- 1339 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
Aşk/ın son hali
Devrimizin aşklarıda bir garip oldu.
Baktığın her yerde aşk var gibi duruyor..
Bahar geldi kuşlar şıkıdım şarkılaranı söylerken ,büyük küçük aşıklar kah yollarda kah parklarda kendince şarkılarını söylüyorlar.
Çok şükür günümüze mi desek..
Yoksa daha neler göreceğiz, Allah sonumuzu Hayr etsinmi desek.
Zamane gençleri artık değişti..
Ellerinde bir telefon nerde görseniz başlar eğik on parmak bir dakikada yüz mesaj yollama derdindeler.
Bu mesajlar yüzünden boyunları hiç yukarı kalkmaz oldu.Kamburları çıktı bu genç yaşta.
Kızlar erkeklerin yerini aldı artık .Konuşmaları değişti.Sözüm ona kız .
Evvelden bildiğimiz aşklar asırlarca konuşulurken günümüzde ki aşklar üç günden üç saate düştü.
Facede;ilişkisi var. Bir bakıyorsun on dakika sonra karışık, sonra yok oluyor ne hikmetse..
Artık kızlar karar veriyor ilişki durumuna..
-Hey sen çık benimle!
-Ben mi? Ama daha erken değilmi?
Yok olum ne erkeni tanışalı beş dakkayı geçti ya.
-!!!
1.saat sonra:
-Hey sen çıkalım bu gece !
-Adım Emre .
-Neyse ne .Takılma isimlere?
Ya annen baban merak etmezlermi seni.?
-Boş ver onlar geri kafalı ben her gece beşten önce gitmem eve..
-!!!
2 saat sonra:
-Hey sen sıkıldım senden!
-Neden benim her hangi bir terbiyesizliğimmi oldu?
-Hayır sadece şu karşıda ki yakışıklıya takıldı aklım .Bay.
-!!!
Sonra çok çeşitlidir yaşamları.
Çok sıkılgan hal almaya başladıkça kendince ilişkileri ya farklı bir arayış içine girerler yada geride kendilerine değer veren birine dönüş yapmak isterler.
-Lan Merve ben o çocuktan hoşlanmıştım galiba.
-Hangi çocuktan olum .
-Geçen hafta kıçına tekme attığım var ya işte o.
-Geçen hafta yirmi kişiyle çıktın olum ne bilim ben ajandanmıyım senin.
-Oğlum şu sarışın mavi gözlü çocuk ya.
-Lan olum iyide sen onlayken başkasıyla çıktın çocukta bunu gördü sana dönermi iyimi kafan?
-İstiyorum ya anlamam ben
!!!
Gerekirse ayaklarına kapanıp yalvarırlar.Msjlar, faceden dürtmeler.
Sonrası malum elde edince yine bir başkası için önemsememeler,ilgisiz tavırlar.Tutarsız fikirler.
Zamanın gidişatına ayak uydurmak için ne elden bırakılmayan telefonlar ki artık bilgisayarda gereksiz oldu..
Bağlan telefondan faceye ,bağlan googl amcaya her şey kolay, her şey son model.
Aşkları teknoloji denen kazana koymuşlar bir kaynatmadan sonra huzura ermeden yenisini bulmuşlar.
YORUMLAR
Her şey mantıklı bir zemin üzerine oturunca anlamlı ve güzeldir. Toprak sağlam bir zemindir ve bu yüzden binlerce canlı üzerinde neşvünema bulur. Biliriz;ağaç kök üzerinde durur. Herşeyin tutunduğu mutlak bir zemin vardır. Sevginin de oturması gereken bir zemini elbet olmalı. Çocuklarımız sevmeyi bilmiyorlar, aslında böyle bir ihtiyaçları olduğundan haberleri yok. Her şeyin kendiliyinden olduğunu sanıyorlar. Her şeyin aynı zamanda bir emeğin karşılı olduğunun farkında değiller. Tabi ki bu boşluk önce ailede başlıyor. Baba, anne, kardeş nasıl sevilir, sevilmeli midir ? Çoğu çocuklarımızın anlam dünyasında bunlara bile yer yok. Emeksiz elde ettiğini sandığı sevgiyi, elbette kolayca harcayacak. Tabi ki bunda zamanın hızı ve sürati bir değişimin payı var. Hnai demiştim ki, bizim kuşağın yaşadığı değişimi, ardımızda bıraktığımız onbeş neslin toplamı yaşamamıştır. Akıllarımıza mukayyet olmalıyız. Bu yüzden çocukları çokta kınamıyorum. Eskiyle yeni arasında gerilen kuşaklar ! Zor bir durum ve yeni bir durum. Çünkü önümüzde ki eşiğin geçmişte örneği yok. Hepimiz yolumuzu elyordamıyla bulmaya çalışıyoruz.
İlginç ve güzeldi...Kutladım efendim.Selam,saygı...
Aşkın son hali...
Arkadaşım yazın gençlerdeki, özellikle kızlardaki "aşkın son hali" olmuş. O çocukları yetiştiren bizleriz, gençler bu haldeyse, demek ki asıl eksiklik bizlerde. Yeterince çocuklarımıza gereken edep ve terbiyeyi veremiyoruz.
Ama ben aşktaki bu laşkalaşmayı sadece gençlerle sınırlandırmak istemiyorum. Orta yaşların durumu gençlerden vahim bence.
Daldan dala konmayı aşk sananlar, o güzelim duygunun adını kirletiyorlar.
Sevgilerimle...
"Şu cep de olmasa, dünyada eğilmez başlar" dermiydi acaba Mehmet Akif, bugünün şıp sevdi cepçilerini görseydi:)
Şaka bir yana artık gençlerin kullandığı dilden tiksinti duymaya başladım. Hele kızların argoları erkeklerin dahi yüzünü kızartacak cinsten...Ana baba terbiyesi eksik bir memleket olduk. Kadın dizileriyle meşgul, adam kahvelerde çocuk facede...
Çok da kınamak istemiyorum benim de genç kızım olacak yakında:)
Güzel bir konu Sultanım...
Sayen de gülümsedim biraz....
Sevgiler.