- 643 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GERÇEKLERİM
Bilmiyorum yanlış mı yapıyorum acaba susup oturmam mı lazım yada sansımı sonuna kadar denemem mi lazım bu nasıl bir şeydir sen sonuna kadar seviyorsun ama o sana kardeşim diyor. sen sevmeyi askı onla görmüşsün tatmışsın ama o sana kardeşim diyor üstüne bacım dediği kızla cıkmışsın. kader ne tuhaf basta sonuna kadar onla gitmeyi düşünüyorsun o zamana kadar o hiç kimseyle çıkmamış içinde bir umudun vardır ama o onla çıkınca diyorsun ki kendi kendine şimdiye kadar kimseyle çıkmamışsa demek ki bunu seviyor ki çıkıyor yanı sana karsı bos, üstüne gelip senin yanında onu anlatıyor sen içten yıkılıyorsun ama o mutlu olsunda ben mutsuz olayım diyorsun gerçek sevgi bu değil midir, onun mutluluğuna kendi mutluluğuna feda etmek kim bunu yapabilir ki. benim yerimde olan her erkeğin yapması gereken değil midir onu unutmak için başkasını sevmeye çalışmak ama olmadı işte unutmak olmuyormuş unutulmuyormuş.o her seferinde bana bütün kapıları kapatıyor bende onu unutmak için gördüğüm ilk kapıdan girdim. belki tek hatam buydu ama baksa sansım yoktu unutmaya çalışmaktı ama olmadı.evet cıktım en yakın arkadaşınla kalbim seni istese de beynimle seviyorum dedirttim .ama sevgi bir an bile acaba seviyor muyum diye şüphe etmemek değil midir ben her gün düşünüyordum sevmediğime karar verdiğim halde kendimi kandırıyordum.evet sözlendim çünkü kendimi seni unutmaya mecbur bırakmak istedim yoksa çıktığım halde yanımda başkası olduğu halde hala aklımda sen vardın.yüzük taktım her gün o kızla ileriyle ilgili planlar yapıyordum hayallerimi ona anlatıyordum ama o hayallerde hep sen vardın ben kişileri değiştirip anlatıyordum evet konuşmadım senle o konumsa dedi sebebi de benim içimde sen olduğunu anlıyordu beni koparmak istedi belki bende seni unutmak istiyordum çünkü kalbinin başkasında olduğunu düşünüyordum direnmedim ona senle konuşmak için .evet cıktım 8 ay boyunca ben ilk teklif ettiğimde sen başkasıyla çıkıyordun benden sonra ayrıldın ama iş işten geçmişti.evet kısa kesebilirdim 8 ay sürdürmeyebilirdim sen gelip ayrıldıktan sonra yine onu bana anlatırken gözlerin parıldıyordu ve ben yıkılıyordum seni öyle gördükçe hem hemen ayrılsaydım dalga geçmiş gibi olacaktım bu da bana yakışmazdı.şimdi mi niye ayrıldım çünkü tam uca gelmiştim bir karar vermem gerekiyordu geri dönüsü olmaz bir yola giriyordum ya seni unutmuş gibi davranacaktım yoluma devam edecektim ilerde pişmanlıklar içinde yanacaktım yada daha fazla uzamadan bu ilişkimi bitirecektim seni kazanmak için elimden geleni yapıp seni ne pahasına olursa olsun seni kazanacaktım sence ben neyi seçtim?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.