- 984 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ESKİYE TAHAMMÜL VE DÖNÜŞÜM
Eski olan güzeldir bence. herşey ama herşey. insanlar ,filmler,kitaplar ,resimler,
aklma gelmeyen daha çok şey daha var bu sıralamada.
İçimde bir özlem var dokuz on yaşımdan beri eski olanlara. bazen bunun neye olan bir özlem olduğunu bile bilemiyorum. sadece derin bir özlem. öyle hislere kapılabiliyorum ki
durup dururken ağlamaya başlayabiliyorum mesela. keşke diyorum yaşamasaydım bu dönemde. kendimi ait hissedemiyorum buralara ve bu insanlara. duyduklarımdan anlattığım kadarıyla aynı mahallede oturan insanlar hafta sonları pikniklere,kırlara falan giderlermiş,daha bir insan doğasına uygunmuş yaşayanlar ve yaşananlar.
İnsanlar tahammül edebilirlermiş birbirlerine. tahammülden öte sevmek ve saygı duymak denen ikili daha bir önemliymiş insanlar için.
bambaşka olsaydım ve olsaydı diyorum ,yeni bir kader yazılsa bana ve bütün insanlara.
görebilseydim keşke orhan velileri , nazım hikmetleri , cahit sıtkıları ,atatürkleri hz muhammed efendimizi görüpte daha da ders çıkarabilme ihtimalim olsa keşke . ama herşey nasip kısmet tabiki.
Ve son sözüm olarak ta eskiyen bir dünya için eskisi gibi insanlar ve insanlığa ihiyacımız var.
YORUMLAR
Bu resmi ilk gördüğümde günlerce rüyalarıma girmişti.Ben bu resimle daha çok şükretmeyi öğrenmiştim.
Hepimiz aynı gök kubbenin altında yaşıyoruz ama hepimiz aynı ufka sahip değiliz. Herkes aya benzer, çünkü; herkesin kimseye göstermediği karanlık bir yüzü vardır. Herkes dünyada bir şeylerin düzene girmesini ister, fakat gayreti hep başkalarından bekler.
Geçmişe özlem niye öyle bir zaman gelecek ki bu günde geçmiş olacak.O zaman bu günü yaşamalı...
Selamlar...