- 687 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
BOL İSOTLU AŞK///
Öyle her dakka mutluluk oyunlarını sevmem..
Bana bir şeyler katmalı.Her lezzeti bulabilmeliyim soframda .Acıda olmalı ,tatlıda.
Uyuyamamalıyım mesela..Uykulara hasret kalmalıyım.Zehir olmalı hayatım.Bazen bir kabustan uyanırcasına ateş basmalarının arasında uyanmalıyım.
Bazen şişmiş bir kalp ağrısının içinde kriz geçirtmeli bana.
Gece ile gündüz arasında ki o çizgiye dokunabilmeliyim.
Sarmısakta kokmalı nefesi soğanda kokmalı .Marifet o kokuları misk/i amber niyetine tadmakta.
Nefes alamamalıyım mesela.
Dünyanın bir ucundada olsa onu düşünürken boğazımı biri sıkar gibi olmalı.
Hasretten özlemden yatak döşek yatmalıyım.
Aşk hastası olmalıyım.Felç geçirtmeli aşk bana.İnim inim inlemeliyim tıpkısı canını alan azrail gelmişcesine, canımı vermemek için mücadele ettirmeli bana.
Hem sıcak sularda yakmalı harareti bol olan,hemde bir anda buzlu bir göle atmalı ki şok yaşatsın..
Aşk/ı en uçlarda yaşatmalı bana.Ne adını bilmeliyim neda yaşayıp yaşamadığını.
Sadece sevmeliyim onu bana hissetirmeli kendisinin var olduğunu ve beni düşündüğünü.
Varmış/ yokmuş /ölmüşmüş /kalmışmış /bunlarla yorulmalıyım.
Beni yokluğuyla yormalı tarumar edip önceden yollamalı cehenneme..
Aşk beni içine hapsetmeli.Gözüm ondan başkasını görmemeli.Kulaklarım tek onu duymalı başka seslere ahraz olmalı.
Vakitsiz ziyaretleri olmalı gönlüme bir anda düşüp delice özletmeli kendini.
Sıkı sıkıya kapanmış perdelerimi açabilmeli mesela.
Gün ışığım olmalı /ayda parlayan yıldızım sıcaklığıyla güneşim olmalı en azından.
Yalnız o olmalı.Ona bakarken gözlerim kamaşmalı.
Bende olanı bilmeli hissetmeli, hissettirmeli aşk.
Körü körüne bağlanmalıyım.Sevmeyi bir kenara bırak daha anmadan harlı fırına atılmış gibi yanmalıyım.
Benim iki elimi ayağıma dolamalı.Çelme takmalı ki her an pat diye düşmeliyim onlu rüyalara.
Düş kırıklarım olmalı buzlu camlarda.
Sıcak bir kış yaşatmalı yokluğuyla koynunda..
Süründürmeli mesela beni..Adını her zikrettiğimde çöllere düşmüş mecnun gibi dirhem dirhem sararıp solmalıyım.
Uçamamalıyım mesela.Kanadımı kırıp üzerine basmalı kırarcasına ve toplamalı onsuz kurduğum tüm düşlerimi.
Bin kere sorhoş etmeli beni.
Eliyle /kokusuyla/hasetiyle tavaf etmeliyim o/nu.
Bir anda ,evet bir anda düşüvermeliyim kuyusuna.
Tutuvermeli saçlarımı en uysal anımda.
Bakmalı mesela gözlerime.En tepeden ve insafsızca.
Kırk yerimden hançerlemeli.Her bir zerrem aşk aşk diye inlemeli ocağımda.Kokmalı nefesi tıpkısı yanan ıhlamur ağacının kokusunda.
Tek tek saydırmalı yıldızları .
Tek tek yazdırmalı bana vuslatın ilmeklerini.
Tek tek günbe gün doyurmalı beni,acıyla yoğurup hasret üflemeli olabildiğince ,gidebilemeyeceği yerlere.
Göğsünde ki kafese koymalı beni sıkıca örtmeli kapılarını her defasında.
Sonra git deyi açmalı kafesinin kapısını ,ben ise kalmalıyım açık kalan yanında.
Sevdirmeli kendini olabildiğindende çokça.Aklımı kayıp ettirmeli ziyanlarda buldurmalı bana
Sadece hissettirmeli bana .Parmak uçlarıma değen soğuk neşterin keserken ki titrek telaşlarını.
Sadece uzaklaşmalı olabildiğince ,uzaklaşabilmeli ki bende seveyim /Züleyhaca/
YORUMLAR
Kerrat cetvelinin iş görmediği, gönyesiz ve cetvelsiz, yani hesapsız, öylemi?
Güzel yazı..Kutladım efendim.Selam,saygı...
Ülviye Yaldızlıı
selam saygı bizden
Bütün bunları istediğine emin misin :) Daha çok işkence gibi göründü gözüme...
Ama işkenceyi bile güzel romanikleştirmişsin Sultan:)
Anlatım çok güzel...Aşk için aynı duyguları paylaşmasam da...
10 Puan..
Sevgiler çokça...
Ülviye Yaldızlıı
Aynur Engindeniz
O zaman hep böyle güzel hüzünlen Sultan:)
Anlatımı akıcı,tarif'i AŞKI güzel yapılmış hoş bir yazı..Tebrik ve selamlarımla
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
Ama mühim olan bol isotlusunu yiyebilmekte marifet diye düşünüyorum ben...selam ile.