- 558 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
tükeniş
bir zamanlar baglarda toprak dalımlı evde kendim umudluydum kafkas göçmeni babamla batumdan konuşurduk ,sonra özgürlükçü arayışlar sardı gençligimi ,bir gün alıp başını geldi aile bir kıyı kasabası olan alanyaya ,daha yeni yeni alışıyordu alanya sarı alman kadınlarının dişiliklerine,
tansiyon hastası annemi sıksık devlet hastanesinin aciline götürdügümüzde diazemle isordil , düşürtürdü tansiyonu ,sonra bir akşam üstü duru verdi kalbi.duktal korsinomda misafirdi bize ,hockinde ,onkolojide konugumuzdu,bir konugumuz daha vardı yoksulluk ,esmer dişilikler kadar insafsız ,inançsızlık kadar zavallacaydı umud.işte ben o zavallı umuda tutunarak bu günlere geldim,anlaşılmadım anlamadım ,dul korkular gibi garipce tükendim ,halbuki bu ülkenin kadınları vardı ben onlara aşıktım.bu ülkenin topragına ,aşına çolugunu çocuguna heleki kadınlarına aşık olmak.onları bir erişilmez yıldızlardan yıldız saymak analarının bagrında uyuklamak.kafkas göçmeni babam [batumun geda beldesi ] şirin usta yıllar sonra misaki millinin içinde kendine bu dünyadan bir yer bulmuşken ölüm onun için belki kaybettiklerine kavuşmaydı .şimdi yıllar geçti yine alanyanın hastanelerindeyiz [bu sefer fidan ablam ]yine toprak damlı evin tozları üstümüzde .yine kendimizleyiz. alanya bir kıyı kasabası hala ilkel beton binalarına yogunsuz insan çoculcuklarına bakıp ,alanya il olmalı diyen insan kişilikleri onlarca milyon insanın yaşadıgı metropolllerden habersiz gibiler sanki.ve alanyada kimsesiz yorgun erken tükenmiş bir bedenle.kendimce içselligimde..tükenişligimi yaşıyor gibiyim..yaşıyor gibi olmak ulaşabilmek sevgiye ,paylaşabilmek .benden öte biz diyebilmek olmalı usta.ş0imdi artık ölümü bekleme zamanı. anlamı yok ışıltılı şehirlerin ışıklarının yinede kapitalizmin gel gitlerinde unutmamalı insan oldugunu. ev ışıklarından umdlanmalı, anlamsızda olsa şehir ışıkları bir akşam alacasında kapın çalınabilmeli. kapısını çalacak bir dost olmalı. çıkarsız korkusuz ,acabasız.ama öylemi tükeniş var kapitalizmin dişlilerine mahkum..öleme yakın ölümü kıskandıran yanlızlık...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.