Dost kazığı
Fazla değer vermemek gerekmiş bazen..
Ya da doğru kişileri bulmak lazımmış..
Her yanında olan senin dostun olamazmış..
Asıl en büyük darbeyi yakınındaymış gibi hissettiren aslında hiç yakınında olmamış kişiler yaparmış..
Herkes ayrı bir alemde, kendini önemser olmuş, kimin için gözyaşı dökeceklerini şaşırmışlar..
Değersiz biri için yapılan kavgalar, kırılan kalpler, ve ortada kalanlar..
Önemli olan ortada kalanlar değil midir? hiç bir suçu olmayıp seçim yaptırırlar ya işte o an herşey değişir, sussa olmaz, konuşsa olmaz, tercih yapması gerekecek, iyi düşünüp karar vermesi gerekli hayatı böyunca hep yanında olması gerektiğini kimin yanında daha mutlu olucağını yaşanmışlıkları,düşünerek hareket etmesi gerekiyordu.Söyleceği söz belirleyecekti herşeyi..
Seçmedi o kimseyi sadece haklının yanında oldu, belki de bunun için kaybetti.Kararsızdı genede kendinde suç buluyordu ’Acaba hata mı yaptım’ diye. Yaptığı doğruydu aslında haklı kimse onun yanında olmak. Ama o hayatı boyunca susmuştu gene sustu ve sustu... Bardağı taşıran son damla bu olmuştu konuşması gerekiyordu durmadı konuştu ama karşısındakileri düşünerek hareket etti kırmak istmedi, herşeye rağmen.....
Şimdi sonuç ne o bile bilmiyor aslında, AMA HAYATI BOYUNCA SUSMAMASI GEREKTİĞİNİ BİLİP,SUSACAK OLANLAR TARAFINDA OLACAKTI.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.