yüreginize saglik
Sevgilerimle
(( Seçil Nimet ))
Bir sözüm vardı ve tuttum.Bu gözleri gülen anne için bir şiir yazdım...
Evet insan herşeyi başına geldiğinde anlıyor.Empati diye bir şey var ve ben inanmıyorum.Çünkü insan bir başkasının hissettiklerini hissedemez yada yaşadıklarını bilemez.Sadece biraz anlamaya çalışır o kadar.İnsanın neresi ağrıyorsa en büyük acı oymuş ya herkesin derdi kendine büyük geliyor.Biz beterin beteri var demeyi öğrenmişiz ama o beterleri görmeyi unutmuşuz.
Hayata gülümseyelim.
Sevgiler
(( Seçil Nimet ))
"Hayatından mennun olmayan, sıkıntım var, dayanamıyorum diyen ve Ankarada yaşayanlar lütfen Demet Onkoloji Hastanesinde aylarca yatan kanser hastalarını bir görsün yada aklına getirsin"
İnsanlar iddia ettikleri mutsuzluklarla bunalıma süreklenmeden önce şöyle bir etrafına dönüp baksalardı değerli yazarım, heralde dediğiniz gibi öne sürdükleri sorunun çok da büyük olmadığını göreceklerdi, "ateş düştüğü yeri yakar" sözünü ne kadar çok söylüyorsak, aynı oranda da "beterin beteri var demeyi" şükretmeyi de öğrenmeliyiz sanırım,
Düşündüren, hatırlatan çok güzel bir yazıydı kutluyorum değerli kalemi, saygı ve selam ile.