İffet
O değil de;
Bazen aklımız karışabiliyor. Karışmasıyla birlikte bizi tarifi imkansız hallere koyabiliyor.
‘bukalemun tehlike anında renk değiştirir/insanlar tehlikeli olduğu zaman/kertenkele tehlike anında ölü numarası yapar/kuyruğunu kopartır /iyi de/canı acımaz mı/veya kuyruğu tekrar uzar mı!’
Ah be Sayın Yazarım; bak şimdi benim de aklımı karıştırdın. Canı acır herhalde yaa. Gidip sorma imkanımız da yok ki…
Forum mu açsak napsak…
O değil de;
Antalya’da evlilik yıldönümü için eşinin hediye aldığı ’bölgesel yağ eritme seansı’ için güzellik merkezine giden kadının kalçalarında ceviz büyüklüğünde derin yanıklar oluşmuş. Bunun üzerine kalçalarındaki yara izleri nedeniyle eşinin eskisi kadar kendisini beğenmediğini iddia eden kadın, 60 bin TL’lik maddi ve manevi tazminat davası açmış.
Kalçalarında oluşan derin yanıklar için değil de eşi eskisi kadar beğenmiyor diye dava açmış….
Yok yok… en iyisi ben bişey söylemeyeyim… HIP yaptım…
O değil de;
‘30 yıl sonra dizi olarak ekrana gelecek ’İffet’te film versiyonundaki tecavüz sahnesine yer verilmeyecek.’
Ne büyük kayıp. İzleyiciyi tecavüz sahnesinden mahrum ederseniz o dizi tutmaz baştan söyleyeyim.
Tecavüz izlemek için pörtlek mısırımı cipsimizi biramızı kuruyemişimizi hazır etmiştik. Komşuları da çağırıp birlikte izleyecektik. Oldu mu şimdi bu yaptığınız…İnsanların hayalleriyle oynamak size hiç yakışmadı!
Sonrasında başlıkları görür gibiyim,
‘İffet’in suçu ne!’
O değil de;
Nurgül Yeşilçay röportaj vermiş. Kendileri der ki,
‘Kadınlar, kocaları ya da sevgilileri olduğunda onların hayatını yaşamaya başlıyor. Kadın doğurgan olduğu için her türlü kalıba girebiliyor. O zaman da adam onu sömürmeye başlıyor. Kadının kendi sevdiği şeyleri yapması lazım. Ancak böyle ayakta kalabilir. Diğer türlü hayat üstüne üstüne gelir.
’Peki aşk devreye girince, bencillik durumu ne olur?’ sorusu üzerine de;
’Bir yerde buluşman gerek; ama büyük oranda onun hayatını yaşamaya başlamam, o benim hayatımı yaşasın.’ demiş…
Ne ‘EEEEEEE’si!
Yorum yapmak kolay mı sanıyorsunuz! Okumadınız mı kadın ne demiş?
- O benim hayatımı yaşasın demiş…
Aaaaa çok bencilce ama itiraf etmeliyim kulağa çoookk hoş geliyor. Öyle böyle değil… Bu röportajdan sonra erkeklerin işi çok daha zor…
O değil de;
Paris Hilton, ‘Siyah erkeklere dayanamıyorum’ demiş. Zenciler onu öperken de boy boy resimleri var.
Medya işte… herrr bişeyi abartıyor. Kadın ‘dayanamıyorum’ derken aslında zencileri çoook sevdiğini söylemek istemiştir… Yoksa niye öyle resimler çektirsin yada niye öptürsün dimiii…
O değil de;
Havaların ısınmasıyla birlikte hanımlara yönelik hizmetler de başladı. Sokakta arabadan çığır çığır bir kadın sesi geliyor..
‘Hanımların dikkatine!
Overlok makinesi ayağınıza geldi…
Halı, kilim, yolluk, paspas kenarına, halıfleks kenarına overlok çekilir. 5 dakikada yapılır, hemen teslim edilir’
Maksattaki gayeyi anlayabilmek için camdan bakacağım diye zürafa gibi boynum uzadı… Kadın birkaç gün arayla geçmesine rağmen daha bir kez olsun o dediklerini yaptıran birini görmedim.
O değil de;
Hadi ben kaçtım. Kendinize cici bakın.
O değil de;
İyi bayramlar…
YORUMLAR
Esma KAHRAMAN
:)))) Sevgiler.
Yahu bir kadın niye gidip kocası için biryerlerini değiştirmeye kalkar ki, tee buna delleniyorum:s
Sağlığın için yapiyosan neyse.
iffet miffet anlamaz onlar kenarından köşesinden izletirler en saldırgan tecavuz sahnelerini..
Paris zencilere dayanamıyor, bizde onunnn
Neyse dedikodu yapmayalım onun günahı boldur :p
Sevgiler yazarım..
Esma KAHRAMAN
:)) Sevgiler Sayın Yazarım.
Overlok, bencillik falan filan derken hayatın anlamını çoktan çözmüşüz sevgili yazarım.
Özer Atik'i kiraladım netten şarkı söyletiyorum bende onun şarkılarına dayanamıyorum çok güzel söylüyor. Bu arada Banu Uludağ hanımefendinin bir şiiri şarkı olmuş onu da çok sevdim. Sitede bile varmış meğer. Bayıldım bayıldım. O da çözmüş gizemi.
O değil de; keşke hiç susmasan sen yakaladığın arka planları çok seviyorum. Nurgül Yeşilçay... O da çözer mutluluğun sırrını bir gün ne deyim kolay gelsin kendisine. :)))
sevgimle sevgili yazarım. :)
Esma KAHRAMAN
:) İyi bayramlar Sayın Yazarım :) Sevgilerimle.
Kalça yanıkları için 60 bin TL hee!..
Peki,adamın kalçaları ne durumdaymış acaba?
Ben Hakim olsam,bilirkişi tayin eder,detaylı bir rapor isterim.
Ayrıca Savcı bey, "Bööle kalçam olsun,100 bin lira borcum olsun." derse dava düşer zaten.
"Kadınlar,kocaları veya sevgilileri olduğunda,onların hayatını yaşamaya başlıyor."
Hee,ya.Hiç sorma!Yeşilçay,kitabın ortasından konuşmuş valla..
Zavallı Seda Sayan,Hülya Avşar,Sibel Can sırf bu yüzden perişan oldular zaten.
"Siyah erkeklere dayanamıyorum" demiş Paris Hilton.
Bu lafı,Shakira ya da Kim Kardashian söylemiş olsaydı siyahi olmadığıma üzülürdüm ama,Paris Hilton olunca
iyi ki de siyah değilmişim.Gece bi yerde karşıma çıksa,korkarım..
Keyifli bir yazı daha okumuş oldum.
Teşekkürler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
bir ben miyim perişan/gecenin karanlığında/yosun tuttu gözlerim/yalnızlar ruhtımında
Shakira'da saçlarını boyatınca bütün orijinalliği gitti. Görüntüsü çok sıradan oldu. Neydi o ilk çıktığı hali... süperdii...
:) Sefalar getirdin Sayın Yazarım.
O değil de.
Nerdem bulursun bunlarh bilmem ki?
Büyük keyifti okumak.
Teşekkürler sayın yazarım.
İyi bayramlar.
Esma KAHRAMAN
O değilde ayşe arman okuyormusunuz ? okuyun bence güzel şeyler yazıyor.
siz ondan bir adım öndesiniz ama, gülmeyin gerçekten:)
Güzeldi sayın yazarım yine 10 puan
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
zafer kocakuşak
yılmaz özdil severim ben, bekir coşkun mesela, biraz iğneleyici yazılar olmalı:)))
Esma KAHRAMAN
Sayın Yazarım Ayşe Arman'a, Sayın Yazarım Yılmaz Özdil'e, Sayın Yazarım Bekir Coşkun'a ve Sayın Yazarım Selahattin Duman'a sevgilerimizle.