- 1521 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
Sana güveniyor(um)dum!
Güvenmek başlı başına bir iştir.
"Sana güveniyorum "kelimesi kime söyleniyorsa o kişi bunu hak etmiş demektir benim gözümde.Sonuna kadar güvenirim ve hiç bir sırrımı paylaşmaktan çekinmem..
Çünkü ondan bir nebzede olsa şüphelenmem.
İnsan hayatına nasıl dahil olur?Akılmı buna yön verir yoksa mantıkmı yoksa duygularmı?
Bilinmez ama herkese güvenilmez .
Güvendiğine de bahar mevsiminde cıvıldaşan kuşlar gibi olursun.Ekmek gibi su gibi ihtiyaç duyarsın .Yokluğunda varlığını ararsın.Çünkü ona güvenmişsindir.
Aradığın her şey onda varmıştır gibi gelir sana.Dostluk,güven ,anlayış.
Başka ne ister ki bir insan.
Ama zamanla düşünceler ters dönmeye başlar.
Bir bakarsın ona söylemlerin onun bunun ağzında sakız olmuştur.Ya da en ufak bir sürtüşmede sana karşı koz olarak kullanmaya başlamıştır.
Hem de en can alıcı yerinden vurarak.Hemde en sır bildiklerini paylaştığın kişiden.
Hayatın garip cilveleri var.Sana oyunlar oynamak için ,rüzgarın yer değiştirmesi gibi bazen ordan oraya savuruyor.
Aslında sana anlatmak istediği çok mesajlar var.Birine güvenirken çok düşünmek gibi.
Gerçekten karakteri ne kadar sağlam,kişiliği tam oturmuş mu.Ama böylesi uzun deneme olarak kullanılacak bir kobay değil ki insan.Nihayetinde canlı kanlı et ve kemik..
Onun aklı var diyorsun.Ama aklı bir bakıyorsun uçmuş.
Onun yaşamında ki tecrübeleri var diyorsun bir bakıyorsun, sanki ilk kez gelmiş dünyaya gibi çocuk hallerinde.
Onun sevgisi var diyorsun ,bir bakıyorsun ki sevgi denen şey bir varmış bir yok olmuş.
Güvenmek .
En çok ta değer verip ,kıymet verdiğin birine güvenip onun bir deyimiyle allak bullak olmak.
Sıkı tutacaksın arkadaş çeneni.
Dilini ısıracaksın konuşmak isterken.
Kaçacaksın köşe bucak.
Arkadaşmış,güvenmiş,paylaşmakmış hepsi palavra.
Daha kimse güvenilir olamamış.Sevmeyi bilememiş.Akıl yetiremediği şeyleri akıl yetirir gözükmüş.
Benim artık güvendiğim hiç bir dağ yok ki kar yağmış olsun.
Benim güvendiğim dağ yerle bir oldu.
YORUMLAR
Sıkı tutacaksın arkadaş çeneni.
Dilini ısıracaksın konuşmak isterken.
Kaçacaksın köşe bucak.
Arkadaşmış,güvenmiş,paylaşmakmış hepsi palavra.
bu güzel dobra dobra sözlerini kutlarım selam ve saygılar...
Ülviye Yaldızlıı
Önce çok iyi tanımak ve belli bir süre vermek, sonra zaten güven gelir .Asıl dostunu , arkadaşını çok iyi seçebilmek..
İnsan ilişkileri , dostluklar hayatımızı yönlendirir. İyi arkadaşlar olumlu yönde ama farkında olmadan kötü arkadaşlıklar çok olumsuz etkiler...
Ama güvensizlik hep kuşkuyla bakmak kişiyi mutsuzluğa sürükler. Ben güvenmeye devam edin diyorum..Zaman içinde zaten anlayacaksınız..
Tebrikler çok güzel bir yazı..sevgilerimle..
Ülviye Yaldızlıı
"Benim güvendiğim dağ yerle bir oldu."
Arkadaşım belliki çok güvendiğin, dostum dediğin birinden darbe almışsın. Hepimizin "dost" dediklerimizden zaman zaman darbeler yedik. Ve her darbede, insanlara güvenimizi biraz daha kaybettik.
Ama bu kadar karamsar da olmayalım, herkes de böyle değil tabi ki, mutlaka iyiler de var.
Yüreğine sağlık. Sevgilerimle
Ülviye Yaldızlıı
Kusursuz insan olmadığı gibi kusursuz dostta olmaz.Her zaman tedbirli davranmakta fayda var.Yazındanda bu anlaşılıyor.
Birilerine kızmış gisin ama insanları olduğu gibi kabul edip güven oranında birşeyler paylaşmak gerekir.Tabii o güvenin oranını çok düşünmek gerekiyor.
Ben insanlara fazla güvenmediğim için bazen kendime kızıyorum, yazıyı okuyunca kendime hak verdim.
Güzel bir konu ve güzel işlemişsin.Tebrik ediyorum.
Sevgiler
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
Yok Sultan, dağlar yok olmaz...Hem kalbimizi acıtan bir kişinin günahını neden bütün insanlığa yükleyelim ki...
Ama yazındaki geri kalan bütün cümlelere katılıyorum. Özlellikle de: "En çok da değer verip ,kıymet verdiğin birine güvenip onun bir deyimiyle allak bullak olmak." sözüne...Hayatımda çok az yanıldım ama, pir yanıldım :)
Yazın her zamanki gibi muntazam...Anlatımın başarılı. Konuların da hep renkli olunca, sana yazman için ısrar ettiğime seviniyorum:))
Değerli yazarım elbette insan ilişkilerinde her şey güvenle başlıyor, eğer güven kaybedilmişse hiç bir şeyin önemi kalmaz, bu durumda önümüze bakmak gerek, eğer o dostluk ya da o sevgi bittiğse dünyanın sonu değil elbette, içeriği hakkında bunları söyledikten sonra, akıcı kolay anlaşılan çok güzel yazınızı kutluyorum, selam ile.
Evet zaman zaman böyle demler yaşanır; son tusinamiyle gördük ki, bazen dağlarada güvenilmezmiş, bu anlamda haklısınız. İnsanlar yine de birilerine güvenmek durumundadır. Güven dediğimiz şeyin birçok şey gibi terazizsi yok. Çoğu şeye deneme yanılma yoluyla varılır, zamanın süzgecinden geçer ve sizin için bir anlam ya ifade eder, yahut etmez. Hiçbirimiz bir insanın iki kaşının arasına bakarak içini okuyamayız. Dostluk için insanların hassasiyetlerinin bir nebze örtüşmesi gerekiyor. Bu yoksa boşa çaba harcamanında bir anlamı yok. Böyle diye kimseyi düşman ilanetmenin de anlamı yok tabi.
İnsan ilşkilerinin keskin hatları yoktur. Aynen yağmur, güneş, ay, rüzgarın oluşturduğu iklimlere benzer, bazısı mutlu eder, bazısı mutsuz. Böyle diye ümitsiliğe de düşmemeli...
Kutladım efendim.Selam,saygı...