Kalbim Ege'de Kaldı
O değil de;
İnsanoğluna yaranılmıyor. Az önce okuduğum bir başlıkta, ‘Terör zanlısı değil… öğrenci!’ yazıyordu.
Sınava giren öğrencilerin üstlerini arıyorlar, olayımız bu…
N’apsalardı!
Aramayıp teröristlere, olaylara davetiye mi çıkarsalardı…
Çocuklarımızın burnu kanasa bunun hesabını kim verecek. Tabii ki ilk muhatabımız ona zarar veren(ler) Tabii bulabilirseniz (!)
Sonrasında da okul yönetimi.
Aslında bunu herkes biliyor. Biliyor da zora koşmanın mantığı nedir anlayabilmiş değilim. Çocuklarımızın güvenliği sağlanıyor diye mutlu olmak gerek…
O değil de;
Temsil; Ege Üniversitesinden hiç memnun değildim. Oğlum orada okumuştu. Öğrencileri taşıyan bir otobüs vardı…
‘Şoförlerin sürgün yeri 525’
Bu otobüsü okulun öğrencileri, ‘canlı cenaze, toplu bölme ve çarpma aracı, öğrencilerin koyun gibi istiflendiği iğne atsan yere düşmeyecek bir efsane’ olarak adlandırıyordu.
Sorun şu ki;
Otobüs Bornova’dan kalkıyordu ve öğrenciler dışında bilet parasını veren herkes otobüse yolcu olarak binip kampüsün içine kadar girebiliyordu. Çocukların can güvenliği yoktu. 2-3 sene öncesine kadar da durum böyleydi.
Öğrenci ve öğretmen dışında kampüse niye ne idüğü belirsiz insanlar girsin ki! Hırlı mıdır, hırsız mıdır, arsız mıdır…
Oldukça saçma hatta acilen önlem alınması gereken bir konu. Hem bahse konu olan okul için hem de bu şartlarda (varsa) eğitim veren diğer okullar için…
O değil de,
yareme tuz diye yakamoz bastım/tek şahidim aydı/aman aman/bir elimde defne/bir elimde sevdan/kalbim ege’de kaldı
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
bir kıyı ege'li olarak sevdim yazıyı,
bayramlardayız millet olarak haklısınız,az önce haberlerde içim sızladı yine atatürkiyeme.....kuzey ırak'ın nerede olduğunu bilen yoktu sorularda.........
halbuki talihsiz ülkemin başbakanı bugün el-pençe divan durmaya gitmişti oraya............
saygılar sayın yazarım............
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
can güvenliğimiz Allah a bırakılmış.. ne zaman ne olacağını bilemiyoruz, sağlamaya çalışanlara da hoşgörü göstersek...tesadüfen uğradım sayfanıza çok güzel konuları değiniyorsunuz çok tşkler...saygılar...
Esma KAHRAMAN
her geçen gün kötüye gidiyor....allah beterinden saklaya....duyarlılığınızı kutluyorum saygılar
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
Teşekkür ediyorum. Sevgilerimle.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Siz bir de Liselerin halini görseniz...
Çocuklarımız nasıl telef ediliyor...
Nasıl harcatılıyor bir görseniz...
Nasıl değersiz..duygusuz bırakılıyor.
Sonra da sosyal projelerle hayata döndürülmeye çalışılıyor.
Önce kirletilip sonra temizlemek için çareler aranılıyor...
Nasıl zıvanadan çıkartılıp sonra "sorun çözmek" adına heba ediliyor...
Ömürleri heba ediliyor...
Saygı ile..