Bir tez konusu olarak ask
Acılardır görünmeyen çekildiğinde...kimse bilemez ki ne yaşarsın içinde,dışarıya inandına gülümsersin ama tek kaldığında dökülür gözlerinden yaşlar usulca yavaşca...her damla kelimeleri daha fazla anlam katar,üzülürsün üzüldüğünüze inanmaz 3.tekil sahıs...sadece kendi açısından bakar olaylara onun çok kolaydır her şey,genelde değer verirler ama sevmezler nasıl çelişkidir olay anlaşılmaz,hep sen suçlusundur o hep haklıdır ve hep doğruyu bilir.....o acı çekmiyorsa sende çekmiyorsundur budur hayat felsefesi...farklı olduğun söylenir başlarda herkesten her şeyden gitme derler sana gitme,gitmesin sadece onun için,sil baştan başlama gerek dersin bazen sil baştan,en baştan sevmek her şeyi yıllar sonra umut dolar yüreğine bir anda bu gizemli yabancıyla her şeyi sunarsın bir anda önüne elinden gelen her şeyi hatta daha fazlasını bir anda hayatınızın merkezi oluverir ipler onun elindedir sen onu aşk sanarsın yanılırsın gene her zaman ki gibi başlar da her şey güzeldir,bir zaman gelir unutamadığı birini hatırlar oysa sen başta sormuşsundur her şeyi sevdiğin varsa ya da unutamadığın aradan çekilip gidecek kadar asilim dersin,zaman isterler sizden sevmek için zaman.. sevmek için zaman mı istenir ? ama sevgin zamanda büyükse bir ömür vermeyi göze alırsın ...ama sonra anlarsın sende sıradansındır her insan gibi belki de en sıradan...gizem dolu gelirsin başlarda tez konusu olarak görürler hayatına girerler bir anda sen bile ne olduğu anlamadan elinde acılardan bir buket kalır ardında yabancı seninle ilgili tezini tamamlamış sana acı bırakmış ömür boyu çekeceğin ama inanmaz sen acı çekmiyorsundur çünkü o çekmiyorsa sende çekmiyorsundur......susarsın susarsın susarsın......aradan zaman geçer geri gelirler sana değer veriyorum inan bana diyerek...nasıl inanacan bunca acıdan sonra..ya inanıp acıları en baştan çekecen ya da kaldığın yerden devam edeceksin acılara....sana değer veriyorum yalvarım inan derler...seviyorum diyebilirler mi ? diyemezler umut olarak algılarsın diye..sadece değer veriyorlardır seni asla asla unutmayacaklardır....sadece bunu söylerler..ki sevdiğini söylese bile sen zaten biliyorsundur olmayacağını.....onlar sevmezler sadece değer veririler..acı çektirirler sonra da sevmezler değer veriyorum seni üzmek istmedim derler.....susarsın bir ömür boyu içinde yaşarsın her şeyi...içindekine kimse karışmaz ya da alamaz ya..zararı sadece kendine veriyorsan...bilirsin o mutludur seni harcamıştır hiç arkasına bakmadan...açıkalama yapmadan...tezi tamamlamış en yüksek notu almış gitmiştir ardında bir ömür boyu kırık kalacak olan kalp bırakarak....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.