- 766 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Deve ve ben ( anı )
Bugün 7-8 yıl kadar önce yaşadığım bir anım geldi aklıma. Bu olayı hatırlamam benim erkekler hakkında genelde yanlış düşünmediğimi, vicdanen rahat olmam gerektiğini anımsattı. Zaman insanın öfkesini ve hırsını kaybettiriyor ama bir ufak kıvılcım yeniden alevlendirmeye yetiyor. Bu yazdıklarımı okuyup, alınan adem olursa, hiç kusura bakmasın, umurumda bile olmaz. Çünkü sizlere herşey müstahak! :)))
İstanbul’dan Çeşme’ye tatile gidiyorduk. O zamanlar evliydim. Kocamın erkek kardeşi de yurt dışında yaşayan, iflah olmaz çapkının tekiydi. Her zamanki gibi yine kendine bir sevgili bulmuş, 0nunla gününü gün etmeye, yalnızlığını(!) paylaşmaya Türkiye’ye gelmiş. Abisinle telefonda konuşup, yol üzerinde bir yerlerde buluşarak, hasret gidermeyi kararlaştırdılar.
Buluşma yerine gelince yanında bir kadın olduğunu farkettim. Gerçekten süper güzel bir kızdı. En az 1.80 boy, incecik, masmavi gözler, simsiyah saçlar. (Türkiye’de olsa manken yapar, dizilerde oynatırlardı) Kıyafeti deseniz; yandım Allah! Mini etek, atlet, buldozer gibi topuklu pabuçlar. (Zor yürüyordu vallahi.) Türkçe de bilmiyor zavallı kuş, şaşkın şakın dinliyor. Programlanmış gibi de sadece gülümsüyor.
Bir yere oturduk, çay kahve içiyoruz. O sırada bir adam da deve kiralıyor. Hani tepesine binip, iki üç tur atılarak, hatıra resmi çektirilen develerden. Kız hayatında ilk defa deve görmüş olmalı ki, çığlıklar atmaya başladı. 0nu deveye bindirdiler. Çok komikti hali, gülmekten kaçıracak gibiydim o an. Herneyse sersem kaynım da poz poz resimlerini çekiyor. Kız bir tane daha dedikçe baıyor makinenin zımbırtısına. Bu arada orada bulunan tüm ademler ağızları bir karış açık kızı seyrediyorlar. Hepsini şöyle bir süzdüm, bastım kalayı; ne kadar salaklar, akılları nerede bunların diye düşündüm.:))
Oysa ben de hayatımda hiç deveye binmemiştim. 0nu filmlerde görmüş biriydim. Bu zevki hiç tatmamıştım. Benim neyim eksikti ki ? Ama bu arzumu hiç belli etmedim. Gurur yaptım nedense.
Macar afetinin seyahatnamesine poz poz resimler eklendi. Peki benim seyahatnameme ne eklendi dersiniz? Devenin yanında, sapını pardon ipini tutarken çekilmiş bir fotoğraf. :)))))