- 831 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KONYAMIN YÜREĞİ YANIYOR TAHİR BÜYÜKKÖRÜKÇÜ
Konyamızın manevi direklerinden birini daha kaybettik. Şu an Konya’da çok farklı bir manevi hava var. Çünkü dün kaybettiğimiz Tahir Büyükkörükçü hocamızı, bugün ahirete yolcu ediyoruz.
Evet, Konyam öksüz kaldı, yüreği yanıyor Konyamın, benim de yüreğim yanıyor.
Hissediyorum, çok farklı bir manevi atmosfer var Konyamızda. Konya’nın üstüne hüzün çöktü, ağlıyor Konyam.
Şu an Tahir hocamız omuzlar üstünde ebedî istirahatgahına doğru ilerlemekte. Allah kabrini cennet bahçelerinden bir bahçe eylesin. Allah rahmet eylesin.
Şu an çok üzgünüm, ağlıyorum, iki acıyı birden yaşıyorum. Önce 85 yaşındaki Erbakan hocamız, onun arkasından bir hafta sonra da 86 yaşındaki Tahir hocamız. Daha Erbakan hocamızın acısını içimden atamamıştım ki Tahir hocamızın acısıyla sarsıldım. Yüreğimdeki Erbakan hocanın yangını daha sönmeden, bu sefer yüreğim Tahir hocanın yangınıyla yanmaya başladı.
Aslında onlar adına sevinmek lazım, çünkü onlar, alınlarının akıyla Allah’a kavuşmuşlardır ve arkalarında hayırla yadedilecekleri eserler ve kıyamete kadar amel defterlerini açık tutacak sadaka-ı cariyeler bırakmışlardır. Gurbetten çıkıp gerçek vatana dönmüşlerdir. Allah razı olduğu kullarından eylesin…
SÜNDÜS KOÇ – KONYA
06.03.2011 - PAZAR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.