- 3062 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
İnadına Ücretsiz Kitap!
Değerli dostlar 8 gün önce iki tane sitede aşağıdaki yazımı yayımladım:
Bedava Kitap İster misiniz?
Yıllardır Mağaranın Kamburu isimli romanımı yayınevleri vasıtasıyla bastırmaya muvaffak olamadığımdan, çeşitli internet sitelerinde parçalar halinde ya da bütün olarak yayımlamıştım.
En nihayet kendi imkanlarımla Mağaranın Kamburu’nu bastırabildim. Tabii bu sefer de dağıtım sorunu çıktı karşıma. Mevcut dağıtım şirketlerinin bana olumlu cevap vermeyeceklerini düşündüğümden bu kitabımı eşe dosta göndermeye karar verdim.
Bu göndermelerden sonra elimde yaklaşık 100 tane kitap kalıyor. Bunları dileyen arkadaşlara ücretsiz göndermek istiyorum. Posta ya da kargo ücreti de vermeyeceksiniz. O da bana ait.
Kitabı isteyen atkadaşların [email protected] adresime ad-soyad ve adreslerini göndermelerini rica ederim.
Darısı diğer basılmadık kitaplarımın başına…
Saygılarımla…
**
Kitapların kısa sürede tükendiğini mi sanıyorsunuz? Yanılıyorsunuz. Çünkü ücretsiz olmasına rağmen kitap talep eden sadece 27 kişi.
Yazılar okuyucu bulamadığı için mi istenmedi dersiniz? Hayır.
Çünkü bu iki sitede yazılar toplamda 335 kere okunmuş ve 8 tane de yorum almıştır.
“Talep neden bu kadar az oldu?” sorusunun cevabını ise size bırakıyorum.
Bu bilgileri açıklamaktaki amacım okuyucuları şikayet ya da kınama değildir. Sadece bir durum tesbitidir. Bir deney yaptım ve sonucunu aldım. Hepsi bu kadar!...
**
Aslında benimkisi okutmayanlara ve okumayanlara karşı bir başkaldırıdır. Bir şekilde engelleri aşmaya çalışacağız. Benim aklıma gelen yöntem bu idi, uyguladım. Daha geçerli bir yol bulursam onu da uygulamaktan çekinmem.
Sadede gelirsek: Aynı teklifi sitemiz okurları için de yapıyorum.
Ad-soyad ve adresinizi [email protected] adresine gönderirseniz “Mağaranın Kamburu” kitabı adresinize PTT ile gönderilecektir.
“Hiç olmazsa gönderme parasını ödeyeyim” diyen arkadaşlar oluyor. Bunu kabul etmiyorum. İçiniz rahatlasın diye söyleyeyim, PTT’ye gönderme ücreti olarak kitap başına sadece 75 kuruş ödüyorum.
Saygılarımla…
YORUMLAR
Güzel bir eleştiriydi...Okuma özürlü olunan bir çağda her şeyde olduğu gibi tembelliğe kürek çekmekteyiz.Ben buna okuma ve araştırma tembelliği de diyorum.Hazır sunumlara alışmış gruplar bu tembelliği yaşıyorlar.Televizyon denen nesne seçme hakkından yoksun aç dimağları zaten büyülü ışıltısıyla dolduruyor.Kitap okumanın zahmetine kim katlanıyor ki?..Kaçımız düzenli gazete okuyoruz?..Kaç tane takip ettiğimiz köşe yazarımız var?..Yüreğinize sağlık efendim.Saygılarım sonsuz.
Ömer Faruk Hüsmüllü
Değerli yorumunuza çok teşekkür ederim. Maalesef tespitleriniz doğru, ama bu ülkenin aydınları da konu üzerinde biraz düşünmeli. Sorunu saptayıp, çözümler üretmelidir.
Saygılarımla.
neneh.
Vah benim memleketim vah...Okumuyoruz, o halde yazmaktan vazgeçmeli miyiz, diye düşünmüyor da değilim bazen.
Kitap, büyük emek ve büyük cesaret işi. Sizi kutluyorum.
Ömer Faruk Hüsmüllü
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Maalesef durum burada anlattığım gibiydi, ama sonradan Vatan yazarı Mustafa Mutlu köşesinde bu yazıya yer verince kitaba çok sayıda talep geldi.
Selam ve saygılarımla.
Kitapların kısa sürede tükendiğini mi sanıyorsunuz? Yanılıyorsunuz. Çünkü ücretsiz olmasına rağmen kitap talep eden sadece 27 kişi.
Bu genis bir konu bence.
Birde söyle düsünüyorum insan ilk önce kendi basarisina inanmali sonra kitap bastirmali..
Okadar cok kisi kitap bastiriyor ki sonrada iste böyle alicisi okuyucusu yok denecek kadar az oluyor ücretsiz olarak olsada.
Okumayi pek benimsemeyen bir toplumuz acikcasi evet bu da ayri bir gercek.
Ama simdi internette sitelerde baktigimizda yazar dolu etraf.
Bir kac yorumdan sonra iste cesareti artan insanlari görüyoruz ama bir kitap bastirmak icin yeterli bir bilgiye sahip mi kisi bilinmez.
Yüreginize saglik
Saygilarimla
hicbitmez tarafından 4/3/2011 6:15:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ömer Faruk Hüsmüllü
Değerli yorumunuz için teşekkürler.
Selam ve saygılarımla.