YÜREK YANGINIM
Hiç düşünmemiştim bugüne denk gitmeyi...Belki buruk hayatlardan,belki buruk yüreklerden gideceğim bu kez ! Bir ana kuzusu üzülür mü kuzusuna:( (burası sana küçük bey)...
Bir annenin yüreğinden, bir yarin kül olmuş kalbinden yitip gitmek kolay mı?
Bugün cevapsız kalan sorularıma,dağınık kalan anılarıma ve ve belki de gizli yaralarıma ağlayacağım...Sen bilmezsin,o da bilmez hele annem o hiç anlamaz çünkü ben bir kere bile anne artık dayanamayacağım biliyo musun yavrunun bağrı yanık diyemedim o cennetlik kadına,üç çocuk anasına...Oysa yavrusunun bir sıkıntısı yük müdür anaya hele benim anama...Ah anam ah keşke üzülmesende,hastalanmasan da anlatsa yavrucuğun yangınlarını...O yanıkların üzerine bir merhem sen sürsen bari ana...
Gitmeyi düşünmemiştim hiç ama şimdi büyük hazırlıklar yapıyorum gitmek için anıları toparlıyorum mesela...
Her yere dağıttığım saf duygumu o sevgimi alıyorum yavaş yavaş dağıttığım yerlerden,çok düzensiz olmuş hayatım bu aralar anılarım çok birini toplasam biri kalıyor diyesim var ama alacağım hepsini toplayacağım dağıttığım gibi ve batan güneşle bir el sallayacağım geride bıraktığım çok fazla şey olmasa da...
YÜREK YANGINIM’A...
YORUMLAR
Yürek yangını hiç sönmez,hele ki analara belli etmemek en güzeli.Yürek yangınını yazmışsın ya bizlere de çok fazla bilmeyin derdimi dercesine kısa tutmuşsun.Ah kuzu ah yanmasın be yüreğin...
sevgim18
Ah analar, her derdimizi hiç yüksünmeden üzerine almaya çalışan analar.
Bizler de anamızz bizim için üzülmesin diye, hep içimize atmaya çalışırız. Yazınızdan anladığım kadarı ile, siz de benim gibisiniz. Kimseyi üzmemek adına, derdimi anlatamam. Hep içimde kendi kendime yaşarım.
Siz yine, dağılan anılarını toplayıp gitmeden önce, bir kez daha düşünün.
Bir iç döküştü.
Ara, sıra böyle iç dökmek iyi geliyor insana. Sık sık yazın. Sevgilerimle.