KÜÇÜK KIZIN DUASI
_Alo…!
_Efendim buyrun…
_Rahatsız etttim özür dilerim ben Ayşe’nin öğretmeniyim, nasılsınız?
_Aman efendim ne rahatsızlığı çok teşekkür ederim siz nasılsınız? Buyrun bir sorun mu var?
_Yok hayır öylesine aramıştım.
_Bizim kızın durumu nasıl?
İlk kez evden ayrı, malum henüz beş yaşında adapte oldu mu acaba kreşe?
_Yok yok maşaallah yaşına rağmen bayağa olgun…Şey yalnız bir şey söyleyeceğim haberiniz olsun istedim.
_Hayrola.
_Telaş edecek bir şey yok. Ayşe çok içli bir çocuk benimle dertleşiyor hep, çokta hoşuma gidiyor, bugün bana duasından bahsetti biraz da onun için aramıştım zaten.
_Dua mı..!?
_Evet, dedi ki öğretmenim bizim bir komşumuz var Demet. Onun barbi bebekleri var, ben de dua ediyorum hep ne olur annem bana barbi bebek alsın diye, sanırım size söylemedi..
_Aaaa…! Hayır söylemedi çok şaşırdım şimdi. Allah Allah..
…
_Galiba babasının bu ara işleri iyi değil?
_...! Şey..Anlamadım..! Yani!... Hissetirmemeye çalışıyorduk çocuklara ama…Evet biraz sıkıntılıyız aslında…Yani düzelecek yakında.
_ Ayşe diyor ki, babamın parası yokmuş.. Ben de Allah’tan istiyorum.. O’ndan isteyince her şeyi verirmiş. Sanırım çocuk babasının sıkıntılarını hissetmiş, bundan olmalı ki bebeği babasından isteyememiş…
_ Ayşe babasına çok düşkündür hoca hanım demek ki gerçekten hissetmiş…
…
Aradan üç gün geçti. Ayşe’nin babası elinde barbi bebekle eve geldi
bir gece… Anne bebeği görünce çok şaşıdı.
_ Öğretmen, seninle de mi konuştu?
_ ….!?
_ Ayşe’nin öğretmeni.
_ Hayır bir şey mi oldu?
_ Yok yok bir şey yok…
_ Yeni bir işe girdim, ne zamandır aklımdaydı Ayşe’ye bir şey alacaktım, hoşuna gider mi bilmem ama içimden bir ses sanki bu bebeği almamı söylüyordu.
_ Ayşe’nin duası işte..
_...!?
_ Allah ne büyük, en büyükten en küçüğe her sesi duyup cevap veriyor. Ben Ayşe’yi çağırayım, çok sevinecek.
..
KÜÇÜK KIZIN DUASI Yazısına Yorum Yap
"KÜÇÜK KIZIN DUASI" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.