YORUMLAR
katılmamak mümkün değil.
insan küçükken yaşamla ilgili bin bir hayal taşır.
büyüme
başarma
mutluluk
sahip olma
iyilik yapma
el tutma
adalet dağıtma
vs.
büyüdükçe bunları tek tek yitiriyor. küçüklüğünde hiç de aklından geçiremediği "ayakta kalmak için mücadele" yi düşünüyor.
belki önünde bu tercih dışında tercih bırakılmadığındandır
belki de gerçeklerle yüzleştiğinden hayaller tek tek buharlaşıp gidiyor.
yazan yüreğe saygılar sevgiler selamlar
gözlerini yum küçüğüm
tut ki hiç büyümemiş ellerin
minnacık yüreğin telaş
avuçlarlarında beyaz bulutlar
benimkiside,
düş işte... ne izler vardı İlyada
yaşanmamışlağında geçmiş yılların..
Neva Ney
Neva Ney
Her zaman daha iyisine sahip olmak için çalışırız. Oysa zaman öyle hızlı geçer ki biz anlamadan ömrün tükendiğini fark ederiz. Onun için insan zamanı yaşamalı.
İnsanın sonsuzluk gibi hayalleri, umutla açması beklenen çiçekler gibi de özlemleri olmalı. En büyük düşünüzü kovalamaktan asla vazgeçmeyin.
Çok mutlu bir çocukluk geçiren ben özlemle anıyorum o günleri ama ileri baktığımda bu günleride özlemle anacağımı biliyorum.
Çok güzel bir paylaşım.Tebrikler ve sevgiler...
Neva Ney
değerli üstadelerim bir bir sayfamı onore ediyorlar. yazımın karşılığın fazlasıyla aldım. çok teşekkür ederim..
Çok duygulu ve etkileyici bir yazıydı. Acaba hep çocuk mu kalsaydık dedim içimden. Ama tekrar büyüme süreci geçirmek de zor olurdu. Çocukluk ve hayaller gerçekten güzel. Tebrikler. Sevgilerimle..
Neva Ney
Neva Ney
Neva Ney
Yazıyı okurken neler düşünmedim ki...
Büyümek neydi?
Neden sonra büyüyordun?
Büyüdüğünü nasıl anlardın?
Büyümüş doğan her çocuk gibi, bu soruları sordum kendime...Uçurtmam yok diyen kahramana suskun suskun baktım..."Benim uçurtma uçurtacak bir çocukluğum bile olmadı" diyecektim; "Geçmiş geçmişte kaldı, sakla kendini kendine" dedi içimden bir ses...Sustum...
Bir tek hayal var çocukluğumdan anımsadığım: Beyaz bir atımın olmasını çok istiyordum. Onunla çok uzaklara, başka memleketlere gitmek, halk kahramanı olmak...Sonra beyaz bir tavşan aldı bana babam, iki hafta sonra öldü. Bir tavşana bile bakamayan, halk kahramanı olamaz dedim kendi kendime...Bu hayalden vazgeçtim.
Büyümek nasıl oluyor bilmem ama, büyük olmak ağrılı ve çileli...Bilmek zorundasın, görmek ve duymak zorundasın. Korumak, artırmak zorundasın...Sonra avazın çıktığı kadar ağlayamazsın, ya da gülemezsin. Ya gülerken ağzını kapatırsın elinle, ya tenhalarda sessizce ağlarsın...
Yazı çok duygulu, anlatım çok sade ve başarılı. Görün dediğini gördüm yazarın şahsen...Dinlendirici bir etkisi var ayrıca.
Yazarı kutluyorum.
Ayrıca kendisi incelik yapıp dip not düşmüş ama, ben sadece herkesten evvel okudum yazısını, o kadar...
Başarılar diliyorum sevgili İlyada...
Aynur Engindeniz tarafından 4/5/2011 1:37:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
Neva Ney
Kısmette "edebiyatdfeteri kahramaı" olmak varmış :)
tavşanın ölümüne gelince; seninle bir ilgisi olmadığından eminim.
onu yaşatmak için elinden geleni yaptığından da emininm...
Değerli imzan için teşekkür ederim Engindeniz.