- 808 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EMİNÖNÜ VE SEN
EMİNÖNÜ VE SEN
bugün eminöününe gittim yanımda senide götürdüm birde benim gözümle bakmanı çok istedim.hani sirkeci garında buluşmuktuk seninle ,ilk defa görüşecektik heyecanlıydım telefon elimde ben geldim aşkım nerdesin demiştim bende geldim dışardayım dedin ikimizde telefon elimizde birbirimizi arıyorduk. işte karşımdaydın aylar sonra nihayet gördüm aşkımı sarıldık sıkıca istedim dünya dursun sen hep bende kal diye,ayaklarım yerden kesilmişti sesin kokun sıcaklığın artık bendeydin önce selamlaştık hal hatır sorduk ,şükür gördüm sonunda aşkımı karşımdaydın yanımdaydın canımdaydın .karnın açmı diye sordun hadi balık ekmek yiyelim dedin , balık ekmek yemiştik ben yiyememiştim gözlerim sende hep sendeydi hediyemi verdim sana sen mahçup şekilde ben sana almadım ama demiştin .oysaki en büyük hediye sendin bana bilemezdin.kendini getirmiştin bana çok uzaklardan ,sonra oturduk merdivenlere ne kalabalıktı o günü , benim,için kimse yoktu orda sen ve ben yalnız ikimiz .yine benim çenem açıldı hiç susmadan konuşmaya baişladım seni anlamak seni hissetmek seni yaşamak istiyordum. bi ara gözlüklerini taktım aslında senin gözünle görmek istemiştim İSATANBUL’umu sen bunu bilemezdin. herşeyde seni yaşamak çok güzeldi benim dünyamdın sen.senin sigarandan içmek ellerimde ellerin o sıcaklığınla erimek ,zaman su gibi akıp geçti sana doymadan seni sende yaşamadan ayrılmak çok zordu ooof zaman geldi ayrılıyorduk beni perona bıraktın vedalaştık ama ben sende kalmıştım alamıyordum kendimi senden . ayrıldık sen başka yere ben ise evime döndüm aklımdan geçirdim her dakikamızı dolu dolu yaşadığım saatleri içimde bir sızı kaldı .. işte seni tekrar götürdüm seninle birgün daha yaşadım bu sefer sen yoktun ama bendeydin sen bilmesende seninle yaşadım aynı anı ...Şimdi bi bak kolaymı unutmak ben unutmadım yine yaşatıyorum o bendeki seninle güzel günü .. gitsende dönmesende şunu asla unutma .bendesin benimsim benimlesim ..SENİ ÇOK SEVİYORUMMM..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.