- 868 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ADI YOK Kİ 3
ADI YOK Kİ 3
Selam hayat,selam nefes aldığım dünya, selam doğan güneş.
Dün çok zor bir gündü benim için noktayı özledim, gelsin de şu bitmez gözyaşlarıma dur desin.
Neden hep bu kadar yakınım da hep akıyor,habersizce geliyor,nokta gel artık dur dur gözyaşlarımı.
Dün sanki ömrümden çaldı benim, haksızlık yıktı beni,düşünüyorum neden haklılık hep yalnız,haksızlık büyük bir kalabalık,mermisi hiç bitmeyen bir tabanca.
Neden iyiler hep kazaya uğruyor bu yaşam da, namludan çıkan kurşunlar hiç mi kötülere isabet etmeyecek ?
Ne oldum ben böyle kötü bir gün ve yaşadığım haksızlık özlemleri de sildi yüreğim den,kalan sa tek bir söz, oda nefes alışlarımı zorlaştırıyor.
İnsan iki dakika için de duyduklarıyla çökebiliyor, haksızlık ağır bir yorgan gibi örtüyor üzerini,sabah doğan güneşin sıcaklığına bakıp adalet doğsun istiyorsun,belki belki,evet belki bir gün doğan güneş gibi doğacak.
Ama ben de görmek istiyorum özledim,en güzel kumsallar gibi mavi gibi,denizin kokusu gibi, çocukluğum gibi çok özledim adaletin güzelliğini.!!!!!!!!!
Bu dünya ya bu Ülke ye sevgi gelsin, saygı gelsin, krallar değil de adam gibi adamlar gelsin, gelsin ki kovalım siyahları bizi öldüren haksızlıkları,koruyalım çocukları,bizim çocuklarımızı.!!
Yaşlılar yaşlılıklarını yaşasın, çocuklar çocuk olsun,gençler korunsun en güzel şekil de teşvik edilsin.
Zor mu eski aşkların geri gelmesi,gözlere umudun sürülmesi,ekilen tüm tarlalarda sevginin yeşermesi zor mu.?
Neden kötüler çok ? Düşünüyorum da tüm iyiler birleşseler ve devrim yapsak olmaz mı,alsak yanımıza en sağlam tabancamızı dürüstlüğümüzü,yürüsek yürüsek,inanarak yürüsek ….
Sonra silsek haritadan onları olmaz mı?
Aslın da yediğim her tokat ne kadar düşürse de beni,içimde müthiş bir direniş başlıyor tüm bedenim ve ruhum birleşip o savrulduğu yerden tekrar kalkıyor ve kalkmalı da gelmişim dünya ya susmamalıyım..!
Ruhum da depremler oluyor çok,içimde hızlı bir tren kalkmış yapacaklarım sıralanmış,aşk sa şaşkın kalmış beni beklemek de....
Ben ot değilim kurumak değil sonum,insanım ve umutlarım var.
Acaba bu kavgayı kim kazanacak ? düşün kim çıkacak göğe
Sarsalım içimizi dışımızı bulunduğumuz toplumu ,ülkeyi en azından bir kıpırtı, iyilik , saygı
mutluluk, sevgi adına...,medeniyet için coşalım, bir daha hangi denizde coşarsın oda meçhul,hadi kalk ve şimdi coş.... imkansız serseri bir kelime senin lügat da,sen gönder onu mayınlara.
Sen gülümse taşı yeşertircesine, pes etmeden gülümse, hiç vazgeçmeden gülümse ki duvar çatlasın ve güller yeşersin ora da.
İmkansızlık eşittir zifirilik demek,ama sen en güzel aydınlıksın unutma sen dürüstsün sen vatan gibisin.
HATİCE NİLÜFER KARATAŞ
YORUMLAR
"neden haklılık hep yalnız,haksızlık büyük bir kalabalık,mermisi hiç bitmeyen bir tabanca."
nedenini ben de bulamadım,, ama şu soruyu sordum kendime.. Kötüler, riyakarlar, haksızlık yapanlar olmasaydı,, cennetin de cehennemin de bir anlamı olmazdı,,
Cehennem niçin yaratıldı??
vardır bir bildiği yaratıcının..
Yüce Allah, insanı yaratmış,, Eşref-i mahluk..
mahlukların en şereflisi,, en değerlisi,,
sonra şu Habil- Kabil meselesi,, ilk kardiş kavgası ve cinayeti,,
sonra,, savaşlar,,,
sonra,, haksızlıklar,,
sonra,,, kandırmacalar,,,
sonra,, ihanetler,,,
sonra,,, bencillikler,,,
sonra,,, doymaz nefisler,,
sonra,,, hırs,, maddiyata tapma,,,
sonra,,, maneviyatı terk,,
sonra,,
eee,, sonra?? the end,,,