ben böyle hayatın
hayatta yaşamak nekadar zor ben artık bunalıyorum yaptığım hiçbir şeyden zevk alamıyorum hayatın bana sunduğu hiç birşey yok hayattan hiçbir beklentim yok sevmek mi
yalan aşkmı palavra güven mi sıfır hayat boş hayata nası bakıyorum biliyormusunuz pir pencere düşünün çerçeveyi açıyorsun baktığında dışarı hiç birşey yok hayatta yaşam için sana sevgisini saygısını arkadaşlığını sana herşeyini ve herzaman sana sahip çıkabilecek ne olursa olsun seni bırakmayacak herzaman elinden tutacak bir arkadaş bir dost bir sevgili olması gerekiyo ama nerde nerde arkadaşlar ben ’23 yaşındayım hayatım da belki sayısını bilmediğim kadar dost deyip de sırtımdan vuran arkadaşım deyipde beni satan aşkımdeyipde ben yarı yolda bırakan kişilerlemi bu hayatta mücadele edeyim diyeceksinizki aile evet sizin olduğu gibi benimde bir ailem var ama arkadaş herşeyi ailen den bekleme onlar seni büyüttü doğru ama biyerlere de kendi mücadeleni vererek gelmen gerekiyo ama yok arkadaş hayat okadar acımasız ki buna izin vermiyo ben mücadele edemiyorum yoruldum çok yoruldum.yalanlardan haksızlıklardan ve adeletsizlikten yoruldum değmez bu hayatta yaşamaya değmez ama yok çaresi ya seve seve yada bi başka şekilde hayat bize acımadığı müddetce yaşamak haramdır bize...
YORUMLAR
ee hayat bu herkese boyle..
karsımda bı an bağırarak ısyanını kusan 23 yasında bır ınsan gördüm bu yazıyla.
hayat boyleyse yaşam tarzını değiştir bende açtıgımda penceremden dısarı baktıgımda bombos goruyordum herseyı ama şimdi oyle degıl. evet arkadasım cok ama dostum yok bunu ogrettı hayat bana . bencıl olmayı bıl ki o zaman o pencerenden çok güzel seyler görünür sana ..dost mu lazım benım dostum edebıyat resim müzik sende dene ....;)
(tavsıye sadece)
yazınız güzeldi.. saygılarımla.
sevgili dostum... hayatta en güzel ne biliyormusun? vicdanın rahatlığı herşeye rağmen... haksızlıklara rağmen sen yine iyilik yapabiliyorsan ve o bilindik yüreğinle yine sevebiliyorsan hiç düşünmeden...
ve hiç büyümeyecek bir toprakta bir fidan dikebiliyorsan dünyanın kalbine...işte bak budur cennet!...
sevgi ve dostlukla...emre onbey
Yerden göğe kadar haklısınız tüm cümlelerinizde ve sitemle de olsa verdiğiniz hükümlerde. Belki siz hayatı yargılıyorsunuz. İrdeliyorsunuz, eleştiriyorsunuz. En azından tüm bunlar medenice
Ama hayat bizi yaşattığı küçük hücresinde hiç yargılamadan tutukladı. Buna ne demeli
işte bu yüzden bu güzel yazınızı çok önemsedim
iyi ki okumuşum
sağ olun siz
ve savaşa devam edin
her şey gönlünüzce olsun
her ne kadar dost kalmadı derlerse de
bazen derin vadilerde dinazorlar yaşar
Sevgimle ve dostça