- 551 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Hiç hafife almayın, ne olur!...
Süslendiniz, püslendiniz… Belki birilerine yalan söylediniz… Belki işinizi geri plana ittiniz…
Ya da okulunuzu… Derslerinizden vazgeçtiniz…
Hiç önemli değil… Önemli olan onunla beraber olmak…
Gittiğiniz yerde önemli değildir muhtemelen, yediğiniz ve içtiğiniz de…
Önemli olan beraber olmaktır onunla…
Bu buluşmaların kaçta kaçında mutsuz dönüyorsunuz evinize? Kaç görüşmede bir yatağınıza atıp kendinizi ağlıyorsunuz…
Kaç görüşmede bir kaçar gibi ayrılıyorsunuz…
Offff… Bir kendimi eve atsam da, kendimi bulsan diyorsunuz?
Kaç kendinizi eve atıştan sonra, ’Haklı mıydı acaba’ diye düşünüp de, ertesi günü iple çekip özür diliyorsunuz, kaçtığınız anda haklı olduğunuzu düşündüğünüz halde…
Sürekli sizi didikliyor mu?
Sürekli siz de ’Acaba haklı mı?’ diye didikliyor musunuz kendinizi?
Seni benden fazla seven yok diyerek, eleştiriyor mu ailenizi ve arkadaşlarınızı?
Değiştirmeye mi çalışıyor sürekli sizi?
Hepsi aslında iyiliğiniz için mi?
Ve… Siz… Acaba haklı mı derken, çatışıyor musunuz sizi gerçekten sevenlerle?
Aman!... Dikkat!....
Sizi sizden çalmaya çalışanlar var!....
Sevgi maskesi altında… Seviyordur da muhtemelen kendi standardında… Ama…
Aman… Dikkat…
Özgüveninizi yıkıp da, kendine muhtaç etmeye çalışan biri var, tam da karşınızda!...
O bile belki bilmiyordur, neleri bu şekilde yıkıp geçebileceğini…
Siz ise hiç bilemezsiniz… O durumda…
Taparsınız… Taptırır çünkü…
Kıramazsınız… Kırdırmaz çünkü…
Korkarsınız, hafiften…. Söyleyemezsiniz… Söyleseniz, sözleriniz ağzınızda patlar çünkü…
Demagoji…. Demagoji…
Diyemezsiniz…
Kişiliğinizi yok etmeye başlamıştır zaten ve de yüreğiniz tükenir, anlatmaya kalkarsanız eğer…
Öyle de bir bağlamıştır ki zaten, bulunmaz bir hint kumaşıdır o zaten ve eğer bir anlamsız bir söz söylerseniz eğer, kırılıp, uçar gider…
Sanki siz çok bulunan kot kumaşıymışsınız gibi…
Ama… Öyle bir tavrı vardır ki… Hakikaten korkutur sizi…
Aman diyeyim… Aman dikkat… Bu tarz insanlar ne ilik ne kan bırakmazlar…
Onlara sorarsanız, hep de haklıdırlar…
Neler neler yapmışlardır da, bir türlü anlaşılamamışlardır…
Aman dikkat!
Böyle insanlarla ne bir lokmanız geçer boğazınızdan rahat rahat, ne de bir yudum içkiniz…
Varsa eğer böyle hissettiğiniz bir sevgiliniz…
Aman… Gözünüzü seveyim dikkat!...
Bunlar sevgi adına insanı yoğaltırlar…
Yok sanırsınız siz de bu uzayan zaman içerisinde kendinizi… Değerleriniz değersizleşiverir zaman içinde…
Oysa… Var olan hiç yok olabilir mi?
Olmuş gibi de gelebilir…
Yokmuş gibi de…
Sonuç itibariyle…
Mutlu dönüyorsanız bir buluşmadan…
Devam!...
Mutsuz dönmeler başlamışsa…
Aman…. Dikkat!...
Kimse mutsuz olmak için gelmedi dünyaya!...
Hele ki, hiç ama… Hiç kimsenin hakkı yoktur bir insanı mutsuz kılmaya…
Mutsuzluğu biz tercih ediyor isek de, lütfen… Ama lütfen olmasın bu sevgi adına…
Gülgün Karaoğlu
Kasım, 09/07