- 1783 Okunma
- 18 Yorum
- 0 Beğeni
Elini Tutabilir miyim?
Ben, aşağı yukarı bütün şiirlerimin ve yazılarımın kıyısına köşesine hep sıkıştırmışımdır; “elimi tutar mısın?” bu soruyu kime sorarım, neden sorarım hiç bilmiyorum. Bildiğim bir gerçek varsa o da ellerimi sevgiyle birinin tutmasını istememdir. Bu kişi ister kadın olsun, ister erkek hiç fark etmez. Yeter ki içtenlikle, dostça, art niyet aramadan temiz duygularla tutsun elimi.
Bir arkadaş toplantısında bu dileğim gerçekleşti. Kimler yoktu ki bu toplantıda… Birçok sevdiğim ve özlediğim arkadaşımla, tabiri caizse Felekten bir gün çaldık desem yeridir. Hemen yanımda oturan sıcakkanlı arkadaşım Şükran ay, hiç beklemediğim bir anda yüzünü bana döndü ve ellerini uzatıp; “elini tutabilir miyim?” deyince dünyalar benim oldu bir anda.
Bu fırsatı kaçırır mıyım hiç. Hemen yüzümü ona döndüm ve ellerimi sevgiyle uzattım arkadaşıma. Öyle mutlu olmuştum ki, bu duyguyu anlatmak mümkün değil. Sımsıcaktı elleri. Sanki içinin güzelliği dışına vurmuş gibi parlıyordu gözleri. Tabii benim de ondan kalan yanım yoktu. İnsanların içi sevgiyle dolduğu zaman bu sevgi dışarı taşıp yüzlerine güzellik olarak yansıdığını biliyordum ama kendi yüzümde hiç bu güzelliği görmemiştim daha önce.
Tam karşımızda oturan arkadaşımız OZANMERDAN elindeki telefonla bizim fotoğrafımızı çekerken, bir yandan da “hiç bozmayın bu pozu hep öyle kalın.” Diye sesleniyordu. Ben bu fotoğraf karesinde sevginin gücünü gördüm. Ellerimin sıcacık tutulmasının yüzüme güzellik olarak yansımasını gördüm. Seni seviyorum canım arkadaşım Şükran. Seni de seviyorum Ali; bu güzel kareyi yakalayıp bizlere armağan ettiğin için.
Her zaman her yerde dostluk ve sevgi kazansın diyorum. Bütün arkadaşlarıma sevgimle…
YORUMLAR
canım.. sevginin gücünde gördüğüm güzelliği hiç bir şeyde göremedim sanıyorum ve sen de misafir olduğum gün de bunu gördüm gözlerinde aslında içimden sana bol bol sarılmak geldi hatta saçlarına dokunmak belki fark ettin sevgiyi hak eden insanların asla sevgiden yoksun kalmalarına gönlüm razı olmuyor elimde olmasa da.. sevginin o güzel ışığını almayı da vermeyi de çok seviyorum hatta benden nefret edeni bile seviyorum can, arkadaşım senin o güzel yüreğini inan çok sevdim .. bu yazınızda da bunu hissettim çok anlamlıydı arkadaşım benim ,sevgiler tüm güzelliği gören gözlere ve yüreklere...
ben hep geç kalıyorum sana
yazılarını şiirlerini hep geç görüyorum ne tembelim değil mi
bunuda kaçırmışım
kusura bakma dostum tacettinden bulşatı bu "geç düşme hastalığı"
onun jetonu tenekeymiş benimki daha ne olduğu belli değil:)))
uzanan dost eli ise sevgisinde riya yoktur zaten
o el güç verir o el insana huzur verir
hele şükran hanımın eli ise ilhamda verir...sevgiler saygılar dostum
Emine UYSAL (EMİNE45)
saygımla.
Canım arkadaşım, sanaldan bir ömür sürecek dostluklar kurmak, bu bilince varmak ne güzel.
Ali arkadaşımız da öyle bir kare yakalamış ki, o anı ölümsüzleştirmiş.
Yüreğine sağlık canım. O ellerindeki küçük parmağın da, bana ait bilesin :)) Sevgimlesin.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Ne kadar güzel bir paylasimdi.
Ellerin birbirine degme imkani yokken bazende cok uzaklardan yürek yürege deger.
Yeter ki sevgi dolu olsun insan yüzüne de yansir yazdiklarina da yansir bu kisacik yazida oldugu gibi.
Bir güzellikti sayfaniz sevgili Emine
Sonsuz sevgimle
hicbitmez tarafından 3/31/2011 12:02:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle...
ben de elini tutabilirmiyim:) bilirim o mübarek ellerin tüm yüreklere acık arkadasım...laf aramızda eğer birgün nasip olurda elimi tutarsan (şaşırma emi:) ellerim hep soğuktur ısıtacağını biliyorum... gülümseyerek yazdığım bu satırlardan o pırtlanta gibi yüreğini duydum derinden inanki sevgilerimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle...
Gülayşe DELEN
Harika bir fotoğraf ve güzel samimi anlatım. Ben de sizleri seviyorum.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgimlesin.
Hayatımın sonuna kadar unutamayacağım bir sahnedir.Nasıl mutlu olmuştum seni gördüğüme anlatamam.
Gül yüzünde tebessümleriyle nurlar saçan, sesındeki sıcaklıkla dostluğa ardınca kucak açan değerli yüreğinden öpüyorum.
Allahım en kısa zamanda yine görüşmeyi nasip eder inşallah.Seni çok seviyor ve her zaman ellerim ellerinde olsun istiyorum.
Ozanmerdan arkadaşımıza da teşekkür ediyorum.Böylesi güzel bir anı ölümsüz kıldıkları için.Sağolsunlar.
Selam, sevgi ve en derin hürmetlerimle.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Hep seveceğimden emin ol.
sevgimle.
Mesaj alınmıştır güzelliğin gözlerine düştüğümüz yerde ellerini tutacağız...
sevgimle her iki yüreğe özellikle de bu tabloyu yakalayan fotoğraf ustasına...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle.
Emine UYSAL (EMİNE45)
selam ve saygımla.
Ah keşke seni gördüğümde ben de ellerini tutsaymışım Emine Abla...Ama bir dahası olacak bu işin inşallah...
Çok güzel bir paylaşımdı. Teşekkürler ve sevgiler.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
selam ve saygımla...
evet bende tam karşınızdaydım....hatırladım...hani derlerya....yediğin ..içtiğin senin olsun...neler gördün...onu anlat....
--dostlar gördüm.....sevgi dolu yürekler gördüm...gülmesini bilen insanlar gördüm...güzel....ama çok güzel kişiler gördüm...daha sık olması dileklerimle....şükran hanım ve siz bu anı ebedileştiren ozan merdan kardeşim....hep sağlıkla kalın...yazın yüreğinin sesiydi.... tebrikler emine kardeşim...saygılarımla
Emine UYSAL (EMİNE45)
saygımla.
En kısa yol ellerle gönüller arasındaki yoldur der yürek ehli insanlar...
Ellerinizi tutanlarla dolsun o pırıl pırıl yüreğniniz Emine bacı....
Selamlarımla...
Emine UYSAL (EMİNE45)
saygımla
Her zaman her yerde sevgi ve dostluk kazansın, Ozan Merdan'ı yakından tanıyorum pırıl pırıl bir arkadaş, bir toplantıda birlikte olduk, iki de şiirimi türkü yaptı, bu güzel dostluklar hiç bitmesin derken, sıcak yazınızı kutluyorum, selam ve sevgilerimle.
Emine UYSAL (EMİNE45)
selam ve saygımla.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle.