- 3273 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEN GİTTİN BEN BİTTİM
GİTTİN____BİTTİM
Benden gittiğinde sen, tüm şehir üzerime yıkıldı…….
O şehrin altında nasılda kimsesiz, nasılda biçare kaldım YARİM.
Sen benden gittiğinde boğazımda biriktirdiğim tüm düğümlerim çözülecekti biliyordum!.
Sessiz kalmak zorunda bıraktığım çığlıklarımı ne çok biriktirmiştim içimde biliyorum.
Biliyordum içimde patlamaya hazır volkanın varlığından haberdardım.Gidişinle haykırmak istedim,avazım çıktığı kadar bağırmak;ama yapmamalıydım biliyordum.Kendimi tutamadığım anlarım için beni affet………
O birkaç dakikalık zamanda işte tüm yitikliğimi yaşadım.Gitmek üzereyken benden geriye yittim.
Aramızdaki camın saydamlığında gözlerinin hapsinde oluşumu yaşarken
çıkmaya hazırlanan tüm naralarımı ertelemek zorundaydım biliyorum.
Biliyordum kendimi bırakışımla ne çok yok olacağını… beni senden geriye bıraktığın anlarda bunu yapmamalıydım.Sessiz çığlıklarımı sessizce akıttım içime,çünkü ayakta kalmalıydım birkaç dakika daha…….
ÇÜNKÜ istemiştin bunu benden;yapma sakın deyişlerini anımsıyorum o anları yaşayarak………………
ve daha da üzülmeni yok olmanı istemiyordum.Baktım sadece camın arkasındaki sana dakikalarca,
göz hapsindeliğimle baktım aramızdaki camın arkasındaki bende oluşuna.
Hüzün doluşlarına kilitlendim.Bir kaç dakika daha dayan diye baktım o hüzün doluşlarına.
Üzerimdeki basıncı hissettiğini biliyordum.Bildiğimden SUSTUM.
Ama beni dinlemiyorlardı gözyaşlarım……ÜZGÜNGÖZYAŞLARIMA hakim olamıyordum.
Tüm çığlıklarımı senden sonraki saniyelere sakladım.Patlamak üzere olan volkanımın üzerini örttüm…
gözlerimin hizasından gidinceye dek…….Hareket etmeye başlıyorken sen,işte o an omuzlarımın taşıdığı yükün altında ezilerek,kanadım kırılarak sustum.
VE İŞTE gidiyordun…. Göz hizamdan kayboluyordun…Nefes alışlarımın sıklığını,boğazımda çözülen düğümlerimin yutkun halini yaşıyorken ve kanadımın kırıldığını hissediyorken, yüreğimin derinliklerinden çıkan sesli çığlıklarımdan, KENDİMDEN KORKTUM.
SEN GİTTİN BEN YİTTİM.Kaybolduğun gittiğin o karanlıklar içinde ilk kez bende bu kadar kayboldum karanlıklarda.Sen gittin ya ben yittim YAVRUM.
Avazım ,boğazımdaki düğümüm,yutkunamayışım,içimin yangını,kalbimin ritimsizliği, tüm bunları yaşarken,yaşarken korktum.Gidişindeki tüm karanlıklarımın tarifi beklide tarifsizliği……
Biliyorum benzer duyguları yaşadığını ve boğuştuğunu
Fakat bil yarim,bil iyi olacağım.Bizi bizken, bizleyken, yaşadığımız gibi yaşayacağım.
Sen tekrar biz olmaya geleceğin ana dek bizi biz gibi yaşatacağım yüreğimde.
Biz olana dek tüm verdiğim sözlerin sözünü tekrar veriyorum.
SEN gittiğinde benden ikiye bölündü.Yüreğimin yarımı sende diğer yarımı bende…Asıl şimdi YARIMIM YAVRUM……gidişinle yarım.
Karanlıklarda yitik bir yüreğin yitikliğindeyim. Benim tek yarım kalmışlığımsın…
İçimin sızısı SEN GİTTİN BEN YİTTİM………
09.01.2011
22.55 PAZAR
-----------------------------ÖZLENENİN-----------------------------
GÖNÜL BİŞKİN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.