- 599 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KİRAZ
Rıdvan :Çok mutluyum aşkım demek baba olucağım karnında oğlum var öğlemi çok müthiş bir şey
Nalan :Nerden biliyorsun oğlan olduğunu beklide kız bence kızımız olucak ben kız istiyorum kız olucak
Rıdvan:Erkek olucak biliyorum erkek adamın erkek oğlu olur.Oğlumla maçlara gidiceğiz ona top oynamayı öğreticem ama kızda olsa olur sen üzülme aşkım(der karısına sarılır)
Nalan:Şimdiden söyleyeyim Rıdvan annenin veya babanın eskide kalmış ismini koymam çocuğuma iki isimlide olmıyacak annene ağzını açıp tek kelime etmedin annen gene yaptı yapacağını
Rıdvan:Ne diyeyim aşkım kadın üzülsünmü merak etme koymayız hem daha çok var evet ya çok var biz nasıl bekliyeceğiz yedi ay bir an önce gelse (elini karısının karnına koyar)şimdi burada yavrumuzmu var mucize bu canım benim aşkım benim elma yanaklı karıcığım badem gözlüm kiraz dudaklı.
Nalan:Kirazmı dedin hani şü napolten kocaman kocaman kırmızı kiraz kütür kütür tatlı kiraz.Rıdvan aşkım canım kiraz istedi hemde çok istedi.
Rıdvan:İyide aşkım elma yanaklı da dedim bak elma getireyim badem gözlü dedim badem getireyim mutfakta var kirazı boşver.
Nalan:ama aşkım canım kiraz çekti aşeriyorum ben hem benim canım değil yavrumuzun canı çekti ya bişey olursa yavrumuza(eliyle karnını okşar)
Rıdvan:İyide aşkım bu mevsimde kiraz çıkmamıştır daha nerden bulayım üç dört ay sonra alsam hem ozamana kadar doğurmazsın nasıl olsa.
Nalan:(sevinçle)çıktı çıktı valla çıktı geçen akşam televizyonda haberlerde gösterdi çıkmış biraz pahalı ama sen alırsın değimli babası kızımıza.
Rıdvan:Kaç para çok mu pahalı
Nalan:kilosu 100 lira bir kilo alma sen azıcık alsan yeter bir avuççuk(avucunu gösterir kocasına göz kırpar)ama kızımız(der karnını gösterir)
Rıdvan:oha 100 liramı bu ne be tamam alırım oğluma feda olsun paranın önemi yok kaç para olursa alırım ama çokta pahalıymış bir avuç yeter değilmi yarın alırım aşkım(der karısına sarılır)
Nalan:ama Rıdvancığım canım şimdi istiyor bu gece yemezsem dayanamam hadi yarını bekleme bu gece al lütfen lütfen hadi aşkım.
Rıdvan:İyide nalan gecenin(saatine bakar)12 sinde nerde bulcam hem yarın iş var hadi yatalım söz yarın gelirken getiricem.
Nalan:ama yavrumuz istiyor hadi aşkım neolur şimdi git al hem sabaha kadar açık marketler manavlar var üç dört sokak ötede manavda vardır lütfen şimdi al çok canım istiyor gözümün önüne geliyor kızrmızı kızmızı sulu sulu kütür kütür kiraz.
Rıdvan: üf ya nalan gece gece bana kiraz aratacaksın tamam gitçem sen oğluma dua et o istedi diye gidiyorum ha(karısının karnını gösterir cüzdanını arabanın anahtarlarını evin anahtarlarını alır) sen çok uykucu oldun kapının zilini duymazsın evin anahtarınıda aldım sen yat
Nalan:Tamam aşkım hakikaten çok uykucu oldum ama hamileliktenmiş doktor dedi.
Rıdvan arabasına gider birde baksa arabanın önüne başkası araba çekmiş arabayı çıkartamaz önüne çeken arabaya vurur alarmı ötmeye başlar ama kimse alarmı durduramaz bakarki olucak gibi değil eve geri döner
Nalan:Kirazı aldınmı çok çabuk döndün
Rıdvan: daha gidemedimki arabanın önüne biri park etmiş hangi öküz kim bilir ya kardeşim hiç arabanın önüne araba çekilirmi hastasımı vardır karısı kirazmı çeker diye insan düşünür bak şimdi karıma kiraz almaya gidemiyeceğim(aslında gitmediğine memnundur gecenin bir yarısı diye düşünür)
Nalan:Üzülme aşkım gidemedin diye amanda aman nasılda düşünürmüş nekadarda çok severmiş karısını üzülme aşkım benim arabamla git onun önüne araba çekemez anahtarlar şurada(anahtarları getirir kocasına verir kocası çaresi anahtarları alır karısının arabasına gider gerçektende arabaının önü arkası boştur arabayı çalıştırıp gaza basar yoldaki markete sorar orada yoktur)
Rıdvan:Vay be baba olucağım he çok garip benim gibi benden bir bebek harika ya harika olmasına harikada bu aş erme olmasa ben yedi ay böyle onun her istediğini alıp yapıcakmıyım yandım ha annem ne dedi her istediğini yapma alışır haklı aslında ama yapmazsamda üzülür oğlumda üzülür iyide oğlum diyip duruyorum ya kız olursa aman kız oğlan fark etmez o benim yavrum sağlıklı olsunda(dikiz aynasından kendisine bakar )vay be baba olucağım he sen büyüksün allahım der güler
Başka bir markete sorar ordada yoktur marketçi daha ilerde başka marketi tarif etmiştir
Rıdvan: buradada yok ey be nalan ne vardı kiraz istiyecek bu mevsimin meyvesini istesen olmazmı elma iste portakal iste muz iste her mevsim heryerde var ben nerden kirazı bulucam gecenin bu vakti hemde hemen şimdi yiyecekmiş çocuğa bir şey olursaymış sabahı beklese bişey olmaz pöf ya yandın sen oğlum yedi ay anandan emdiğin süt burnundan gelir ne diye bu kadınlar aş ererse hayvanlarda doğuruyor onlar aş eriyormu sanki yok bize eziyet olsun diye numaradan yapıyorlar valla sırf erkeklerden inkikam almak için onlar taşıyor çocuğu onlar doğuruyorlarya biz bir şey yapmıyoruz diye bizede böyle eziyet çektiriyorlar.
Markete gelir çok şükür orada kiraz bulmuştur yarım kilo kiraz alır dışarıya çıkar arabasına giderken iki kişinin kavga ettiğini görür. Yanlarına koşar olayı anlamaya çalışır onları ayırmak ister.Önce kiraz poşetini yere bırakır kirazın başına bir şey gelsin istemez.
Birinci adam:(diğerine tokat Atar)baklava alıcağız benim canım baklava istiyor
İkinci adam:(oda ona tokat atar)hayır kadayıf alıcağız benimde canım kadayıf istiyor ben baklavayı sevmiyorum kaymaklı kadayıf alcaz
Rıdvan:(araya girmeye çalışarak)ne oluyor arkadaşlar kavga etmeyin
İki adam baklava ve kadayıf için kavga ederler birbirilerine sözlü hakaret ederler.
İkinci adam: zaten hep senin değini alıyoruz hep baklava alıyoruz bugün kadayıf alıcaz yeter artık (der yumruğu atar yumruk rıdvanın gözünde patlar diğeri rıdvana sarılır oda ötekine kafa atıcam derken adam eğilir kafa rıdvana gelir olan rıdvana olmuştur tam bir engabe içindedirler adamlardan biri o engabe içinde rıdvanın cüzdanını çarpmıştır cebine atar adamlar kavgayı bırakır rıdvanla igilenirler rıdvanın göz kafa şişmiştir dudağıda kanamaktadır oraya nasıl darbe aldığını bilemez)
Birinci adam:ya özür dileriz abi olan sana oldu ama bu şerefsiz hep böyle yapıyor
İkinci adam:asıl sensin şerefsiz (der gene birbirilerine giricekken Rıdvan bağırır)
Rıdvan:Durun ne diye kavga ediyorsunuz ikisindende alın herkez istediğinden yesin
İkinci adam:Doğru söylüyor ya biz neden düşünemedik
Birinci adam:hakikatende doğru öğle yapalım arkadaşım bunca sene boşuna bunun için kavga etmişiz(rıdvana döner)aslında biz çok eski arkadaşız bu tatlı konusu haricinde hiç kavga etmeyiz senin dediğinde hiç aklımıza gelmemişti sağol abi(der rıdvana sarılır)
DEVAM EDİCEK