- 657 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KİRAZ
Bir an önce ordan çıkmak istemektedir dışarı çıkar yürümeye başlar.
Rıdvan:Çok şükür ya kurtuldum ne geceydi başıma gelmedik kalmadı. Hep o nalanın yüzünden doğmadan daha çocuk başıma ne işler açtı .Doğunca kimbilir bana neler edicek bu çocuk. Çocuk falan istemiyorum. Başıma gelmeyen kalmadı bir yıldırım düşmedi başıma(der gökgürlemeye başlar Rıdvan irkilir)tamam Allahım tamam bişey demiyorum.
Rıdvan yolda yürürken kalabalık görür insanlar toplanmışlar yukarı doru bakmaktadırlar oraya doğru yürür. Bir baksa ki çatıda bir kadın intihar etmek için çatıya çıkmış.Aşağıda ise kalabalı toplanmış
1.Kadın:atlama yavrum gençliğine yazık.(diye bağırır)
2.Kadın:Yazık kim bilir ne derdi var kızcağızın.
1.Adam:Aman hep böyle yapıyorlar atlamaz merak etme ilgi çekmek için(der yanıdakine)atla atla mademki oraya çıktın atla
Rıdvan gece boyu yaşadıklarında pisikolojisi bozulmuştur ve çatıya kadının yanına çıkar herkez aşağıda onlara bağırmaktadır.Kadın rıdvanı görünce korkar ve şaşırır
Kadın:Senin ne işin var burda
Rıdvan:Bende atlıyacağım.Bende artık bıktım bütün gece neler yaşadım bir bilsen daha da çok kötü günler yaşayacağım korktum en iyisi ölmek.
Kadın:Sen bir gece yaşamışın ben hep yaşadım hayatım boyunca. Gece neler oldu sana.
Rıdvan: Boş ver uzun hikaye ee sen neden çıktın çatıya intihar mı etçen hakikaten.
Kadın:Yok aslında intihar etmiyeceğim sadece televizyonlar gelsin diye bekliyorum aşağıya baksana iyice kalabalıklaştı nasılda bağırıyorlar baksana
3.Kadın aşağıdan:Bak görüyormusun yanına genç bir adam geldi herhalde sevgilisi yazık aileleri evlenmelerine izin vermediler herhalde onlarda ne yapsın birbirilerini seviyorlar birlikte ölücekler
1.Kadın:Tüh tüh görüyormusun(bağırır yukardakilere)çocuklar atlamayın biz ailelerinizle konuşuruz onları ikna ederiz hatta ben sizin düğününüzü yaparın hadi inin aşağıya
2.Kadın(1.kadına bakarak)ne iyi insansınız Allah sizden razı olsun evlendireceksiniz onları öğlemi.
1.Kadın:Yok be kardeşim ne evlendirmesi bana ne insinler diye söylüyorum.
Adam:Atlayın lan atlamayacaksınızda ne halt etmeye çıktınız oraya atlayın hadi atlamayan korkaktır yuh size.
Aşağıdaki herkes adama kızar adama söylenirler.
Rıdvan:Atlamıyacaksında ne diye çıktın çatıya.
Kadın:Abi ben müzik yarışmasına katıldım hakkımı yediler beni birinci yapmadılar hile vardı yarışmada kameralar gelsin onlara da anlatıcam.Sana bir türkü söyleyeyim mi.
Rıdvan:Aman kalsın kardeşim televizyonlar gelince söylersin.
Kadın:Eee sen neden çatıya çıktın.
Rıdvan:Karım hamile
Kadın:Tebrik ederim çok güzel ne işin var burada git karının yanına abi.
Rıdvan:Bacım karının canı kiraz aşerdi ona kiraz bulucam diye başıma neler geldi.Ben çocuk falan istemiyorum doğmadan bu çocuk bana bunları yapıyorsa doğduktan sonra kimbilir neler yapıcak çocuk falan istemiyorum aldırsın çocuğu.
Kadın:Abi olurmu öyle şey sende çok kötüsün git yanımdan evlat katili git
Rıdvan:Karıyıda boşucam karıda istemiyorum yeter artık ya eşek gibi çalış karı bak çocuk bak günah bana ya.
Aşağısı kalabalıklaşmıştır poliste gelir.
Polis:Kardeşim inin ordan aşağıya düşüceksiniz(rıdvanı görür tanır)hey sen Rıdvan ne işin var lan orda karakoldan çıkıp çatıyamı çıktın akıllanmadınmı in aşağıya
Kalabalık evet evet insinler polis bey indirin onları
Polis:Ne istiyorsunuz söyleyin derdiniz ne(diye yukarıya bağırır)
Kadın:Ben kameraları istiyorum televizyonlar gelsin onlara gelince söylerim ne istediğimi.
Rıdvan:Bende karımı istiyorum onu getirin buraya ona söyliyeceğim ne istediğimi.
Aşağıdaki kalabalıktan sesler yükselir polis biryerlere telefon eder
Polis:Tamam ikinizin istediğini de yapıcağım hadi inin aşağıya beni uğraştırmayın.
Kalabalıktaki 1. kadın:Görüyormusun sen adam birde evliymiş yazık birde bu kızcağızı kandırmış aşağılık adam.
2.Kadın:Öğle deme kardeş belki adamı zorla evlendirdiler bunu seviyor kızda televizyoncuları istediğine göre televizyonda söyliyecek birbirilerini sevdiklerini karısının boşanmasını istiyecekler heralde
Adam:Aman bunlardan iş çıkmaz bunlar atlamıyacak korkaklar şov yapıyorlar birgün bunlara inat olsun diye çatıdan kendim atıcam aşağıya(herkez güler doğru doğru şov yapıyorlar der)
Televizyoncular gelmiştir
Sipiker:(kameramana)Nerde kamera
Kameraman:Kamera yokmuş fotoraf makinesi ile çekiçez.
Sipiker:Oğlum sen salakmısın fotoraf makinesi ile olay yerine gelinirmi çekim yapılırmı hayret bişey ya mikrofon nerde
Kameraman:Mikrofon burada napayım abla kamera yokmuş gidin bunla çekin dediler fotoraf makinesini elime tutuşturdular neyse çekelim bari.
Spiker:Başka iş bakçam kendime ya bune böyle böyle işmi olur(kalabalığın arasına girer.)
Kameraman:bir iki üç kayıt
Spiker:(kalabalıktaki kadına sorar)Neden çıkmışlar olay nasıl gelişti biliyormusunuz
1.Kadın:(Kendine çeki düzen verir gülümsiyerek)bilmiyoruz iki aşık galiba ama adam evliymiş karısını istedi.
Polis:Bakın televizyoncular geldi hadi bacım in aşağıya Rıdvan seninde karın yoldaymış geliyor hadi inin aşağıda konuşun.
Çatıdaki kadın:Televizyoncu kardeş hey(diye bağırır)ben türkü yarışmasına girdim hakkımı yediler hile yaptılar kendi adamlarını birinci seçtiler onları rezil etmek için çıktım buraya bak size bir türkü söyliyeyim(der bir türkü söylemeye başlar)
Türküsü bitince aşağıdakiler alkışlamaya başlamıştır herkes kızın hakkını yemişler hakikaten sesi güzelmiş diye konuşurlar.Rıdvanın karısı Nalan ve kayınvalidelerde gelmişlerdir.
Nalan:(rıdvana bağırır)Hayatım bak ben geldim ne işin var orada hadi in aşağıya evimize gidelim bak üzme beni karnımdaki yavrumuzda üzülür.
Şaduman hanım:Ne olucak oğlumu sonunda çıldırttı hayatından bezdirdi böyle gelin düşman başına(rıdvana seslenir)in oğluşum aşağıya in hadi oğlum üzme anneni bize götürürüm seni korkma gel oğlum
Makbule hanım:(dünürüne döner)hanım hanım sen ne diyorsun asıl senin oğlun kızımı bezdirdi pısırık ana kuzusu ne olcak (kızına dönerek)ah kızım sana bu pısırıktan bir halt olmaz evlenme şunla dedim beni dinlemedin bak şimdi damlardan damat topluyoruz.
Rıdvan:Nalan aşağıya bir şartla gelirim karnındaki çocuğu aldırcan ben çocuk istemiyorum.
Aşağıdakiler aaaaaaaa diye bağırırlar herkez çok şaşırır
Adam:Doğru söylüyor adam bu devirde çocukmu yapılır haklı ben olsam bende istemem.
2.Kadın:Ne vicdansizmiş sevgilisinle evlenmek için çocuğunu aldırtıyor yazık yazık.
Nalan:(kadınlara döner) ne sevgili ya (sonrada rıdvana bağırır)yanındaki kim ,kim o kadın beni karnımda bebekle bırakıp yanındakiylemi evleniceksin Rıdvan adi aşağılık adamın tekisin(ağlamaya başlar)
Aşağıda olaylar karışmıştır herkez birşeyler söylemektedir televizyoncularda fotoraf makinesi ile cekim yapmaktadırlar herkes kendi arasında konuşur.
Polis:Çattık ya insenize ordan beni meşgul ediyorsunuz bu kadar kişi toplandı inin aşağıda konuşun ne konuşacaksanız.Beni zor kullanmaya meçbur etmeyin.
Nalan:Yazıklar olsun sana Rıdvan bunudamı yapıcaktın demek benden ve doğmamış yavrumuzdan bu kadın için kurtulacaksın(ağlar)
Rıdvan:Bu kadın benim sevgilim değil(kadına döner)söylesene sevgilim olmadığını.
Kadın:Abla ben bu adamın sevgilisi değilim valla ben intihar edicektim oda bende intihar edicem diye yanıma geldi.Ben tanımam ilk kez gördüm.
Rıdvan:Duydunmu o benim sevgilim değil bende ilk kez gördüm onu
Nalan:Neden intihar etmek istedin aşkım atlama gel evimize gidelim.
Şaduman hanım:Neden olucak oğlumu canından bezdirdin(ters ters bir gelinine birde dünürüne bakar)
Rıdvan:Sana kiraz getiricem diye başıma gelmedik olay kalmadı hep senin aşermen yüzünden.
Nalan:Söz hayatım birdaha aşermicem senden hiç bişey istemiyeceğim.Hadi ne olur in aşağıya
Rıdvan:Sözmü bak istersen gene çatıya çıkarım ve çocuğumuz doğunca onu şımartmıyacağız tamam mı..(herkez nalana tamam de diye söylenir)(Rıdvan yine)sözmü (der) herkez alkışlar
Nalan:Söz valla söz hayatım hadi in aşağıya evimize gidelim
Rıdvan :(kadına dönerek)ne dersin inelim aşağıya
Kadın:İnelim abi yeter üşüdüm zaten
Spiker :Evet sayın seyirciler çatıdakiler ikna edildi ve aşağıya iniyorlar yani gene mutlu son.(kameramana çek inerken de der sonrada)kestik.
Nalan Rıdvan birbirine sarılır annelerde rıdvana sarılır ve evlerine dönerler.
Herkes alkışlar kalabalık dağılır.
SON