- 1318 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ADI YOK Kİ 4
ADI YOKKİ 4
Selam yaklaşan bahar,selam açan tüm çiçekler,gülümseyen yüzler,HER KELİMEDE BİR YANLIŞ ARAMAYANLAR.
Selam olsun size,dalacaksanız cümlelere,anlamları ve sevgiyi çıkarın, çıkaralım.!
Düşün hadi mevsimleri,ilkokulu , düşünüyorum mevsimleri öğrenirken, büyük resimler , acaba hangi resimleri beğenirdik..?
Şimdi ilkbahar kapıda,kalbimizi zorluyor,ılık ılık içeri girmek istiyor.
Hastayım, çok hastayım,bu grip hiç bırakmayacak beni ama suçlu benim.
Düşünüyorum neden bu kadar suç işler insan,ama ben en çok kendime işliyorum.
Üzüyorum üzüyorum, kendimi,içimde ki tüm gözyaşlarını sonuna kadar kullanıyorum,meğer ne çok gözyaşım varmış,ve de kapıda hep akma ya hazır. Ah dinlenseler olmaz mı .
bu ne sürat böyle.
Çok çabuk duygulanıyorum, mayamdan mı kaynaklanıyor bilmem..?İnsanları çabuk seviyorum,aynı hızda içime alıyorum.
Belki bana kızan olacak ama insan sevilir,insanı insan olduğu için sevmek güzeldir. Teşekkür güzeldir, tüm seni seviyorum lar güzeldir,merhamet su gibidir.
Aslında yazmak bir kaçış ben de, hastalığım dan, beynimdekiler den,özlemler den, kaçış...!!!!!
Ben yazarken hesapsızca yazıyorum,beni beğenirler mi diye düşünmüyorum, hesabım yok, hiç de olmadı zaten.
Olsa nasıl olur du hayatım bilmiyorum,belki daha iyi bir yerde, ve çektiklerini hiç çekmemiş olacaktın, ama yaşamak demek rahatlık mı dır.?
Olsun çok yorulmuş olabilirim,ama birgün belli olmaz hayalimde ki şirin kasaba, ve şirin bir deniz evim olur.
Hayal güzeldir,savaşırken mutlulu ğu düşünmek güzel dir.!!
Sağlık sa en güzelidir,o olmazsa bahar da işlemez ruhuna, aşk da..!!!!
Bir an da kapılar geldi aklıma,hadi sen de düşün, çocukluğundan beri gördüğün kapıları, ve de senin yüzüne kapatılanları.
Aslın da sen bir bıçak gibi bileniyorsun yaşam her an biliyor seni, inan hiç körelmezsin de..!!!!!!!!!!!!
Bırak üzüntüyü, bak ne güzel sağlam bir dostun var bu yaşamda her an sana cevap veren ve de hiç susmayan yalnızlık, ihanet de etmez sana.
Çünkü sen kalabalık da yalnızlık hissedenlerdensin,kaçıyorsun artık yaşamda hızını almış bir tren gibi kendi içinde ki yalnızlığa kaçıyorsun.
Nedense mutluluktan da korkuyorsun, acabalar , belkiler sarıyor seni, korkuyorsun.
Ama ben çocukluğumda ki korkularımı özledim, denizi ve denize dalmayı özledim.
Küçük deniz kabuklarını, her daldığım da avuçladığım ellerim de biriken küçük mutlulukları özledim..
Hadi gel biraz,sanki 35 zorluyor beni az biraz mutluluk ver bana , yaklaşan bahar bari cimri olmasın bana..!!!!!!
Aslın da alıştı ruhum bedenim kötülüğe ,sahteliğe , basit düşüncelere, şaşırmıyorum artık ,ya ben büyüyorum ve haksızlıkları bir türlü büyütemiyorum, kabul görmüyor ben de.
Yirmili yaşları mı özledim, büyüklerin hep başları ağrırdı ,herkes birbirine ağrı kesici sorar ben de şaşıp kalırdım.
Bak ben de büyük oldum, başı çok ağrıyan bir büyük ..!!!!!
Ama ben ağrı kesicilerimi sevgi de arıyorum, oğullarımda, babasız doğurduğum ve büyüttüğüm oğullarımda, yeni başlayan belkilerde.
En büyük ilaç evladın kokusu, onun sana seni seviyorum ları.
Sabahın her kokusu, sevdanın yaklaşan sesi, sana gelen her sıcak adım , onun kararlı sağlam adımları.
Kayalıkları hatırladım,ilk atlayışım yüksekten denize, önce bakıyorsun o yüksek yerden atlayanlara sonra başlıyorsun bir iki üç ve atlıyorsun.
Cesurluluk senin kanın da var, biliyorsun bu dünya bir kez,ve öyle adımlar atıyorsun ki, sonu ne gelir bilinmez ,ama sen kararlısın doğruluk da ve adalet de kararlısın.
Kimileri gibi onu da bunu da boş ver yok sen de neden için de biriksin ki neye bu korku ölüm herkeseyse , varsa eğer , her gün bir adım yaklaşıyor sa bize boş ver yok adalet var.
Aslın da en güzel sevgi kendine, ama kaçıranlar çok kendini öyle çok boyuyor ki insanlar,işte o nokta da aynaya bile bakmıyor vazgeçiyor, yalan söyleyen gözlerinden , merhamet den uzak ellerinden, soğuk teninden vazgeçiyor.
Kendine bakmadık ça insan daha çok, uzaklaşıyor içinden doğumun dan, geleceğinden.
Gece saçma ona sabah sadece para demek belki, aşk sa günlük tadını çıkarabileceği ilişkiler, ne kadar yaşar sa o kar.
Beştaşı özledim ne heyecandı ,oynaması ne güzeldi. Milyoner vardı sanki gerçek zengin olmuş gibi hırslanırdın,intikam planı yapardın ne güzel.
Ah büyüdük de ne oldu sanki başımız ne göğe erdi ne de beklenen o hayali aşka.
AŞK aslında okuduğumuz bin bir gece masallarıyla başlayan daha sonra en kalın romanlara gizlenen ve de bizi de içine alan garip bir şey di aşk tılsım dı galiba.
Sonu hiç gelmeyen gözyaşlarıydı çoğu zaman, vazgeçmemek di.
Ondan başka olmazlardı, onsuz olmazlardı.
Aslında aşk hiçbiri değildi ,senin içinde olmak istediğin sayfalardı,hayallerinde kurduğun ve büyüttüğündü.
Liseydi ilk sevdiğindi ve arkadaşların tarafından ilk dışlanmaların ve her yalnız kaldığında
gözü yaşlı hayallere koşuşundu, durmamandı.
Durursan eğer geride kalırsın, sanki küçüklükten başlıyor bu korku ya koşamazsam ya ayaklarım adım atamaz sa , işte şimdi de var ya durursam.
Duracağız , ne kadar koşsak da ölüm bir gün bizi ebeleyecek.!!!!!!!!!
Bir saklambaç oynuyorsan eğer çıkar tadını çünkü ebe mutluluk sadece, oyun arkadaşların sa yaşam yaşamak adına her şey.
Bence mücadele gerek ,kendinle etrafını saran kalın duvarlarla,oksijeni kıran içine aldığın taş duvarlarla mücadele gerek.
Öyle ki yalnızlığı çatı katına postalamak gerek bir süre, belkileri ayıklamak lazım yaşamdan.
Bahar sana geliyor, sevinmek lazım hasta ya da değil gülmek lazım bu baharı kaçıranlar var senin gördüğünü göremeyenler çok.
O zaman inan iyi olacak de iyi olacak bu sefer çok güzel olacak, aşk seni bırakmayacak.
Tutacak çocuk yüreğinden çocuk ellerinden, sonsuza silecek tüm belkileri, fazla olan kelimeleri.
Bahar nelere gebe bilinmez ama adı bahar ya bizi de alır içine en sonsuza....!!!!!!!!!!!!!!!!
HATİCE NİLÜFER KARATAŞ
YORUMLAR
"Çok çabuk duygulanıyorum, mayamdan mı kaynaklanıyor bilmem..?İnsanları çabuk seviyorum,aynı hızda içime alıyorum."
ben de,,,
Ama ben artık, aynı hızda nefret etmesini de öğrendim.. Çünkü yanlış yapan ve yapmaya devam eden, kötülük yapan ve kendini düşünen bencil insanları ve yalancı suratları riyakarları gördükçe ve tanıdıkça, aynı hızla nefreti de öğrendim,,, bir tedbirdi belki de,, benim için bir tedbirdi, başka türlü nasıl engel olabilirdim ki düşmanlıklarına devam etmelerine ve beni sırtımdan vurmalarına.. Set çektim,, kalın bir duvar,, artık menzilimin dışında çoğu..
Ama benim mayam böyle,, babamdan,,,
Sabahları okumayı pek sevmem ama iyiki okumuşum.Kutlarım sizi.Sevgiler...
Bahar güzelliklere gebe sevgili yazarım, önceleri bu genç yaşta bu karamsarlık niye diye düşündüm ancak sonunu iyi bağlamışsınız, evet mücadele etmek gerek, yeterki yüreğimiz sevgi dolu olsun,
Güzel bir yazıydı beyenerek okudum, kutluyorum değerli yazarını, selam ve sevgilerimle.