kayıp bir aşkın gidişatı
Yağmur yağmur göstermelik aşk yağacakmış .Gündelik aşk bültenleri alt yazı geçip duruyordu.Böyle devam ederse bilmem kaç yüz yıl daha etkisinde kalacakmış tüm yurt ve sağlam olsun olmasın yüreklere dikkatli olunması ,bu sağanak yüzünden kazaların önüne geçilemeyeceği duyuruluyordu.
Bir tanıdığım ’’Ben çokça hasta oldum , Allah’a şükür attım etkisini diyordu.’’O da Tecrübe Belediyesi’nin anonslarından duymuş dışarı çıkılmaması gerektiğini .Az ilan vermedim ikinci el sevdalarımı pembe sayfalarda ve az okumadım haberlerini çıplak basının diyor.Ben söylediklerinin yalancısıyım.
Geçende ’’Bir İzdi(ham)vaç’’ programına denk geldim kanalları zapping yaparken.Bir izdiham ki sorma gitsin,seven sevene.Ev + araba + anneni postala kriterlerinin üçünü birden barından kişi en revaçta olandı ve bir çay molası zamanında aşık olunuveriyordu en tsunamisinden sırılsıklam ...Kanalı değiştirdim.Borsada sadakat hisseleri taban yapmış tarihinin en düşük seviyelerini yaşıyordu.Haber bültenleri Petrol istasyonunun pompacı Şevket’i ile yarışır olmuş sıfırın altında seyreden ilişkileri pompalamada.Diziler bir önceki sezon yaraladıkları, hatta öldürdükleri özele saygıyı genele yayıp tarihi bile içine sokma telaşında ,’’Muhteşem Yüzyıl’’ bünyesinde azdırarak çağları.Bir taraftan ’’Arka Sıradakiler’’ en önünde yer bulmuş toplumun, yelledikçe yelliyor kavakları ’’Kavak Yelleri ’’modunda.Magazin kimin eli kimin cebindeden çoktan geçmiş hangi el nerede dolaşıyor olmuş ,’’Uçan kuş’’ bile biliyormuş vesselam...
Ve cümleler bir ilan olup zihinden geçiveriyor.
KAYIP ARANIYOR!
Adı AŞK. Görenlerin hemen tanıyacağını , bunca çirkeflik içinde fark edilmemesinin mümkün olamayacağını bildirir ,bulanların insaniyet namına içlerinde muhafaza edip umuma açık yerlerde seviyesini düşürmeden icra etmesi rica olunur...
(Aşk basitçe yaşanacak kadar gündelik ya da ücreti ödenecek kadar ucuz değildir.)