- 1661 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
(((EVİMİZİN MASKOTU=,GÖNLÜMÜZÜN; SÜRÛRU NEREDESİN????????
((BİZİM NOKTAMIZ))
Çoook güzeldin ve de bizim için çok özeldin….Ey Nokta!!!!! Nerelerdesin bizi sen hiç mi özlemezsin?
Yoksa birisi seni alıp kapattı da mı gelemezsin? Evimizin maskotu idin çok sevimli bir o kadarda yaramaz idin.....Seni ne çok severdik bilirsin değimli????Kapıma geldiğinde gözleri yeni açılmış,,,, bakıma muhtaçtın,,,,,,, avuç içi kadardın,,,,,kapıda bağırırken bulduk; seni…
Eve aldık!. Daha önce hiç öylesi kedi enceği görmemiştim,,,,, bu çok farklı bir şeydi,,,,, o kadar farklı idi ki gören şaşırıyordu bu nedir diye soruyorlardı ????? Sanki kedi enceği değil de Sözüm meclisten öte; eşek sıpasının minyatürü gibi bir şeydi…… Biz hayvanları çok severiz hayvan canlısıyız……
Yaradan yaratmış diyedir ki, her şeyi severiz…... Eve aldığımızda tabaktan süt bile içemiyordun. Biberonla besledik bir de yalancı emzik gibi parmaklarımızı emerdin! O da zevkin idi,,,,değilmi,,,ah ne kerata idin…. Yatağımın içinde benle yatardın…. Yirmi dakikada bir acıkırdın,,,, sütünü ısıtır biberonla içirirdim....Senin adını da kızım koydu… Sen farklı idin adında farklı olmalı idi….
Adını kızım koydu… Adı Notta olsun anne bu nokta kadar değişik bir şey dedi,,, ve adı Nokta oldu....Ve de çok yaramaz bir şey oldu,,, ne zaman nerede olduğunu gözümüz bile takip edemiyordu sanki ışınlanır gibi.... Bir orada bir burada; çoook çoook ilginçti,,,,,
Ona yakışan bir adda ben koydum! Senin adın cin ali olsun, dedim ...
Tam bizim Noktaya uygundu kızım; kızsa da ben cin ali diyordum..Bizin Nokta; diğer namı cin ali.... Büyüdükçe çok yaramaz bir şey oldu kristal vazolarımı hep kırdı, çiçeklerimi yerde sürüyordu,,, ve birde bana bakıyordu , yani yaramazlık yaptığını biliyordu….
Ağzında çiçeğim bana bakıyordu,,,,,, ne diyecek der gibi…. Ben nokta dememe kalmıyor saklanıyor ; bu seferde saklandığı yerden bakıyordu,,, ve bir müddet oradan çıkmıyordu.... Sesimi duymayınca yavaş yavaş çıkıyor tekrar başlıyordu aynı yaramazlığına....
Haaaaa bir marifeti daha vardı…. Yerde duramaz bacağımızdan tırmanır yeri omuzumuzdan seyrederdi yanı evi tepeden görüp seyri sefa yapardı ,,,, Nokta büyüdü çoook sevimli bir delikanlı kedi oldu o kadar güzel oldu ki görenler hayran kalıyordu sanki satenden smokin giymiş gibi pırıl pırıl tüyleri göz alıyordu...
Asil bir delikanlı kedi olup çıktı... Fakat huylu huyundan vaz geçmezmiş; oda huyundan vaz geçmedi....emme krizi tutunca projöktör gibi olan gözleri kısılır mırıl mırıl parmağımıza yapışır emerdi ,,,, dahası biz ayakta isek,,,,,gelişini hiç anlamadan zıp diye omuzuma atlar kulağımı emerdi... Bir de yemek yaparken kokuya dayanamaz,,, seyretmek için yine habersiz ce omzuma zıp diye atlayıverirdi…..
Oradan seyrederdi......Bir gün yemek yapıyordum hiç rahat vermiyordu bende balkona çıkarttım kapıyı kapattım ,,,, kapıyı açmak için kapıya atlayıp duruyordu,,,, yine bir hamle daha yapıp atlayınca birden kendini üçüncü kattan aşağıda buldu ….. Ben patırtıya koştum, balkonun kapısını açıp baktım nokta yok ... Nokta Nokta diye çağırdımsa da ses seda yok…..kızım noktayı öldürdün diye bana bağırıyordu ,,,, ona bir şey olmasın olursa dayanamam! Diyordu ve bana onu sen düşürdün ,,,git bul onu diye bağırıyordu….
Gece saat ona geliyordu ,,,, ben aşağıya indim , kızım ardımdan geliyor, oğlumda onun ardımdan koşturuyoruz birde baktık bizim nokta sırtı bombilli topal bir vaziyette göründü , arka bahçeden geliyordu !. Oğlun hemen , netten nöbetçi veteriner baktı bir tane yeni açılmış klinik buldu, klinikten hemen getirin dediler , biz hemen apar topar çıktık,,,,
Nokta kucağımda kızım oğlum ben gittik kliniğe; bizi kapıda bekliyorlarmış hemen doktor ağabeyi Noktayı aldı muayene etti, bayılttı, filmini çekti, iğne yaptı, ,serum verdi,,,,saat üçe kadar serumlar filimler tam ihtimam bakıldı.... Gece gündüz 24 saat açığız , noktanın karnı şişerse hemen getirin dedi doktor abisi, Noktanın güzelliği ve güzel hatırı için 150 lira aldı…
150 liraya çıktık klinik ten.ben kendimi özel doktora gösteremezken Nokta beyi özel klinikte tedavi ettiriyoruz ….
Ve neyse eve geldik.... Sabaha kadar başını bekledim... Ve bizim Noktamız diğer namı cin alimiz büyüdü... adını merak ettiniz değimli neden Nokta….Çünkü avuç içinde koca bir kafadan ibaret olduğu için ona en uygun yakışan bir ad idi Nokta,,,,,,,çok küçük olduğu için kızım koydu,,,,, ama o nokta değil yaramazlıkta üstüne kimseyi tanımayan cinali idi...Bizim nokta diğer namı cin ali, büyüdü yakışıklımı yakışıklı , bir deli kanlı olda ve evde perdelerimi yırtmaya sağı solu kırıp dökmeye başladı, hırçınlığı hat saffaya çıktı…..
Bende hırçınlığı gitsin diye kapıyı açtım; bir hışımla dışarıya çıktı sanki hağrada kapalı kalmış at misali,,,,,,,, kız kedilerin arkasından koşmaya başladı onlarla koşturuyordu, gidiş o gidiş bir daha bulamadık..... her yeri Aradık taradık, bulamadık...
Birisimi aldı evine, kapadı,,,yoksa,,,dilim varmıyor söylemeye, yoksa akıbeti ne oldu bilen yok…..
Şimdi onu çok özlüyoruz kızım ve ben. Resmini öpüyor ağlıyoruz çok ta kızıyoruz,,,,,,,,
nankörlüğün bu kadarı da olmaz diye ..... Yani bizim Noktamız cinalimiz,,,, bizi terk etti!!! Nankör çıktı!!! Şerefsiz ,,,,, çıktı!... Kendine baktırttı,,,,, sevdirtti,,,,sonrada bizi gözü yaşlı bırakıp gitti !!!Evimizin maskotu idi... İşte bizim Noktamızın bizle olan hayatı... Şimdisi ise meçhul???????????? Emine erdem….o5/o3/11
YORUMLAR
Kediler nankör olur, ben de çok severim yalnız kediyi evde beslemek çok zor tüy döker ve eğer dişiyse kısırlaştırılması gerekir.
Benim kardeşimin var ve çok tüy döküyor üstelik dişi çok miyavladığı için kısırlaştırdı.
Umarım geri döner..Sevgisi bir başka. Benin de köpeğim var ama bahçede eve sokmam..
Sevgiler..
emine erdem
Evde bende istemem kedi köpek. Fakat o Noktaya mahsustu Çünkü sevgisi başkaydı. 2 sene öncesi bizimde kukkırımız vardı şimdi o da yok 16 sene baktık çatıda bizim merdivene kadar iner çıkardı tüylerini tıraş edince toka yapardı seviyormusun diye sorduğumuzda başını göğsümüze dayardı çok farklıydı yani hayvanların hepsini severiz yüreğimiz sevgi dolu.
Bir hayvanı ciyyaklarken duydukmu dayanamayız, Sokağa su korum susayınca su bulsunlar diye , yemek artıklarını bir naylona dökerim hepsi yesinler diya..çarşıya gidince onlara manca alırım...Sevgiler...
İstesekte istemesekte sevdiklerimizden bir gün ayrılacağımıza dâir güzel kıssalı bir yazı okuttunuz Emine hanım...
Tebrik eder, başarılar dilerim... Nokta'ya (cin Ali'ye) kavuşmanız dileklerimle...
emine erdem
resmine bakınca çok sevimli......alışınca kaybolması çok zor oluyor.....ama bir gün mutlaka döner....çok hoş bir anlatım saygılar
emine erdem
Dış kapıda 7 tane daha var ama bunun yeri başka idi... Teşekkür ederim ..
Komutanım Saygılar...
emine erdem
Sevgiler...
:))) Çok sevimli... İnşallah döner dolaşır gelir.
Ben kedi, köpek vs hayvanları karşıdan severim. Evde besleyemem.
İki sene önce kızım köpek almak istedi, yalvardı yakardı. En sonunda seçim yapmasını söyledim;"Ya ben, ya köpek" dedim.
Alamadı. Bu tür hayvanların bakımı zor.
İnşallah kediniz nankör çıkmaz, döner dolaşır gelir. Zira hep, "kediler nankör olur" derler.
Sevgilerimle...
emine erdem
Biz hayvanları çok severiz, birde kukurumuz vardı 16 sene bizimleydi şimdi yok. bende evde bakmak istemem ama Nokta özeldi. Daha 7 tanede kedide dış kapıda var, onlarıda beslemeye çalışıyoruz. ben biryere giderken sokağım sonuna kadar savıştırırlar ner de görseler tanırlar...
Evinizin bahçesi varsa alıp besleyin derin insanın ruh aleminede iyi gelir.
Köpekler çok duğgulu sahıbinede sadıktır...Sevgilerimle...