- 941 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ŞEBİNGÜLÜ FİDANI ile ADANA TANITIMI / Hikmet OKUYAR
Türkiye genelinde duyarlılıkla uygulanması istenilen Ağaçlandırma Seferberliği etkinliklerine ’’Toprağa Bir Şebingülü Fidanı Dik Türkiye Çöl olmasın-Hikmet Okuyar’’ özdeyişiyle ve Türkiye Sevdası ile yapılan çağrıya Adana İlhan Atış Anadolu Lisesi öğretmenleri ve öğrencilerinden de olumlu ve uygulamalı destek geldi. 21 Mart Ağaçlandırma Bayramı, Dünya Şairler Günü , Aşık Veysel Günü anısına şiir güzelliğinde yeşilcevre duyarlılığında uygualamalı olarak okul bahçesine Ş e b i n g ü l ü Fidanı diken
Adana İlhan Atış Anadolu Lisesi 9/C öğrencileri ile Görsel Sanatlar Öğretmeni Hatice UMUT, hem örnek bir hareket tarzı sergilemenin hem de okullarının ve illerinin ismini duyurmanın sevincini yaşadılar.
Anavatanı G i r e s u n İli Şebinkarahisar İlçesi olduğu bildirilen Ş e b i n g ü l ü üretimini arttırmak, üreticilerin ekonomik bakımdan güçlenmesini sağlamak ve yeşilçevre bilincini yaşatmak adına Türkiye genelinde geleneksel ve sembolik olarak yaygınlaştırılan etkinliklerini; 21 Mart tarihinde paylaştılar.
Her belde ilçe ve il içinde ben zer organizasyonlarla balkon bahçe park bulvar ve meydanlar ile okul köşelerine ve hatıra ormanlarına kendileri ve sevdikleri için meyveli meyvesiz fidanlar dikilmesine öğretmen öğrenci ve gönlüllülerce öncülük edilebileceğini bildiren Ş ü s i y a d Başkanı Şair Yazar Gazeteci Hikmet Okuyar’a selamlarını göndererek mutluluklarını bildiren öğretmenler ve öğrenciler Ş e b i n g ü l ü Fidanı dikimi sırasında çok duygulandılar.
9 /C Sınıfı adına Şebingülü Fidanı dikimini Ahmet TOSUN ve Furkan KODAZ adlı öğrenciler gerçekleştirdi.Öğrenciler bunun bir başlangıç olduğunu Şebingülü fidanı dikmeyi sürdüreceklerini söylediler.
Müzik öğretmeni Demet EREN ve Edebiyat Öğretmeni Hayati ÖZKAYA da öğrencileri ile birlikte yine aynı mekanlarda fidan dikimi yaptılar. Öğrencilerden Beste BİNGİLİ ve Sena KAPKİNER dikim sonrası fidanıları suladılar.
Hızır Can ÖZÜNER öğrenci de adeta Hızır gibi yetişerek fotoğraf makinesi ile Şebingülü Fidanı dikim etkinliğini Ağaç Bayramı coşkusu içinde kare kare görüntüledi.
Şebingülü etkinliklerini bahçede paylaşan Okul Müdürü İlhami SELÇUK; Hatice UMUT ve öğrencilerine Müzik Öğretmeni Demet Eren ile Edebiyat Öğretmeni Hayati Özkaya ve öğrencilerine teşekkür ederek memnuniyetini belirtti.
Etkinlik hakkında bir açıklama yapan Adanalı Umut Şair Ünvanıyla ünlü Şair Şiir Yorumcusu Hatice UMUT; bu Şebingülü Fidanı dikim etkinliğini ; okullarının öğretmenlerinin, öğrencilerinin, Adana ve ilçelerinin tanıtımları ile birlikte her uygun ortamda gerçekleştirerek; Ağaçlandırma Seferberliğine uygulamalı olarak katkıda buluncaklarını söyledi.
Okuyar Kitle İletişim : Hikmet OKUYAR