ERkeğiMe . . .
Erkegim ;
seni o kadar özledim ki... sana dokunmayı, dudaklarınla dudaklarımı buluşturmayı, kulağıma seni seviyorum sevgilim diye fısıldayışını... seni özledim sevgilim...
sana ne kadar demesemde bal dudaklım diyordun ya bana o çok iyi geliyordu işte bana.. en kötü anımda bile gülümsememe yetiyordu. senin ban özel kullandığın tabirindi. her kesin sevgilisine özel bir tabiri olurdu ya senin bana tabirind işte o.. demiyorsun ya sanki hep bir tarafım eksik kalıyor.. ıssız kalıyor gecelerim aklıma geliyorda bugulanıyor gözlerim.. senin banakullandığın tabir sevgilim.. başkası mı demiş onu sana? dayanamadım ona sevgilim. sırf ben geleyim aklına o kelimeyi söyleyince.. meger başksı demiş sana sevdiğim üzülüyorum işte.. yanıyor içim kavruluyor. bak stres yapıyorum yin ağrıyor kalbim. söylemiyorum sana sevgilim ne diyecegim ki? o kelimeleri söylmediğin için stres yapıyorum mu diyeceğim sevgilim..? diyemem ki sen anla istiyorum bunu.. srıl bana sıkıca başk ir tabir kullan mesela... o ıssız gecelerim senin o tabirnle ynkılansın bir ninni misali gelsin kulağıma... onun mutluluğuyla o kelimelerle uykuya dalayım mesela... her uyandığımda o kelimelerin aklıma gelse tıpkı bana bal dudaklım dediğinde ki gibi.. ama bu sefer bal dudaklım olmasa sevdiğim başka kelimele olsa.. eskilerden bir leke olmadan üzerinde.. senin tabirin bana dediğin başkasının sana degilde senin bana dediğin özel bir tabir.. kalmasın böyle.. bal dudaklın olarak gelmeyeyim aklına..
bal suratlımda derdin bana... bal kelimeler vardı içinde hep.. eskilerin tabirinden :( olmasın sevgilim eskiler olmasııın ..
seninle yeni günler yeni tabirimiz olsun prensim..
aşık eşeğim benim...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.