- 767 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KİRAZ
Bir evin salonu yemek masası masada 6 kişi yemek yemektedirler bir sürpriz ve kutlama yemeği.Yemektekiler Nalan, Rıdvan, Rıdvanın babası Abdurahman bey, Rıdvanın annesi Şaduman hanım, Nalanın babası Cemalettin bey, Nalanın annesi Makbule hanım görünüşte birbirini seven sayan bir aile gibi görünse de hiçte öğle değildir. Rıdvanla Nalan evleneli daha iki yıl bile olmamıştır, severek evlenmişler ve çok mutlulardır yalnız dünürler arasında bir gerginlik gizliden gizliye yaşanmaktadır. Nalan hafiften öksürür, ayağa kalkar ve onlara bir sürprizi olduğunu ve bir açıklama yapacağını söyler bu sürprizden kocası Rıdvan’ın da haberi yoktur.
Nalan:Biraz beni dinler misiniz? Size bir sürprizim var bunu duyduğunuzda eminim herkes benim kadar sevinecektir(herkes meraklı gözlerle Nalan’a bakar, Nalan sözlerine devam eder) Bugün doktora gittim ve hamileyim.(Rıdvan anneler babalar ağızları açık kalakalmışlardır. Hepsi birden sevinçle bağırırlar)
Rıdvan:Sen ne diyorsun hayatım hamile misin yani çocuğumuz olacak ben baba mı olacağım neden bana daha önce söylemedin?(der karısını kucaklar, öper)
Rıdvan’ın annesi Şaduman hanım (sevinçle yerinden kalkar gelinine sarılır)tebrik ederim güzel kızım çok sevindim zamanı gelmişti torunum olacak çok şükür (sevinçle ellerini çırpar)
Nalan’ın annesi Makbule hanım(kızını sevgiyle kucaklar öper)Canım kızım demek ki anne olacaksın bize torun geliyor (der mutlulukla)
Rıdvan’ın babası ve kayın pederi de oğlunu ve kızını tebrik eder herkes çok mutludur.Rıdvan’ın annesi kocasına dönerek
Şaduman:Bey duyuyor musun küçük Abdulrahman geliyor.
Makbule:Ne Abdurahman’ı canım daha çocuğun kız mı erkek mi olacağı belli değil şimdiden isim konulur mu belki de Cemalettin’dir gelen yada Makbule.
Ortalık gerilir, Nalan ve Rıdvan ne diyeceklerini bilemez.
Nalan:Daha isim için çok erken hem ben kız veya erkek ne olursa olsun eski isim koymam.
Rıdvan:(Annesiyle babasına üzülür ama karısına da ters düşmek istemez)Evet hayatım isim için daha çok erken bizde iki isimli koyarız çocuğumuzun adını. Kaç aylık şimdi bebek kaç aylıkken öğreniliyor?
Nalan:Daha yeni aşkım bugün öğrendim iki aylık daha yedi ayımız var düşünmek için iki ismi
Cemalettin bey:Evet çocuklar daha çok var şimdiden olay yapmayın sağlık ve sıhatli doğsun önemli olan o
Abdurahman bey:haklısın dünürüm Cemalettinciğim daha erken sağlıklı olsun önce
Makbule:kızım kendine çok dikkat et ağır kaldırma kendini üzme çok çalışma Rıdvan oğlum sana yardım eder şimdi aşerirsin canın ne istiyorsa ye
Şaduman:evet kızım kendine dikkat et Rıdvan sana yardım eder ama çalışıyor çocuk ne yapsın sen kendini yormadan yavaş yavaş yap işlerini(kinayi bir şekilde dünürüne bakar)
Cemalettin bey:hadi biz kalkalım dünür
Abdurahman bey :haklısın dünür kalkalım geç oldu güzel gelinim de dinlensin
Şaduman hanım:(oğluna sarılır usulca)karını çok şımartma her istediğini yapma sen erkeksin ev işimi yapıcaksın çok sevindim oğlum (der ve oğlunu öper)
Makbule hanım:(kızına sarılır usulca)kendini yorma kızım kocanda yardım etsin üzülme canın ne isterse söyle kocan almazsa biz alırız sana(der kızını öper)(herkez kucaklaşır ve misafirler gider nalanla Rıdvan birbirilerine sarılır Rıdvan karısını öper sevgiyle kucaklar )
Rıdvan :Çok mutluyum aşkım demek baba olucağım karnında oğlum var öğlemi çok müthiş bir şey
Nalan :Nerden biliyorsun oğlan olduğunu beklide kız bence kızımız olucak ben kız istiyorum kız olucak
Rıdvan:Erkek olucak biliyorum erkek adamın erkek oğlu olur.Oğlumla maçlara gidiceğiz ona top oynamayı öğreticem ama kızda olsa olur sen üzülme aşkım(der karısına sarılır)
Nalan:Şimdiden söyleyeyim Rıdvan annenin veya babanın eskide kalmış ismini koymam çocuğuma iki isimlide olmıyacak annene ağzını açıp tek kelime etmedin annen gene yaptı yapacağını
Rıdvan:Ne diyeyim aşkım kadın üzülsünmü merak etme koymayız hem daha çok var evet ya çok var biz nasıl bekliyeceğiz yedi ay bir an önce gelse (elini karısının karnına koyar)şimdi burada yavrumuzmu var mucize bu canım benim aşkım benim elma yanaklı karıcığım badem gözlüm kiraz dudaklı.
Nalan:Kirazmı dedin hani şü napolten kocaman kocaman kırmızı kiraz kütür kütür tatlı kiraz.Rıdvan aşkım canım kiraz istedi hemde çok istedi.
Rıdvan:İyide aşkım elma yanaklı da dedim bak elma getireyim badem gözlü dedim badem getireyim mutfakta var kirazı boşver.
Nalan:ama aşkım canım kiraz çekti aşeriyorum ben hem benim canım değil yavrumuzun canı çekti ya bişey olursa yavrumuza(eliyle karnını okşar)
Rıdvan:İyide aşkım bu mevsimde kiraz çıkmamıştır daha nerden bulayım üç dört ay sonra alsam hem ozamana kadar doğurmazsın nasıl olsa.
Nalan:(sevinçle)çıktı çıktı valla çıktı geçen akşam televizyonda haberlerde gösterdi çıkmış biraz pahalı ama sen alırsın değimli babası kızımıza.
Rıdvan:Kaç para çok mu pahalı
Nalan:kilosu 100 lira bir kilo alma sen azıcık alsan yeter bir avuççuk(avucunu gösterir kocasına göz kırpar)ama kızımız(der karnını gösterir)
Rıdvan:oha 100 liramı bu ne be tamam alırım oğluma feda olsun paranın önemi yok kaç para olursa alırım ama çokta pahalıymış bir avuç yeter değilmi yarın alırım aşkım(der karısına sarılır)
Nalan:ama Rıdvancığım canım şimdi istiyor bu gece yemezsem dayanamam hadi yarını bekleme bu gece al lütfen lütfen hadi aşkım.
Rıdvan:İyide nalan gecenin(saatine bakar)12 sinde nerde bulcam hem yarın iş var hadi yatalım söz yarın gelirken getiricem.
Nalan:ama yavrumuz istiyor hadi aşkım neolur şimdi git al hem sabaha kadar açık marketler manavlar var üç dört sokak ötede manavda vardır lütfen şimdi al çok canım istiyor gözümün önüne geliyor kızrmızı kızmızı sulu sulu kütür kütür kiraz.
Rıdvan: üf ya nalan gece gece bana kiraz aratacaksın tamam gitçem sen oğluma dua et o istedi diye gidiyorum ha(karısının karnını gösterir cüzdanını arabanın anahtarlarını evin anahtarlarını alır) sen çok uykucu oldun kapının zilini duymazsın evin anahtarınıda aldım sen yat
Nalan:Tamam aşkım hakikaten çok uykucu oldum ama hamileliktenmiş doktor dedi.
Rıdvan arabasına gider birde baksa arabanın önüne başkası araba çekmiş arabayı çıkartamaz önüne çeken arabaya vurur alarmı ötmeye başlar ama kimse alarmı durduramaz bakarki olucak gibi değil eve geri döner
Nalan:Kirazı aldınmı çok çabuk döndün
Rıdvan: daha gidemedimki arabanın önüne biri park etmiş hangi öküz kim bilir ya kardeşim hiç arabanın önüne araba çekilirmi hastasımı vardır karısı kirazmı çeker diye insan düşünür bak şimdi karıma kiraz almaya gidemiyeceğim(aslında gitmediğine memnundur gecenin bir yarısı diye düşünür)
Nalan:Üzülme aşkım gidemedin diye amanda aman nasılda düşünürmüş nekadarda çok severmiş karısını üzülme aşkım benim arabamla git onun önüne araba çekemez anahtarlar şurada(anahtarları getirir kocasına verir kocası çaresi anahtarları alır karısının arabasına gider gerçektende arabaının önü arkası boştur arabayı çalıştırıp gaza basar yoldaki markete sorar orada yoktur)
Rıdvan:Vay be baba olucağım he çok garip benim gibi benden bir bebek harika ya harika olmasına harikada bu aş erme olmasa ben yedi ay böyle onun her istediğini alıp yapıcakmıyım yandım ha annem ne dedi her istediğini yapma alışır haklı aslında ama yapmazsamda üzülür oğlumda üzülür iyide oğlum diyip duruyorum ya kız olursa aman kız oğlan fark etmez o benim yavrum sağlıklı olsunda(dikiz aynasından kendisine bakar )vay be baba olucağım he sen büyüksün allahım der güler
Başka bir markete sorar ordada yoktur marketçi daha ilerde başka marketi tarif etmiştir
Rıdvan: buradada yok ey be nalan ne vardı kiraz istiyecek bu mevsimin meyvesini istesen olmazmı elma iste portakal iste muz iste her mevsim heryerde var ben nerden kirazı bulucam gecenin bu vakti hemde hemen şimdi yiyecekmiş çocuğa bir şey olursaymış sabahı beklese bişey olmaz pöf ya yandın sen oğlum yedi ay anandan emdiğin süt burnundan gelir ne diye bu kadınlar aş ererse hayvanlarda doğuruyor onlar aş eriyormu sanki yok bize eziyet olsun diye numaradan yapıyorlar valla sırf erkeklerden inkikam almak için onlar taşıyor çocuğu onlar doğuruyorlarya biz bir şey yapmıyoruz diye bizede böyle eziyet çektiriyorlar.
Markete gelir çok şükür orada kiraz bulmuştur yarım kilo kiraz alır dışarıya çıkar arabasına giderken iki kişinin kavga ettiğini görür. Yanlarına koşar olayı anlamaya çalışır onları ayırmak ister.Önce kiraz poşetini yere bırakır kirazın başına bir şey gelsin istemez.
Birinci adam:(diğerine tokat Atar)baklava alıcağız benim canım baklava istiyor
İkinci adam:(oda ona tokat atar)hayır kadayıf alıcağız benimde canım kadayıf istiyor ben baklavayı sevmiyorum kaymaklı kadayıf alcaz
Rıdvan:(araya girmeye çalışarak)ne oluyor arkadaşlar kavga etmeyin
İki adam baklava ve kadayıf için kavga ederler birbirilerine sözlü hakaret ederler.
İkinci adam: zaten hep senin değini alıyoruz hep baklava alıyoruz bugün kadayıf alıcaz yeter artık (der yumruğu atar yumruk rıdvanın gözünde patlar diğeri rıdvana sarılır oda ötekine kafa atıcam derken adam eğilir kafa rıdvana gelir olan rıdvana olmuştur tam bir engabe içindedirler adamlardan biri o engabe içinde rıdvanın cüzdanını çarpmıştır cebine atar adamlar kavgayı bırakır rıdvanla igilenirler rıdvanın göz kafa şişmiştir dudağıda kanamaktadır oraya nasıl darbe aldığını bilemez)
Birinci adam:ya özür dileriz abi olan sana oldu ama bu şerefsiz hep böyle yapıyor
İkinci adam:asıl sensin şerefsiz (der gene birbirilerine giricekken Rıdvan bağırır)
Rıdvan:Durun ne diye kavga ediyorsunuz ikisindende alın herkez istediğinden yesin
İkinci adam:Doğru söylüyor ya biz neden düşünemedik
Birinci adam:hakikatende doğru öğle yapalım arkadaşım bunca sene boşuna bunun için kavga etmişiz(rıdvana döner)aslında biz çok eski arkadaşız bu tatlı konusu haricinde hiç kavga etmeyiz senin dediğinde hiç aklımıza gelmemişti sağol abi(der rıdvana sarılır)
İkinci adam:Vallah doğru söylüyorsun kardeşim keşke abi daha önce karşımıza çıksaydı yıllardır boşuna kavga etmişiz(der rıdvana sarılır)Allah senden razı olsun abi biz çok eski iki arkadaşız ta çocukluğumuzdan beri her şeyde anlaşırız birtek tatlı konusunda anlaşamayız(iki arkadaş birbirine sarılır)canım kardeşim
Birinci adam:canım arkadaşım benim(der sarılıp öpüşüp oradan uzaklaşırlar)
Rıdvan yerde poşetteki kirazsını alır arabaya biner eve dönüş yoluna başlar.Evden bayağı uzaklaşmıştır.bir müddet gittikten sonra arkasındaki arabaya dikiz aynasından gözü takılmıştır araba sağa sola savrularak arkasına yanaşmaktadır şerit değiştirir arkadakide onun şeridine girer.
Rıdvan:Ya bu adam ne yapıyor böyle arkadan iyice üstüme üstüme geliyor şimdi arkadan çarpıcak ben şerit değiştiriyorum oda beni takip ediyor ne oluyor böyle bunun maksadı ne bu gece yarısı ah nalan başıma aştığın işlere bak saatlerce kiraz ara bul sonra iki adamı ayırıcam diye dayak ye şimdide bu araba sağ salim eve gitsem başka bir şey istemiyorum(der arkadan araba çarpar Rıdvan telaşla arabadan dışarı çıkar diğer arabadanda iki kişi çıkar Rıdvan iri yarı adamları görünce önce korkar ama)
Rıdvan:Ne oluyor kardeşim arkadan gelip arabama çarptınız(diye bağırır)
Birinci adam:Ne çarpması sen birden bire durdun bizde çarptık suç sende
Rıdvan: Ne durması ben yolumda gidiyordum siz üstüme üstüme geldiniz
İkinci adam:Sen araba kullanmayı bilmiyorsan biz ne yapalım herkeze ehliyet verirlerse böyle olur
Rıdvan:Ben şerit değiştiriyorum sizde değiştiryorsunuz ben kaçtıkça siz takip ettiniz sizin amacınız ne kardeşim.
İkinci adam:Ne maksadımız olcak habire şerit değiştiren sensiz hem suçlıu hemmde konuşuyor
Rıdvan:Öf ya arabanın arkasına bak göçtü tanponda kırılmış(arabanın arkasına gider tanponu kaldırır)karımın arabası ben karıma ne dicem.
Birinci adam:Suç sende bide konuşma (rıdvanın üzerine yürür)üstelikte kılıbık
Rıdvan:Suç sizde polis çağırıcam(değince adamların yüzü değişir arabadan üçünçü adam çıkar rıdvanın yanına gelir.
Üçüncü adam:Tamam kardeşim polisi karıştırma aramızda halledelim(der ceketni biraz açar belindeki silahı rıdvana gösterir)
Rıdvan:Aramızdamı halledelim ya zararım(der ama silahı görünce çok korkar)
Üçüncü adam:Evet aramızda halledelim polisi karıştırma senin için daha hayırlı olur.
Rıdvan:Tamam abi polis falan yok zaten ben durdum birden sizde istemyeek çarptınız suç bende hasarıda boşver ben yaptırırım sizin arabada bir şey varmı(onların arabanın önüne bakar)
Üçüncü adam: Sen bizim arabayı düşünme biz hallederiz(birinci adamı çağırır)beyfendiye arabasının hasarı için para verin.
Birinci adam:Tamam patron(der arabadan bir çantayla gelir içinden bir deste para çıkarır çanta doludur patronuna verir)
Üçüncü adam:Al arkadaşım bu parayı arabanı yaptır karınada bir hediye al ve bizi unut polisi unut sağlığın için
Rıdvan:Gerek yoktu abi ben yaptırırdım(der ama parayıda alır)unuttum bile sizi sizi hiç görmedim
Üçüncü adam:(yanağına usulca vurur)Aferin sana bak akıllı çocuksun hep böyle ol başına bela gelmesin
Üç adamda arabalarına binip oradan uzaklaşırlar Rıdvan elinde parayla kala kalır bir yandanda sevinir çünki arabanın masrafından çok fazla para vermişlerdir
Rıdvan:Vay be paraya bak arabayı yaptırırım üzerinede bir sürü para kalır kimdi bu adamlar acaba karanlık oldukları kesin ama boşver birsürü para verdiler aman banane kimse kim (der parayı cebine koyar arabasına biner oradan uzaklaşır)
Beş ondaakika giddiketen sonra araba birden bire stop eder.
Rıdvan:Şimdi ne oldu ya başıma gelmedik kalmadı ah nalan ah bir kiraz için çektiğim eziyete bak ne oldu şimdi bu arabaya(tekrar çalıştırmaya çalışır ama araba çalışmaz benzini var göstermektedir)ne oldu şimdi buna benzinde var gösteriyor ama tabi ya bunun benzin göstergesi bazen bozuluyordu benzin bitti kahratsin bi bu eksikti gecenin bir yarısı nerden benzin bulcam eh be karı arabaya biniyorsunda benzin neden almazsın arabaya kadından şöför olursa böyle olur.Bu kadınlara ehliyet verende zaten trafik kadınlar yüzünden bu halde ya hadi ehliye vermişler boş bulunmuşlar ya araba kullanmalarına ne demeli koy cüzdanına dursun ehliyetin araba kullanmak senin neyine be kadın birde ben salak gittim buna araba aldım bide araba kadınların neyine ellerinin hamuruyla söför olucaklarını zannediyorlar araba kullanmak erkek işi bunlaruı söyleyincede maço maganda derler şimdi böyle yolda kalırsın işte salak Rıdvan şimdi benzinlik bulucam diye uğraş dur.Ama dur bi bir iki kilometre arkada benzinlik vardı bağajda bidon olucaktı onu alayımda yürüyüm oraya belkşi bir araba geçer buradan otostop çekerim durur belki gecenin bu sahatinde ne arabası ancak benim gibi salaklar yolda olur aman kirazıdda unutmayayım zaten başıma ne geldiyse şu kiraz yüzünden geldi ben yandım valla yedi ay keşke hamile kalmasydı(bidonu ve kiraz torbasını alır ters istikamete doğru yürür bir yandanda söylenir).Uzakta bir şeyler olmaktadır bir adam bir kadını dövmektedir kadın karşı koymaya çalışır.Adam kadını tekmelemeye yumruklamaya başlar.
Rıdvan:Ne oluyor orda hey kadını bıraksana (diye bağrır)Adam Rıdvanı görünce elindeki bıçağı kadına birkaç kez saplar kadının çantasını alır ve kaçar Rıdvan koşup kadının yanına gelene kadar adam kaçmıştır.Rıdvan kadının yanına gelir kiraz torbasını bırakır kadın yaşıyordur bıcak yanındadır.
Kadın:(ölmek üzeredir zor nefes alır hertarafı kan içindedir bir şeyler sölemeye çalışır)Ahmet (der ölür)Rıdvan elinde bıcak kalakalır tam o anda polis sirenleri çalar polisler gelir
Kadın polis:Hey sen ellerini kaldır elindekini bırak(diye bağırır)
Rıdvan:(elindeki bıçağı yere atar ellerini kaldırı)adam kaçtı onu bıcaklıyan adam kaçtı
İkinci polis:(kadının yanına gelir kadına bakar)bu ölmüş.(Rıdvana döner)senmi öldürdün lan kadını
Rıdvan:Ben öldürmedim vallah onu bıcaklıyan adam şutarafa kaçtı ben gördüm.
Amir:Tutuklayın şunu bakıcaz.
Birinci Polis:(Rıdvanı yakalar)Hey sen gel bakalım
Rıdvan:(götürülürken)Valla memur bey ben bir şey yapmadım sadece buradan geçiyorum durun durun kiraz kirazımıda alın
İkinci polis:Ne kirazı diyor bu adam amirim
Rıdvan:Karım hamile canı kiraz istemişti ona kiraz aldım şurda onuda alın(der kiraz poşetini alır
İkinci polis:Hakikaten ya bunda kiraz var(poşete bakar)
Rıdvanı polis arabasına bindirirler karakola götürürler Karakol
Amir:Neden öldürdün kadını lan anlat bakalım.Gözün morarmış dudağın patlamış kadınlamı kavga ettin omu yaptı bunları(rıdvanın suratını tutar sonrada geriye doğru iter)
Rıdvan:Yüzüm market önünde kavga eden iki adamı ayırken oldu yumruklar bana geld(der yüzünü oğuşturur)hem ben öldürmedim ben karıma kiraz almaya çıkmıştım eve dönerken bir adam gördüm kadını dövüyordu.Bağırdım ne oluyor diye yanlarına gidene kadar kadını bıcakladı ben yanına gittiğimde kadın yaşıyordu ve Ahmet dedi
İkinci Polis:Kimliğini ver bakayım hem kadının çantasıda yok çantayı nereye attın söyle(Amirine döner)amirim kadının kimliği yok çantada yok kıyafetine bakılırsa o yolcuymuş
Rıdvan ceplerini arar cüzdanı yoktur diğer cebinden adamların verdiği paralar çıkar.
Rıdvan:Cüzdanım yok bulamıyorum evet ya marketin önünde kavga eden adamlar çüzdanımı çarpmışlar memur bey(der amire)
İkinci polis:Amirim döveyimmi bunu sana memur dedi (Rıdvanın kafasına vurur)peki bu paralar neyin nesi oğlum sen ne işler çeviriyorn kadının parasını aldın çantayıda bir tarafa attın kadını parası içinmi öldürdün lan elindede bıcak vardı neden öldürdün kadını lan
Amir:(polise)dur be oğlum adamı şimdiden dövmeye başlama(rıdvana döner)söyle bakalım cüzdanın yok kimliğin yok ama ceminden bi tomar para çıkıyor neiş.Adın ne
İkinci polis :Kadını bu öldürdü amirim kadın o yolluya kadına sarktı kadın paran varmı dedi bundada yok para kadın olmaz dedi adam piskopat tipine baksana buda çıkartı bıçağı kadına sapladı(rıdvanı bıcaklarmışş gibi yapar)dimi lan sonrada çantayı aldı baktı para dolu paraları aldı çantayıda fırlattı bir tarafa anlat öğle oldu dimi koçum (rıdvanın kafasına vurur)
Rıdvan:Asım Rıdvan Kara amirim valla benim suçum yok ben bir şey yapmadım bu paralarıda arabama arkadan çarpan adamlar veridi arabının hasarı için valla doğru söylüyorum(nerdeyse ağlıcaktır)
İkinci polis:hayda şimdide araba çıktı başka adamlar çıktı.Araba nerde ozaman adamlar nerde sen bizle dalgamı geçiyon lan(amirine döner )döveyim şunu amirim bak nasıl öter ozaman(Rıdvan çok korkmaktadır başıma neler geldi böyle diye söylenmeye başlar polis ona doru yüzür vurmak için amiri tutar)
Birinci Polis:(poşeti açar)Amirim hakikaten burada kiraz var güzelde ha(ağzına bir kiraz atar)
Rıdvan:Yemeğin onları lütfen onları karıma aldım karım hamile aş eriyormuş kiraz istedi zaten başıma akşamdan beri ne geldiyse bu kirazlar yüzünden geldi
İkinci polis:Sen evi karını unut arkadaşım hem biz sana çekirdeklerini veririrz sen hapisanenin bahçesine ekersin zaten 15 sene yersin ozamana kadar kiraz çıkar büyür meyve bile verir sende onun kirazlarından karına verirsin üzülme(polisler kirazları yemeğe başlar çekirdeklerinide poşete atarlar biryandanda gülmeye başlarlar)
Amir:Sen bu öldürdüğün kadını tanıyormusun bak kardeşim hem karın hamile hemde başka kadınlara gidiyorsun ayıp değimli lan.
İkinci polis:döveyimmi amirim bu ahlaksızı zamparayı
Amir:Dur be oğlum şimdi ben seni dövicem akşamdan beri döveyimmi diyorsun(polise bakar sonrada rıdvana döner)anlat bakalım en başından seni dinliyorum (der sandelye çeker adamın yanına)
Rıdvan evde olanlardan karısının hamileliğinden kiraz istemesinden başlar market aradığını sonra bir markette bulduğunu orda iki adamın kavga ettiğini anlatır.
Rıdvan:iki adam tatlı yüzünden kavga ediyorlardı biri baklava otekide kadayıf istiyormuş neyse bunlar kavga ediyorlardı bende ayırmaya çalıştım o esnada cüzdanımı çarpmışlar şimdi farkına vardım
İkinci polis:(kahkaha atar)ne baklava ve kadayıf yüzündenmi kavga ediyorlardı manyakmı bunlar (rıdvana döner)oğlum sen hakikaten salakmışın cüzdanı çarptırdın öğlemi
Birinci Polis:Amirim bu yalan söylüyor amada seneryo yazıyor ha şuna bak (rıdvana döner)oğlum bari mantıklı bir şeyler anlata inanalım)
Rıdvan:(ağlamaklı)vallah doğru söylüyorum amirim hem kavga eden adamlar(iki polisi gösterir)bunlara benziyordu
İkinci polis:Amirim bizi kapkaççı yaptı ne olur döveyim şunu(rıdvana döner)sen kimi kime benzetiyorsun lan(bağırır)
Amir:EEEE peki sonra ne oldu anlat bakalım heyecanlanmaya başladı(der alaylı bişekilde güler)
Rıdvan:sonra amirim ben kirazlarımı aldım arabaya bindim.
Birinci Polis:Bu kirazlarımı güzelmiş ha yesene amirim(amir kızgın bir şekilde polise bakar)
Rıdvan:Sonra arabamla giderken arkama bir araba takıldı ben şerit değiştiriyorum o değiştiriyor ve arkadan bana çarptı.
Amir:Hiç yokken öğlemi arabanın biri seni yolda sıkıştırdı ve sana çarptı eeeeee sonra(alaylı alaylı gülerek bakar)
İkinci polis:Amma yazıyorsun ha sen romamda yazarsın ne hayel gücü amirim
Rıdvan:Doğruyu söylüyorum önce iki adam indi üstüme yürüdüler ben altta kalırmıyım suç onlarda.
Kadın polis:Kalma tabi canım dalaydın iki adama döveydin bigüzel(kahkahayı atar)hepsi gülmeye başlar Rıdvan çaresiz ne yapıcağanı şaşırır korkar
Rıdvan:Yok memur bey dövermiyim iki kişiler hemde hayvan gibi iri
Birinci.Polis:Ne memuru lan ben komserim(amirine bakar)valla dövelim şunu amireim baksanıza ne diyor dayağı haketti
Amir:eeeeeee sonra ne oldu
Rıdvan:Sonra amirim adamlarada polisi çağırıcağım değince korktular arabadan bir adam daha çıkar.Aynı size benziyordu amirim adam siz boyda sizin tipinizde
İkinci polis:Bakın amirim size ne dedi kime benzetti valla döveyim şu salağı (amirine bakar Rıdvan iyiden iyiye korkmaya başlar)
Amir:Dur be oğlum adam anlatsın sonra toptan döversin
İkinci polis:(yumruklarını birbirine vurur)zevkle amirim(rıdvana pispis sırırtır)
Amir:Sonra ne oldu peki anlat
Rıdvan:Sonra ben polis değince arabadan o adam çıktı ceketini biraz açtı tabancasını gösterdi aramızda hallederiz polis yok dedi banada bu paraları verdi bir çantadan çanta para doluydu ve çekip gittiler
Amir:Bizde bunu yedik öylemi
Rıdvan:(ağlamaya başlar)valla doğru söylüyorum amirim anlattıklarımın hepsi doğru
Amir:Sonra
Rıdvan:Sonra amirim araba bindim giderken araba stop etti benzini bitmiş.Sağ olsun karım ancak binmeyi bilir arabaya hiç bişeyine bakmaz. Eee karıya araba alırsan veonun arabasına binersen olucağı o zaten buradan bir kurtulayım çocuğu aldırtıcam karıyıda boşucam ne geldiyse başıma onun yüzünden geldi.
İkinci polis:Karından çocuğundan ne istiyorsun lan piskopat sen karın hamileyken elalemin karılarına git birde kadını öldür sonra karıyı boşucam de hayvan (der yumruğu geçirir amirine döner)dayanamadım amirim
Amir:(sırıtarak)tamam tamam(der rıdvana döner)sonra
Rıdvan:Sonra işte benzin almak için bidonu aldım birde kirazları(kirazlar bitmiştir ama poşette çekirdekler durmaktadır)geçerken gördüğüm benzinliğe yürümeye başladım sonra adamla kadını gördüm adam kadını dövüyordu önce karışmak istemedim baktım tekmeliyor bağırdım beni görünce elindeki bıcağı birkaç kez kadına sapladı kaçtı bende kadının yanına koştum yaşıyordu bişeyler söylemeye çalışıyoru yaklatım Ahmet dedi ve öldü onu Ahmet diye biri öldürdü amirim.
İkinci polis:Adam hangimize benziyordu (gülerek)herkezi bize benzetinde bu adam hangimize benziyordu.
Rıdvan:Görmedim
İkinci polis:Yani görsen bize benzeticen yani
Amir:Peki benzin bidonu nerde
Rıdvan:Kadına koşarken attım.
Amir:Ama kirazları atmamışın
Rıdvan :Kirazın kilosu 100 lira amirim o yediğiniz kirazlara tam elli lira verdim ama olsun size helal olsun(der korkudan sırıtır)
Kadın polis:Allah razı olsun
Amir:Adam kaçınca ne yaptın.RIDVAN: Kadın ölünce farkında olmadan bıçağı almışım elime sonrada siz geldiniz hepsi bu valla amirim doğru söylüyorum yalvarırım inanın bana
Amir:(polislere döner)atın bunu nezaret haneye
Birinci.Polis:Amirim erkeklerin nezarehanesi dolu
İkinci polis:Kadınların yanına atsak ama önce biraz döveyim siz demiştiniz ya
Amir:Çok hırpalama ama adamı sonrada kadınların yanına atın yarın sağcılığa sevk ederiz
Rıdvan:Amirim karıma telefon edebilirmiyim sabah babamları arayıp buraya gelsinler
Amir:Tamam ama sadece bir telefon.(der odadan çıkar) İkinci polis Rıdvanı biraz döverler telefon etmesi için birinci Birinci polis telefonunu radvana verir.Rıdvan numarayı çevirir ama karısı açmaz uzun uzun çaldırır.
Rıdvan:Uyuyordur Allahın cezası ne olcak habire uyuyor uykucu aç be kadın telefonu açsana ben burada ne haldeyim senin yüzünden sen evde horul horul uyu .
Çresiz telefonu polise verir polis kolunu tutar ve kadınların bulunduğu nezarethaneye onu atar.Rıdvan içeri girince etrafa bakınır.Bir kadın ağzında sakız ağzınıu açarak çiğnemektedir onun yanında başka bir kadın tırnaklarını törpüler .Başka yerde iki kadın aralarında konuşmaktadır. Başka bir kadın başında yemenisi kolunda bileziklerinle oynar.Köşede bir kadında ileri geri yürümektedir.Kadınlar bunu görünce şaşırır ileri geri yürüyen ve bileziklerinle oynıyan kadının dışındakiler gülüşmeye başlarlar.
Tırnaklarını törpüliyen kadın:Aman aman şekerim kim gelmiş böyle yuvamıza birtane erkek kuş.
Sakız çiğneyen:(erkek sesiyle)Hemde ne kuş ama kuşun kanatlarını yolmuşlar biraz sana ne oldu yakışıklı böyle canım benim gel yanıma da seni iyileştireyim.
Tırnak törpülüyen:Sen sus erkek sesli seni ne yapsın o allahın dönmesi burada gerçeği varken
Rıdvan şaşkın etrafına bakınır hemde korkar sonra yere oturmuş titreyen kızı görür ona baktığını anlıyan kadınlar.
Tırnaklarını törpüliyen:Gitme onun yanına yazık o kıza, uyuşturucu komasına girmiş bırak ne yapıcağı belli olmaz.Gel sen yanıma şekerim sana kartımı vereyim sabah biz çıkarız dışarıda görüşürüz.
Sakız çiğneyen travesti:(ağzındaki sakızı çıkarıp gösterir)bu sakız gibi yapıştın çocuğa.
Uyuşturucu kullanan:Çıkarın beni buradan çıkarın gitmem lazım benim buradan çıkmam lazım(diye titriyerek bağırır sonra ağlamaya başlar)ne olur polis ağabeyler beni çıkarın yada ne olur yalvarırım bana biraz toz veririn sizde vardır ne olur polis ağabeyler.
Aralarında konuşan iki kadından biri:Görüyorsun gençliği ne hale geldi.
Diğeri:Evet haklısın bu hep kapatalizmin gençlere yaptığı çöküntüler aileler çok para kazanmak için çocuklarınla ilgilenmiyorlar ve sonuç ortada gençlerin haline bak yazık.
Öteki kadın:Bu böyle gitmez bu gidişe son vericeğiz cabalarımız bunun gibi gençler olmasın diye bu sistemi yıkıcağız yakında.
Diğeri:Evet yıkıcağız burada nezarette yatıyorsak bu gençler ve ülkenin kurtuluşu içindir ve sonunda güzel günler gelicek kahrolsun kapitalizm.
Başı yemenili kadın:(çingenedir yani roman)Aman be ya sussanıza size mi kaldı ülkeyi kurtarmak ancak lak lak konuşursunuz be ya işe geldi mi her kez kaçar.
Tırnaklarını törpülüyen:(başı bağlı kadına bakar)sen niye düştün buraya bizim geliş sebebimiz belli.
Değer kadın:Anlamadınmı hırsızlık yaparken yakalanmış hep adaletsiz gelir düzeyinden bu zavallı kadın hırsızlık yapmak istermi yoksa.
Başı yemenili yani hırsız:Sen ne dersin be ben hırsızlık falan yapmam ben hırsız değilim.
Travesti:İyide seni evin içinde elinde çuval koynunda para ve bileziklerle yakalamışlar.
Hırsız:Sen nerden bilirsin beya oraya hırsızlığa gittiğimi ben yolda gidiyordum çok sıkıştım be dışarıda da yapamam aile terbiyem müsait değildir bizi annem kibar yetiştirdi sen ne dersin.Baktım bir ev dedim bari girivereyim bu eve gideri vereyim hacrtimi ya kalkmış hırsız dersiniz bide bana beya
Diğer kadın:eeeeee kapı kitli değilmiydi.
Hırsız:Değildi beya açıktı kapı kilitli kapılı eve ne diye gireyim ki ben hırsızmıyım ben be
Öteki kadın:Tabi canım sen gel hacetini yap diye kapıyı açık bırakmışlar (güler.)
Travesti:Tabii kardeş babasının evi ya açık bırakmışlardır(kahkahayı patlatır herkez güler)
Hırsız:Size yalan borcum mu var açık derim işte aman be sizde hiç bir şeye inanmazsınız neyse eve girdim be ya hacetimi gördüm gelmişten evi bi gezeyim dedim ev güzel tam salondaydım ki odadan bir adam çıktı elinde makine çok korttum valla beya adama anlatmaya çalıştım ama inanmadı polisi çağırdı.
Travesti : Adam seni elinde cuval koynuna bilezikleri sokuştururken yakalamış ona ne dicen.
Hırsız:Valla da yalandır tillada yalandır abim ablam(herkes güler travesti bozulur )iftira atarlar bana onlar zaten benimdir be ya gecenin bir yarısı hırsız sokaklarda kol geziyor çalmasınlar diye bileziklerimi koynuma soktum.(kolundaki bilezikleri gösterir)bunlar sahtedir beya(bileziği dişler sahte olduğunu ispat etmek için)Rıdvan şaşkın olanları izler bir köşeden) sonra gene uyuşturucu kullanan kız titremeye başlar
Uyuşturucu kullan:(el işaretiyle rıdvanın çağırır)
Rıdvan:(şaşkın)ben mi
Kız:(evet anlamında başını sallar Rıdvan gelir yanına)ağabeyciğim canım ağabeyciğim toz varsa ne olur bir çekimlik versene hapta olur çok kötüyüm abi ne olur
Rıdvan:Yok ben kullanmıyorum kusura bakma(sonra kenarda yerde oturan kadını görür onun yanına gider yere oturur çok yorulmuştur kadının elinde tespih vardır onu sallar rıdvana doğru) Tesbihli kadın:Sen neden düştün buraya temiz bir çocuğa benziyorsun
Rıdvan:Suçsuz yere bir kadının öldürülürken gördüm ben öldürdüm zannediyorlar ama ben öldürmedim o kadını.(kadın gülümser)sen neden buradasın abla
Tespihli kadın:Bende bir koca vardı hayırsızın teki ben çalışırdım sabahtan akşama kadar o yerdi neyse söylentiler duymaya başladım(bir yandanda tespihi çevirmektedir)kocam aha bunlar gibi(tırnaklarını törpüliyenle travestiyi gösterir)bir kadınla birlikteymiş benim kazandığım paraları onla yiyormuş.Bir gün eve işten erken geldim.Bir ne duyayım yatak odasında kikirdemeler gülüşmeler sesler geliyor eve atmış ors. tövbe tövbe tabi anladım kocam olucak şerefsiz eve hemde yatağıma kadın atmış tabi nevrim döndü duvarda asılı olan pompalıyı aldım baktım dolu yatak odasının kapısına bi tekme attım(biryandanda ayağını savurur tekme atar gibi)kocamla kadın yatakta fingirdeşiyorlar tetiğe bastım gibi BOM(Rıdvan korkudan sıçrar kadın güler)önce o şırfıntıyı sonrada kocamı öldürdüm ikiside hak etti işte şimdide buradayım.
Travesti:Sabah oluyor şimdi bizi çıkarırlar(rıdvanın yanına gelir yanağından makaz alır) dışarıda görüşürüz tamam mı şeker(der kartını verir diğer kadın ters ters bakmaktadır)
Sabah olmuştur polis gelir travesti ve diğerini uyuşturucu kullanan ve siyasiden yatanları çıkartır.
Rıdvan:Ben ne olcam memur bey ben çıkmıyormuyum ben suçsuzum
Polis:Seninle daha işimiz var acelen ne bak ablalrınla güzel güzel otur.(polis gider)
Kadın polis gelir rıdvanı çağırır.
Kadın polis:hadi gözün aydın mobs kameralarından inceledik suçsuzsun hem Ahmet denen adamı da yakaladık itiraf etti gidebilirsin ama bir daha gelme buralara.
Rıdvan:Oh çok şükür kurtuldum ama size demiştim ben yapmadım diye çok teşekkür ederim çok sağolun (der polisin elini sıkar)
Bir an önce ordan çıkmak istemektedir dışarı çıkar yürümeye başlar.
Rıdvan:Çok şükür ya kurtuldum ne geceydi başıma gelmedik kalmadı. Hep o nalanın yüzünden doğmadan daha çocuk başıma ne işler açtı .Doğunca kimbilir bana neler edicek bu çocuk. Çocuk falan istemiyorum. Başıma gelmeyen kalmadı bir yıldırım düşmedi başıma(der gökgürlemeye başlar Rıdvan irkilir)tamam Allahım tamam bişey demiyorum.
Rıdvan yolda yürürken kalabalık görür insanlar toplanmışlar yukarı doru bakmaktadırlar oraya doğru yürür. Bir baksa ki çatıda bir kadın intihar etmek için çatıya çıkmış.Aşağıda ise kalabalı toplanmış
1.Kadın:atlama yavrum gençliğine yazık.(diye bağırır)
2.Kadın:Yazık kim bilir ne derdi var kızcağızın.
1.Adam:Aman hep böyle yapıyorlar atlamaz merak etme ilgi çekmek için(der yanıdakine)atla atla mademki oraya çıktın atla
Rıdvan gece boyu yaşadıklarında pisikolojisi bozulmuştur ve çatıya kadının yanına çıkar herkez aşağıda onlara bağırmaktadır.Kadın rıdvanı görünce korkar ve şaşırır
Kadın:Senin ne işin var burda
Rıdvan:Bende atlıyacağım.Bende artık bıktım bütün gece neler yaşadım bir bilsen daha da çok kötü günler yaşayacağım korktum en iyisi ölmek.
Kadın:Sen bir gece yaşamışın ben hep yaşadım hayatım boyunca. Gece neler oldu sana.
Rıdvan: Boş ver uzun hikaye ee sen neden çıktın çatıya intihar mı etçen hakikaten.
Kadın:Yok aslında intihar etmiyeceğim sadece televizyonlar gelsin diye bekliyorum aşağıya baksana iyice kalabalıklaştı nasılda bağırıyorlar baksana
3.Kadın aşağıdan:Bak görüyormusun yanına genç bir adam geldi herhalde sevgilisi yazık aileleri evlenmelerine izin vermediler herhalde onlarda ne yapsın birbirilerini seviyorlar birlikte ölücekler
1.Kadın:Tüh tüh görüyormusun(bağırır yukardakilere)çocuklar atlamayın biz ailelerinizle konuşuruz onları ikna ederiz hatta ben sizin düğününüzü yaparın hadi inin aşağıya
2.Kadın(1.kadına bakarak)ne iyi insansınız Allah sizden razı olsun evlendireceksiniz onları öğlemi.
1.Kadın:Yok be kardeşim ne evlendirmesi bana ne insinler diye söylüyorum.
Adam:Atlayın lan atlamayacaksınızda ne halt etmeye çıktınız oraya atlayın hadi atlamayan korkaktır yuh size.
Aşağıdaki herkes adama kızar adama söylenirler.
Rıdvan:Atlamıyacaksında ne diye çıktın çatıya.
Kadın:Abi ben müzik yarışmasına katıldım hakkımı yediler beni birinci yapmadılar hile vardı yarışmada kameralar gelsin onlara da anlatıcam.Sana bir türkü söyleyeyim mi.
Rıdvan:Aman kalsın kardeşim televizyonlar gelince söylersin.
Kadın:Eee sen neden çatıya çıktın.
Rıdvan:Karım hamile
Kadın:Tebrik ederim çok güzel ne işin var burada git karının yanına abi.
Rıdvan:Bacım karının canı kiraz aşerdi ona kiraz bulucam diye başıma neler geldi.Ben çocuk falan istemiyorum doğmadan bu çocuk bana bunları yapıyorsa doğduktan sonra kimbilir neler yapıcak çocuk falan istemiyorum aldırsın çocuğu.
Kadın:Abi olurmu öyle şey sende çok kötüsün git yanımdan evlat katili git
Rıdvan:Karıyıda boşucam karıda istemiyorum yeter artık ya eşek gibi çalış karı bak çocuk bak günah bana ya.
Aşağısı kalabalıklaşmıştır poliste gelir.
Polis:Kardeşim inin ordan aşağıya düşüceksiniz(rıdvanı görür tanır)hey sen Rıdvan ne işin var lan orda karakoldan çıkıp çatıyamı çıktın akıllanmadınmı in aşağıya
Kalabalık evet evet insinler polis bey indirin onları
Polis:Ne istiyorsunuz söyleyin derdiniz ne(diye yukarıya bağırır)
Kadın:Ben kameraları istiyorum televizyonlar gelsin onlara gelince söylerim ne istediğimi.
Rıdvan:Bende karımı istiyorum onu getirin buraya ona söyliyeceğim ne istediğimi.
Aşağıdaki kalabalıktan sesler yükselir polis biryerlere telefon eder
Polis:Tamam ikinizin istediğini de yapıcağım hadi inin aşağıya beni uğraştırmayın.
Kalabalıktaki 1. kadın:Görüyormusun sen adam birde evliymiş yazık birde bu kızcağızı kandırmış aşağılık adam.
2.Kadın:Öğle deme kardeş belki adamı zorla evlendirdiler bunu seviyor kızda televizyoncuları istediğine göre televizyonda söyliyecek birbirilerini sevdiklerini karısının boşanmasını istiyecekler heralde
Adam:Aman bunlardan iş çıkmaz bunlar atlamıyacak korkaklar şov yapıyorlar birgün bunlara inat olsun diye çatıdan kendim atıcam aşağıya(herkez güler doğru doğru şov yapıyorlar der)
Televizyoncular gelmiştir
Sipiker:(kameramana)Nerde kamera
Kameraman:Kamera yokmuş fotoraf makinesi ile çekiçez.
Sipiker:Oğlum sen salakmısın fotoraf makinesi ile olay yerine gelinirmi çekim yapılırmı hayret bişey ya mikrofon nerde
Kameraman:Mikrofon burada napayım abla kamera yokmuş gidin bunla çekin dediler fotoraf makinesini elime tutuşturdular neyse çekelim bari.
Spiker:Başka iş bakçam kendime ya bune böyle böyle işmi olur(kalabalığın arasına girer.)
Kameraman:bir iki üç kayıt
Spiker:(kalabalıktaki kadına sorar)Neden çıkmışlar olay nasıl gelişti biliyormusunuz
1.Kadın:(Kendine çeki düzen verir gülümsiyerek)bilmiyoruz iki aşık galiba ama adam evliymiş karısını istedi.
Polis:Bakın televizyoncular geldi hadi bacım in aşağıya Rıdvan seninde karın yoldaymış geliyor hadi inin aşağıda konuşun.
Çatıdaki kadın:Televizyoncu kardeş hey(diye bağırır)ben türkü yarışmasına girdim hakkımı yediler hile yaptılar kendi adamlarını birinci seçtiler onları rezil etmek için çıktım buraya bak size bir türkü söyliyeyim(der bir türkü söylemeye başlar)
Türküsü bitince aşağıdakiler alkışlamaya başlamıştır herkes kızın hakkını yemişler hakikaten sesi güzelmiş diye konuşurlar.Rıdvanın karısı Nalan ve kayınvalidelerde gelmişlerdir.
Nalan:(rıdvana bağırır)Hayatım bak ben geldim ne işin var orada hadi in aşağıya evimize gidelim bak üzme beni karnımdaki yavrumuzda üzülür.
Şaduman hanım:Ne olucak oğlumu sonunda çıldırttı hayatından bezdirdi böyle gelin düşman başına(rıdvana seslenir)in oğluşum aşağıya in hadi oğlum üzme anneni bize götürürüm seni korkma gel oğlum
Makbule hanım:(dünürüne döner)hanım hanım sen ne diyorsun asıl senin oğlun kızımı bezdirdi pısırık ana kuzusu ne olcak (kızına dönerek)ah kızım sana bu pısırıktan bir halt olmaz evlenme şunla dedim beni dinlemedin bak şimdi damlardan damat topluyoruz.
Rıdvan:Nalan aşağıya bir şartla gelirim karnındaki çocuğu aldırcan ben çocuk istemiyorum.
Aşağıdakiler aaaaaaaa diye bağırırlar herkez çok şaşırır
Adam:Doğru söylüyor adam bu devirde çocukmu yapılır haklı ben olsam bende istemem.
2.Kadın:Ne vicdansizmiş sevgilisinle evlenmek için çocuğunu aldırtıyor yazık yazık.
Nalan:(kadınlara döner) ne sevgili ya (sonrada rıdvana bağırır)yanındaki kim ,kim o kadın beni karnımda bebekle bırakıp yanındakiylemi evleniceksin Rıdvan adi aşağılık adamın tekisin(ağlamaya başlar)
Aşağıda olaylar karışmıştır herkez birşeyler söylemektedir televizyoncularda fotoraf makinesi ile cekim yapmaktadırlar herkes kendi arasında konuşur.
Polis:Çattık ya insenize ordan beni meşgul ediyorsunuz bu kadar kişi toplandı inin aşağıda konuşun ne konuşacaksanız.Beni zor kullanmaya meçbur etmeyin.
Nalan:Yazıklar olsun sana Rıdvan bunudamı yapıcaktın demek benden ve doğmamış yavrumuzdan bu kadın için kurtulacaksın(ağlar)
Rıdvan:Bu kadın benim sevgilim değil(kadına döner)söylesene sevgilim olmadığını.
Kadın:Abla ben bu adamın sevgilisi değilim valla ben intihar edicektim oda bende intihar edicem diye yanıma geldi.Ben tanımam ilk kez gördüm.
Rıdvan:Duydunmu o benim sevgilim değil bende ilk kez gördüm onu
Nalan:Neden intihar etmek istedin aşkım atlama gel evimize gidelim.
Şaduman hanım:Neden olucak oğlumu canından bezdirdin(ters ters bir gelinine birde dünürüne bakar)
Rıdvan:Sana kiraz getiricem diye başıma gelmedik olay kalmadı hep senin aşermen yüzünden.
Nalan:Söz hayatım birdaha aşermicem senden hiç bişey istemiyeceğim.Hadi ne olur in aşağıya
Rıdvan:Sözmü bak istersen gene çatıya çıkarım ve çocuğumuz doğunca onu şımartmıyacağız tamam mı..(herkez nalana tamam de diye söylenir)(Rıdvan yine)sözmü (der) herkez alkışlar
Nalan:Söz valla söz hayatım hadi in aşağıya evimize gidelim
Rıdvan :(kadına dönerek)ne dersin inelim aşağıya
Kadın:İnelim abi yeter üşüdüm zaten
Spiker :Evet sayın seyirciler çatıdakiler ikna edildi ve aşağıya iniyorlar yani gene mutlu son.(kameramana çek inerken de der sonrada)kestik.
Nalan Rıdvan birbirine sarılır annelerde rıdvana sarılır ve evlerine dönerler.
Herkes alkışlar kalabalık dağılır.
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.