- 596 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KİRAZ
Çresiz telefonu polise verir polis kolunu tutar ve kadınların bulunduğu nezarethaneye onu atar.Rıdvan içeri girince etrafa bakınır.Bir kadın ağzında sakız ağzınıu açarak çiğnemektedir onun yanında başka bir kadın tırnaklarını törpüler .Başka yerde iki kadın aralarında konuşmaktadır. Başka bir kadın başında yemenisi kolunda bileziklerinle oynar.Köşede bir kadında ileri geri yürümektedir.Kadınlar bunu görünce şaşırır ileri geri yürüyen ve bileziklerinle oynıyan kadının dışındakiler gülüşmeye başlarlar.
Tırnaklarını törpüliyen kadın:Aman aman şekerim kim gelmiş böyle yuvamıza birtane erkek kuş.
Sakız çiğneyen:(erkek sesiyle)Hemde ne kuş ama kuşun kanatlarını yolmuşlar biraz sana ne oldu yakışıklı böyle canım benim gel yanıma da seni iyileştireyim.
Tırnak törpülüyen:Sen sus erkek sesli seni ne yapsın o allahın dönmesi burada gerçeği varken
Rıdvan şaşkın etrafına bakınır hemde korkar sonra yere oturmuş titreyen kızı görür ona baktığını anlıyan kadınlar.
Tırnaklarını törpüliyen:Gitme onun yanına yazık o kıza, uyuşturucu komasına girmiş bırak ne yapıcağı belli olmaz.Gel sen yanıma şekerim sana kartımı vereyim sabah biz çıkarız dışarıda görüşürüz.
Sakız çiğneyen travesti:(ağzındaki sakızı çıkarıp gösterir)bu sakız gibi yapıştın çocuğa.
Uyuşturucu kullanan:Çıkarın beni buradan çıkarın gitmem lazım benim buradan çıkmam lazım(diye titriyerek bağırır sonra ağlamaya başlar)ne olur polis ağabeyler beni çıkarın yada ne olur yalvarırım bana biraz toz veririn sizde vardır ne olur polis ağabeyler.
Aralarında konuşan iki kadından biri:Görüyorsun gençliği ne hale geldi.
Diğeri:Evet haklısın bu hep kapatalizmin gençlere yaptığı çöküntüler aileler çok para kazanmak için çocuklarınla ilgilenmiyorlar ve sonuç ortada gençlerin haline bak yazık.
Öteki kadın:Bu böyle gitmez bu gidişe son vericeğiz cabalarımız bunun gibi gençler olmasın diye bu sistemi yıkıcağız yakında.
Diğeri:Evet yıkıcağız burada nezarette yatıyorsak bu gençler ve ülkenin kurtuluşu içindir ve sonunda güzel günler gelicek kahrolsun kapitalizm.
Başı yemenili kadın:(çingenedir yani roman)Aman be ya sussanıza size mi kaldı ülkeyi kurtarmak ancak lak lak konuşursunuz be ya işe geldi mi her kez kaçar.
Tırnaklarını törpülüyen:(başı bağlı kadına bakar)sen niye düştün buraya bizim geliş sebebimiz belli.
Değer kadın:Anlamadınmı hırsızlık yaparken yakalanmış hep adaletsiz gelir düzeyinden bu zavallı kadın hırsızlık yapmak istermi yoksa.
Başı yemenili yani hırsız:Sen ne dersin be ben hırsızlık falan yapmam ben hırsız değilim.
Travesti:İyide seni evin içinde elinde çuval koynunda para ve bileziklerle yakalamışlar.
Hırsız:Sen nerden bilirsin beya oraya hırsızlığa gittiğimi ben yolda gidiyordum çok sıkıştım be dışarıda da yapamam aile terbiyem müsait değildir bizi annem kibar yetiştirdi sen ne dersin.Baktım bir ev dedim bari girivereyim bu eve gideri vereyim hacrtimi ya kalkmış hırsız dersiniz bide bana beya
Diğer kadın:eeeeee kapı kitli değilmiydi.
Hırsız:Değildi beya açıktı kapı kilitli kapılı eve ne diye gireyim ki ben hırsızmıyım ben be
Öteki kadın:Tabi canım sen gel hacetini yap diye kapıyı açık bırakmışlar (güler.)
Travesti:Tabii kardeş babasının evi ya açık bırakmışlardır(kahkahayı patlatır herkez güler)
Hırsız:Size yalan borcum mu var açık derim işte aman be sizde hiç bir şeye inanmazsınız neyse eve girdim be ya hacetimi gördüm gelmişten evi bi gezeyim dedim ev güzel tam salondaydım ki odadan bir adam çıktı elinde makine çok korttum valla beya adama anlatmaya çalıştım ama inanmadı polisi çağırdı.
Travesti : Adam seni elinde cuval koynuna bilezikleri sokuştururken yakalamış ona ne dicen.
Hırsız:Valla da yalandır tillada yalandır abim ablam(herkes güler travesti bozulur )iftira atarlar bana onlar zaten benimdir be ya gecenin bir yarısı hırsız sokaklarda kol geziyor çalmasınlar diye bileziklerimi koynuma soktum.(kolundaki bilezikleri gösterir)bunlar sahtedir beya(bileziği dişler sahte olduğunu ispat etmek için)Rıdvan şaşkın olanları izler bir köşeden) sonra gene uyuşturucu kullanan kız titremeye başlar
Uyuşturucu kullan:(el işaretiyle rıdvanın çağırır)
Rıdvan:(şaşkın)ben mi
Kız:(evet anlamında başını sallar Rıdvan gelir yanına)ağabeyciğim canım ağabeyciğim toz varsa ne olur bir çekimlik versene hapta olur çok kötüyüm abi ne olur
Rıdvan:Yok ben kullanmıyorum kusura bakma(sonra kenarda yerde oturan kadını görür onun yanına gider yere oturur çok yorulmuştur kadının elinde tespih vardır onu sallar rıdvana doğru) Tesbihli kadın:Sen neden düştün buraya temiz bir çocuğa benziyorsun
Rıdvan:Suçsuz yere bir kadının öldürülürken gördüm ben öldürdüm zannediyorlar ama ben öldürmedim o kadını.(kadın gülümser)sen neden buradasın abla
Tespihli kadın:Bende bir koca vardı hayırsızın teki ben çalışırdım sabahtan akşama kadar o yerdi neyse söylentiler duymaya başladım(bir yandanda tespihi çevirmektedir)kocam aha bunlar gibi(tırnaklarını törpüliyenle travestiyi gösterir)bir kadınla birlikteymiş benim kazandığım paraları onla yiyormuş.Bir gün eve işten erken geldim.Bir ne duyayım yatak odasında kikirdemeler gülüşmeler sesler geliyor eve atmış ors. tövbe tövbe tabi anladım kocam olucak şerefsiz eve hemde yatağıma kadın atmış tabi nevrim döndü duvarda asılı olan pompalıyı aldım baktım dolu yatak odasının kapısına bi tekme attım(biryandanda ayağını savurur tekme atar gibi)kocamla kadın yatakta fingirdeşiyorlar tetiğe bastım gibi BOM(Rıdvan korkudan sıçrar kadın güler)önce o şırfıntıyı sonrada kocamı öldürdüm ikiside hak etti işte şimdide buradayım.
Travesti:Sabah oluyor şimdi bizi çıkarırlar(rıdvanın yanına gelir yanağından makaz alır) dışarıda görüşürüz tamam mı şeker(der kartını verir diğer kadın ters ters bakmaktadır)
Sabah olmuştur polis gelir travesti ve diğerini uyuşturucu kullanan ve siyasiden yatanları çıkartır.
Rıdvan:Ben ne olcam memur bey ben çıkmıyormuyum ben suçsuzum
Polis:Seninle daha işimiz var acelen ne bak ablalrınla güzel güzel otur.(polis gider)
Kadın polis gelir rıdvanı çağırır.
Kadın polis:hadi gözün aydın mobs kameralarından inceledik suçsuzsun hem Ahmet denen adamı da yakaladık itiraf etti gidebilirsin ama bir daha gelme buralara.
Rıdvan:Oh çok şükür kurtuldum ama size demiştim ben yapmadım diye çok teşekkür ederim çok sağolun (der polisin elini sıkar)
DEVAM EDECEK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.