- 815 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Daha kirkima varamadan
Böyle bir$ey olurmu bilmiyorum ama ben $ahsen tanik oluyorum.Yakinda 40 ya$ima gircem ve ben bittim.Adeta suyu SIKILAN limon gibiyim posam kaldi geride.Elimden tutunda ayaklarima kadar herbir yerim sanki tutmuyor.Utaniyorum yakinamya artik yeminlesanki kocakariyim.Kayinpederim diyorki bugün;kiz benimlemi yari$iyon? yosam benimi taklit ediyon? aha buyur oracikda öl.inanmiyorum ya,böyle bir$ey olabilirmi? cevabini bile vermeye utaniyorum.Yürürken topallamak,yastiga ba$imi koyunca firil firil dönme dolap gibi dönmesi,ellerim ve kollarimin uyu$masi nedemek? oluyor.Kim verecek bu sorularin cevabini?.Yillar beni nasil harcami$da bilememi$im eyimi.
Yipranmak demek buymu$ demekki.Halka olu$turdum hastalik zincirlerinden.isimleri bile yok,cünkü Dr. da gitmek istemiyorum.Bo$ver ellemen nereye kadar dayanirsa dayansin bu avanak beden ve ruh.Kimsenin umrunda olmamak ve asalak gibi bu dünyada ya$amak zati hic tat vermiyor.Ha yürümü$üm ha yatakda sürünmü$üm ne cikarki.Kimin umrunda bee.Utaniyorum ve agit geliyor dilime.Hic abartmasiz saci ba$i yola yola ,birinin bagrina ba$imi yaslayip icimdeki firtinalari koparmak istiyorum.Ne zamanlama nede insan denk geldi.Okadar insanlari taniyorum ama kendimi ifade edemiyorum zannimca.Agzi acilan pisikolaga git diyorlar.Gidiyim gitmesinede sadece beni tozpembe bulutlarin icinde ucurmak yetmiyorki.Eve gelince evdekilerin hepsi hep ayni ve ev ayni ise,sorarim sizlere ben daha ne yapayim?.
Deli üc harfli yaratiklar diyorki cek gitttttt.Nereye diyen oluncada BiLMEM!!! unutmak istiyorum kendimi,cevremi tanidiklarimi hatta abartmasiz adimi.Adimi deseler ne cikar,gayzzzzzzzzzz diye bagirsalar ne cikar, ben bir hicim.Beni bu hayata baglayan cocuklarim desem,onlarida dü$ünmez oldum sanki.Akil, mantik, fikir ne varsa insani yöneten, i$te onlari birbirine kari$dirdim ben.Dü$ünme yetenegimi yitirdim diyorum ya hep,evet yitirdim.$imdi ben deliyim desem töbe yalan olur.Duyduklarini bile anlamaz hale gelen bir acizim artik.Cok koyuyor yüregime bu hallerim.Birinin dedigini duyupda anlayamamak nedemek? bilirmisiniz.Ben iyi biliyorum ve nefret ediyorum.Bir daha söyle,hadi bir daha deyincede ,hakda üce varinca; BiR$EY YOK!!! tamam diyorlar.Yandim anam vay ba$ima deyip, bagira cagira ormana dogru kacasim var yeminle.Eminim yazimi okuyan birileri kesin masarosmandan canli baglanmi$ der bana.Ama suc benim degil ki.Beni bu hallere getirenlerin yüzü gülecekmi acaba? sanmiyorum ama, bedduada etmiyorum.Sadece aglamakli gözlerle hayirlisi diyerek, dua ediyorum el acarak.Allahim sonumu hayir getirsin in$allah.Burasida olmasa bittim ben.Kimin umrundasin? diyen olursa,olsun ben yazayimda benim gibi olanlarda kendini yanliz hissetmesin.Ayni duygualri payla$an yüzlerce insan vardir eminim.Allahimy ar ve yardimcimiz olsun in$allah.Bekliyorum artik bu i$in sonu nasil bitecek.Hastane kö$elerinde agizsiz dilsiz sagir gibi yatmakda var,güle oynaya yeni umutlarla kirkdan sonraki ya$larimida kar$ilamak var.Allahaim sen büyüksün ,bizlere yardim etttttttttttttttt.
YORUMLAR
Hani olur ya hic bir sey yapma ama otur gece gündüz dua et ki Allah yardim etsin.
Böyle bir sey yok.
Elbette kim kime ne yapmissa karsiligini gün olur görür Yaradan´dan evet bedduaya asla gerek yok.
Ama aciz insani ne Allah sever ne de kullar.
Her sey iyi güzel de cocuklarimi bile düsünmez oldum demek cok sacma.
Her gün yakinacagina hayata sarilmayi denemeli ev ve evdekilerden sikayet etmenin sonu yok uyumlu olmayi bilmek gerek.
Insanin evi cocuklari her seyin üstündedir.
Ya da olmuyor mu evde gecim mi yok ayrilirsin hic olmazsa bunun icin mücadele edersin.
Düsünüyorum da simdi basini sokacak bir yeri olmayan insanlari ve birde böyle durmadan ah vah edenleri susup kaliyorum.
Sevgiler
hicbitmez tarafından 3/27/2011 10:53:45 AM zamanında düzenlenmiştir.