- 904 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
15 yıl sonra türkiye de yaşamak
Bundan 15 yıl sonra tüm türkiye de iş verenlerin adama göre iş değilde işe göre adam verdiklerini görmek istiyorum. iki insandan birinin bayat ekmeklerini çöpe attığı diğer insanında bu ekmekleri çöpten toplayıp yediği bir türkiye yi daha sosyal adaleti ve eşitliği benimsemiş görmeyi arzuluyorum.
Ben 15 yıl sonra zümrüt-ü anka kuşu gibi küllerinden yeniden doğan, doğabilmek için toplumsal birlik ve beraberliğin yeniden hatırlandığı bir ülkede yaşamak istiyorum.
Ben bugün insanlara özgürlük die sunulan halenin aslında toplumun dinine vicdanına milli ahlakına geçirilen bir tasma olduğunun 15 yıl sonra geriye dönülüp bakıldığında çoktan anlaşılmış olmasını istiyorum.
Ben 15 yıl sonra fikri hür vicdanı hür aklındaki kalbindeki ve dilindeki sözcükler aynı olan bir türkiye cumhuriyeti bir türk halkı görmek istiyorum...
Çok şey mi istiyorum......?
YORUMLAR
..hak olanları istemek çok değil,kerpiç duvar üstüne gökdelenler dikildi ve yıkıldı.alt yapı hazır olmadan ünv.teler açtık,şimdi herkes mühendis ya da,vasıfsız.Ara elaman yok,kimse tulum giymek istemiyor.Oysa,önce üeretmek.Üretmeden tükettik,bittik.
Sadece görüntümüz var,bundan önceki hükümetlerin de,sorumlulukları var.Plan proğram işi bu,ekip işi.Yeni nesil,emek harcamadan değer kazanmak istiyor,abd bilinçli olarak,kültür erezyonuna tuttu ve başardı.Saygılar duyarlı yüreğinize,anadolu bu,gene de dönüşümünü tamamlar,inanıyorum buna.