Aşk Tazelemek
O değil de;
Aşk tazeleyebileceğiniz şehirleri sizin için araştırmışlar. Yanlış şehirde aşk tazelemeye kalkıp da aşkınız bayatlamasın diye...
Buna göre;
Şarap endüstrisinin en gelişmiş olduğu yerlerden biri olan Fransa Colmar’da üzüm bağlarında muhteşem şarapların tadına bakarken sevgilinizin kulağına aşk sözcükleri fısıldayabilirmişsiniz.
Fısıldanacak sözcükleri de sıralamışlar mı diye bakındım ama bulamadım... Artık sözcükleri bulmak size kalmış...
O değil de;
Eiffel Kulesi’nde de aşk tazeleyebilirmişsiniz. Buram buram aşk kokuyormuş. Ben koklayanların yalancısıyım...
O değil de;
Venedik’e gidip gondol sefası yaparken şehrin sokakları arasındaki kanalları ve göz alıcı mimarisiyle sevdiğinizin başını döndürebilirmişsiniz.
:)) Başı dönüp suya düşsün diyedir belki…
O değil de;
Viyana aşıklar için başka bir varış noktasıymış. Müzik, sanat ve mimarinin şaheserlerini barındıran şehirde müzeleri gezebilirmişsiniz.(Kaynak:Milliyet)
Bu kadar yorgunluğa ne ara aşk tazeleyeceksiniz hiç bilemiyorum...
O değil de;
Ya İstanbul?
Aşkın, kavganın, romantizmin, yaşanmışlıkların, yaşanmamışlıkların şehri… insanın yüzünü güldüren, ağlatan şehir…
Demem o ki;
İstanbul’da bile aşkınızı tazeleyemiyorsanız bırakın bayatlasın…
:) O değil de;
İyi bayramlar…
YORUMLAR
şimdimi söylenir bu , ferhat bilseydi paris e su kanalı açardı .garibim boşa deldi onca dağı, soluduğu toprak)) ondan makbule geçmedi demek...teşekkürler sayın yazarım asırlardır süren bir muammayı gün ışığına çıkardınız)) o değil de ii günler türküye her nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsan))))) hey benim memleketimin kıraç toprakları burada da sınıfta kaldın))))))
Esma KAHRAMAN
aşkı unutanlar izmirde hatırlarlar....deneyin haklılığımı göreceksiniz....saygılar cici kalem her yazın iz bırakıyor.....saygılar
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
İyi bir değerlendirme yapamamış bu uzmanlar yine.
İnsanlar birbirlerine ne zaman yakınlaşırlar,
1. Korktuklarında
2. Donduklarında
eee paris mi uyuyo viyana mı, venedik mi?
bu şehirlerin mafia larının uydurması efenim. inanmayalım. kışı bekleyin aşk tazelemek için bulunduğunuz şehirde kavgasız yaşayabildiğiniz müddetçe aşk tazelemek kolay :)))
saygılar sayın yazarım :)
Esma KAHRAMAN
'kavgasız yaşadığınız müddetçe aşk tazelemek kolay'
:))) Bunu sölediğin iyi oldu, boşu boşuna yurtdışında aşk tazelemek için para harcamayacak kimse.
:)) Sevgiler sayın Yazarım.
efenim yine döktürmüşünüz.
Fransayı direk es geçtim, bu yaşta şarap çarpıyor.
Viyana bir tuzak aman diyim hatunlar, başınız dönsün de kucağına düşesiniz diye.
Aşk şehirle, ülkeyle tazelenseydi yanıma alırr seksen günde devri alem yapardim :p
Ama nerdeee :D
sevgiler yazarım
Esma KAHRAMAN
:)) Sevgiler Sayın Yazarım.
Aşk bayatlar mı ki tazelenmeye ihtiyaç duyulsun ?
O tazelenmek istenen "aşk" olmayan arzuların yavaş yavaş tükenişini hangi mekan ve şehir kurtarabilir ki?
Hangi varlık derman olur tükenişe?
Aşk ölümsüzdür...
Aşk ancak hissedilendir ölümsüze...
Selam ve saygı ile...
Esma KAHRAMAN
- bayatlayan aşk, AŞK değildir... diyebiliriz sanırım.
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
o değilde.
Fena fikir deyil yani:)
Tebrikler sayın yazarım.
güzel yine:)))
zafer kocakuşak tarafından 3/29/2011 4:30:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
Esma KAHRAMAN
İzmir? Bence mükemmel bir seçim olur...:-)
Keyif verdi kaleminiz. Teşekkür ediyorum.
UNALAN
Esma KAHRAMAN
:)) Sevgiler Sayın Yazarım.