- 940 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Avro Avro
- Muzaffer Sağlık Teknolojileri Hizmetleri, ben Oktay buyurun.
- Alo…İyi günler, Muzaffer sağlık şeyleri mi?
- Evet efendim, Muzaffer Sağlık Teknolojileri Hizmetleri, ben Oktay buyurun.
- Ha, iyi günler Oktay Bey, ben bir şey soracaktım.
- Buyurun efendim.
- Ben sizi Sivas’tan arıyorum. İsmim Kazım.
- Evet, Kazım Bey nasıl yardımcı olabilirim?
- Ben size bir şey soracaktım da o yüzden aradım.
- Buyurun efendim.
- Ben televizyonda reklâmlarını gördüm biraz önce,
- Evet
- Reklâmlarınızı görünce bir arayayım dedim. Bir şey soracaktım da.
- Evet, Kazım Bey lütfen buyurun.
- Ben kendim otuz iki yaşındayım ve gıda sektöründe bulaşıkçı olarak çalışmaktayım.
- Evet efendim.
- Boyum 1.67 buçuk, kilom 110 buçuk.
- Fazla kilolarınızdan şikâyetçisiniz galiba.
- Evet, fazla kilolarımdan şikâyetçiyim de nasıl anladınız?
- Boy ve kilonuzu söylediniz ya efendim, oradan tahmin ettim.
- Ha, evet doğrudur.
- Nasıl yardımcı olabilirim size Kazım Bey?
- Şimdi ben sizin televizyondaki reklâmlarınızı izledim. Daha doğrusu ben değil de benim hanım izlemiş. Bu arada söyleyeyim, ben evliyim ve iki çocuğum var.
- Evet efendim
- Çocuklardan birisi kız olanı büyük, ilkokul beşe gidiyor, küçük olanı oğlan henüz okula gitmiyor.
- Evet, efendim, ailenizde de mi kilo problemleri var?
- Yok, neden sordunuz ki?
- Siz çocuklarınızdan bahsedince…
- Yok, onlarda kilo problemi yok. Ya aslını sorarsan bende de yoktu biliyor musun? Önce bizim lokantada garsonluk yapıyordum. Sonra bir gün müşterinin üzerine çorba dökünce patron beni yemekhaneye aldı. Aslında bende yemekhaneye girmek istiyordum ama bulaşıkçı olarak değil. Bulaşıkçı olunca maaş düşüyor biliyor musun? Ben bizim Cemal ustanın yanında çalışırım diye düşünmüştüm. Kendisi lokantanın şefi ve aynı zamanda da Mengen’li olduğu için.
- Kazım Bey
- Aslında bende Mengen’li değilim ama önemli olan lezzetli yemek yapmak değil mi? Yoksa kim soruyor ki gittiği lokantanın aşçısı Mengen’li mi değil mi diye?
- Kazım Bey
- Ben yemekhaneye girerim diye sevinirken bu Cemal usta meğer beni yanında istemiyormuş.
- Kazım Bey, Kazım Bey!
- Evet.
- Size nasıl yardımcı olabilirim efendim?
- Ya ben şimdi sizin reklâmınızı gördüm televizyonda
- Evet
- Fazla kilolarınızdan sağlıklı bir şekilde kurtulmak istiyorsanız arayın diyordu
- Evet efendim
- İşte ben sağlığıma dikkat eden bir kişiyimdir aslında. Mesela günde iki paket sigara içiyordum üç sene evvel. Sonra bir anda bıraktım öyle doktora filan gitmeden. Sonra kilo aldım işte. Kilo için gittim doktora. Doktor şişmanlık sınırını aştığımı söyledi.
- Evet.
- Yani derhal kilo vermezsem kötü olurmuş
- Evet efendim.
- İşte bende sizin televizyondaki reklâmınızı gördüm bir arayayım dedim, bir şey soracaktım da.
- Buyurun efendim.
- Şimdi nasıl oluyor da kilo veriliyor bir bilgi verebilir misiniz?
- Efendim, bizim İstanbul, İzmir, Adana, Ankara, Bayburt ve Iğdır illerimizde şubelerimiz var. Bu şubelerimizin kendi içlerinde tamamen doğal koşullarda bulunan zayıflama üniteleri bulunmaktadır. Bu üniteler ise tamamıyla uzman doktorlardan oluşmaktadır. Bu şubelerimizden herhangi birine kayıt olup zayıflama paketlerinden birisini seçtiğinizde öncelikle diyetisyen uzman doktorlarımız tarafından yağ-kitle endeksinize bakılıp size uygun spor ve diyet listesi belirleniyor. Tamamen sağlıklı bir biçimde istediğiniz kiloya ulaşıyorsunuz. Üstelik bu paketlerimiz kilo verme garantilidir.
- Nasıl yani kilo vermezsek ne oluyor?
- Kilo vermediğiniz taktirde paranızın yüzde atmışını iade ediyoruz. Ön kayıt yaptırmanız durumunda ise yüzde iki buçuk indirimimiz var. Paketlerimiz 30, 60, 90 ve 120 günlük kısımlardan oluşmakta olup Muzafferkart sahiplerine peşin fiyatına 12 ay taksit yapıyoruz.
- Evet, kamp gibi bir şey yani.
- Sayılır Kazım Bey, örneğin 30 günlük paketi seçtiğinizde 30 gün boyunca beş yıldızlı bir otel kalitesinde ve uzman doktorlarımızın gözetiminde size uygun diyet ve sporlarla kilo veriyorsunuz.
- Fiyatlarınız ne kadar?
- Hangi ilde tedavi olmak istiyorsunuz?
- İlden ile değişiyor öyle mi?
- Sizin için hangi ilimiz uygunsa onu tercih etmeniz açısından, evet.
- Bayburt olsun.
- 30, 60,90 ve 120 lik paketlerimizden hangisini tercih edersiniz?
- Nasıl oluyor bu paketler?
- 30 günlük paketimizde 30 gün boyunca zayıflama ünitesinde bulunuyorsunuz. 60 da 60, 90 da 90 ve 120 de 120 gün.
- Tamamda kaç kilo veriyoruz?
- Bu tamamıyla sizin vücut yağ oranınızla metabolizma hızınıza bağlı efendim. Ama 120+ ekstra paketimizi tercih ederseniz istediğiniz kiloya ulaşma imkanına kavuşuyorsunuz.
- Peki, fiyatları ne kadar?
- 30 günlük paket 12 bin avro, 60 günlük paket 24 avro, 90 günlük paketimizde ay sonu indirimimiz var 35 bin avro, 120 günlük paketimizde indirim halinde olup 45 bin avro ve 120+ ekstra paketimiz yüzde iki buçuk indirimle 86 bin 555 avro. Ayrıca Muzafferkart müşterilerine peşin fiyatına 12 taksitimiz mevcut.
- Evet…. Avro diyorsunuz yani.
- Evet efendim.
- Şimdi şöyle söyleyeyim, ben askeri ücretle çalışıyorum bizim lokanta da. Ayrıca kredi kartımın limiti 500 lira.
- Evet efendim.
- Bizim patronla konuşurum ama bana 86 bin 555 avro avans vereceğini sanmıyorum, o çorba olayından sonra çok kızdı biliyor musun?
- Evet
- Kızmasa da vermezdi de zaten.
- Evet
- Ben sizi daha sonra arayayım o zaman.
- Efendim isterseniz Muzaffer bank müşteri hizmetlerine bağlayayım sizi, zira uygun faizli tüketici kredileriyle birlikte bu ücretleri taksitlendirebiliriz.
- Sağ olasın canım benim. Şimdi benim kontörüm bitiyor biliyor musun? Ben seni arayacağım. İyi günler…
- ….
- Ne oldu Kazım ne diyor?
- Ne diyecek avro diyor adam.
- Avro mu? Avro nedir?
- Yahu yuro yuro! Senin bildiğin mark, para yani. Çok pahalıymış.
- Kaç milyonmuş?
- Milyon değil hatun avro avro!
- Kazım Allah’ını seversen ver şu kiloları.
- Ben avro diyorum sen kilo diyorsun hanım, git bana çay doldur asabımı bozma.
- Tamam tamam, kim bu avroyu çıkartmışsa Allah ondan bela versin. Herif kilo verecek avro diye kandırıyorlar…