- 2753 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
Vicdan Muhasebesi.
(Kün indallahi hayran nas) Allah-u Celle ve Ala’nın indinde nasın hayırlısı ol! ... (Ve kün inden nefsi şerren nas) "Nefsine göre de en şerli bir mahluk bil kendini!.
İslam dünyasını çerasizliğe sürükleyen en önemli etken hiç şüphesiz ki zamanın her döneminde içten içe eriyip tükenen ve Allahın "Nusretinden" mahrum kalmış olan İman zayıflığı ve islam topluluğunun birbirinden kopmasıdır! Veya koparılmış olmasıdır!?
Evet, bu gün dünyanın her köşe bucağında zalim olan "emparyalist" güçlerin kirli postalları altında ezilip can veren bırakın yetişkin fertleri, ölen her bir çocuk yarın ahirette her bir Mümin veya Müslüman olan din kardeşinden hesap soracaktır ve sorma hakkına sahiptir.
Bırakın Müslüman olmayı,gayri müslim dahi olsa hak sorma hakkına sahip olacaktır.Bundan asla kurtulamayacağız. Bunu aklımızın bir köşesinde diri tutalım ve unutmayalım.
Gevşemeyin, üzülmeyin, eğer (gerçekten) iman etmişseniz en üstün olan sizlersiniz. (Ali İmran 139) Allah cc. böyle buyuruyor. Doğru bu peki yanlış olan ne?
Bazıları her daim "birlik" dedikçe, birileride sürekli olarak"öteki" dedi ve ülkeler ve devletler olarak bizleri birbirmiziden ayırdı,ayrı tuttu. Çocukuluğumuzdan beri bilinç altında yer tutan "Arap" fobisi ve "laiklik"vurgusu adı altında,ülkemiz ve Müslüman tüm ülkelere karşı derin bir soğukluk ve onlara sırtını dönen yönetimlerle büyümek zorunda kaldık. Avrupa "demokratikti"? onların düşüncelerine göre. Ama Arap İslam dünyası tam bir "yobaz". Bu gün bunu ifade ettiğimiz vakit ise, hiç kimse kabul etmez ve etmiyorlarda zaten.
Şimdi görüyoruzki her kes her yerden bir ses yükseltip Arap Milletinin öldürülmesine tepkilerini dile getiriyorlar. İyide yapıyorlar ancak geç gelmış bir "eyvah" değilmidir bu ses? Bu güne kadar nerelerdeydik peki? Kurt sürüye saldırınca mı akıl başa gelirmiş? Oysa bu kuzu asırlardır bu suyu bulandırıyor değilmiydi? Zavallı aklımızı hangi kafada kiraya vermiştik acaba?
İnananlar, inananları bırakıp da kafirleri dost edinmesin. Her kim bunu yaparsa, Allah’tan ilişiği kesilmiş olur…." Ali imran 28.
Allahı kaybeden varlığın kazanma arzusu hangi beyinsizin demokrasi felsefesinde ilşlerki? Kazandım sanırken kaybeden zavallı insanlar,bir bilselerdi sebep Allahtan uzak olma gerçeğinin ta kendisiydi. Bilinmiş olsa dün ve bu gün bu zulüm yaşanırmıydı?
"Ey iman edenler, sizden olmayanları dost edinmeyin, onlar, sizi şaşırtmakta kusur etmezler, sıkıntıya düşmenizi arzu ederler. Baksana, öfkeleri ağızlarından taşmaktadır, sinelerinin gizledikleri ise daha büyüktür. Eğer düşünürseniz, sizlere ayetleri açıkça bildirdik." Ali İmran118.
Allah bunu söylüyor ve en doğru alanı söylüyor. Amenna ve saddakna...
Evet,öylede kustular kinlerini emperyal canavarın uşakları.
Bosna,Çeçenya,Pakistan,Afganistan,Irak,Filistin ve en nihayetinde şimdi Libya. Orta doğu ateşli bir zulüm altında. En acı olanı ise, bu topraklarda yaşayan insanların tümünün İslam kimliği adı altında din kardeşliğinin bir parçası olması.
Canımız sessizce acıyorsa ve zulme öfkemiz gür kabarabiliyorsa, demekki içimizde az birazda olsun insanlık var hala.
Peki bu zulüm neden? Allahın cc.bildirdiği ve Peygamber (sav) yine onun cc.muradı ile bizlere haber verdiği bu hazin olayların gerçek sebebi ne?
Fırat nehrinin altın bir dağ üzerinden açılması yakındır. İnsanlar bunu işitince ona yürüyecekler ve onun yanında bulunan insanların bundan bir şey almasına müsaade edersek, bunun hepsi götürülür, diyecektir. Müteakiben onun için harb edecekler ve her yüz kişiden doksan dokuzu öldürülecektir." (Müslim..)
Evet, Allahın kutlu elçiside aynı şekiklde uyarmış asırlar ötesinden ve tüm İslam alemini bu bölgeye dikkat buyurmuşlardır. Peki, bize neler olmuşki kulaklarımızı tıkamışız bu açık gerçeğe. Ve kendi yanlışlarımızı doğru bilip ""demokrasi"adı altında ezilmilşiz ve ezmişiz öz be öz kimliğimizi. Her doğruyu her daim hıristiyan birliği olan Avrupa bilir-di öylemi? Hukuk ve siyasi bütün kavramlar Avrupadan ihrac edilmeliydi hak ve hürrüyet özgürlüğüne ulaşmak için.
Reform oldu adı Rönesans oldu. Demokrasi ve İnsan haklarını insanlığa öğreten böyle aziz bir din varken, demokrasiyi İslam dininden çalıp yine bu dine mensup olan insanları zayıf düşürüp asırlardır hunharca öldüren mu emperyal gürühundanmı almalıydık bizler? Neden? Aslında nedeni çok açık? İslam düşmanlığı...
Bu kesinlikle şizofren birliğinin petrol tuzağıdır.Emperyalist Kapitalist zihniyetin canavarlaşmış zihninindeki açlık halinin göstergesidir.
Sekiz yıl önce ruhu kirli George Bush, 19 Martta Iraka saldırmıştı. Sözde demokrasi götürüyordu o topraklara. Diktatör Saddam"dan kurtulan masum halk,katil askerlerin çirkin emelleri ile kapanmaz yaralar içinde hala o savaşın ızdırabını çekmektedirler. Ne kadar haberdarız Iraktan peki?
Ve yine aynı 19 Mart günü Sarkozy meydanda. Bir zamanlar dostum dediği ve silah sattığı Libya topraklarını bombalamakta şimdi. Bush, Iraka saldırmaya giderken "bu bir haçlı seferidir" demiş ve bilinç altındaki islam ve din düşmanlığını açığa vurmuştu. Bu gün Fransa aynı senaryoyu oynuyor ve Rusya da bunun bir "haçlı" seferi olduğuna safsatasına imzasını atıyor. Ha Kaddafi ha Sarkoziy...Ha Bush ha Saddam ne farkı farki.? Hepside hasta ruhlu,demokrasi özürlü değilmi.?
Bu aslında kafiri dost edinmenin bir cezası ve Allahın insanlığa gösterdiği bir resimdir. Sanatın gerçek sahibi olan zat,kainat tablosunda tecelli edip yine aynı kansızlara kan sunup,işte böyle için diyor. Ama vampir kana doyarmı?
Mavi Marmarada uygulanan hukukun aynı bu gün Libya"da uygulanmaktadır. Bosnaya müdahale de o kadar bekleyen Avrupa, bu gün Libya"da neden bekleme gereği duymadı dersiniz? Filistin"ni 40 yıldır İsrail zulmü altında inim inim inlerken izleyen bu birlik bu gün Arap olan bir ülke de hangi hakla demokrasi özgürlüğünü getirme cüretini görüyor kendinde?
Arap ülkelerine "yanınızdayız"!? diye mavi boncuk dağıtan Abd başkanı Barack Obama, bu gün Libya semalarından bomba yağdırıyor. Bu güç kavgasında Türküye Cumhuriyetinden çekinmiş olmasalar, bütün Arap ve Müslüman ükelerini tuzla buz eder bu zalim müstekbirler. Çünkü biliyorlarki Türkiye Cumhuriyeti yüzde doksan dokuzu müslüman ve manevi gücü sınırsız olan büyük güçlü bir ülke.İşte bu korkudan dolayıdırki Almanya Çin ve Rusya bu saldırıya karşı çıkıyor.
Korkuları sebepsiz değil elbet tarihe düşen tecrübelerden kaynaklanıyor.
Bir avuç Filistin karşısında aciz kalmış bir İsrail işte...Bir avuç Bosna karşısında aciz kalan bir Sırbistan...Çeçenistan karşısında aciz kalan Rusya ve bg.
Baktığımız zaman gördüğümüz oki, demokrasi dağıtan ülkelerin hiç birinde gerçek anlamda demokrasinin "d"si dahi yok! bunu böylece bilmeliyiz artık. Ama islam medeniyetinde de yenilgi asla yok, bunuda unutmamalıyız!
Ve Ülkemiz.
Türk Devleti yirmibirinci yüz yıl dünyasında Asya ve Avrupa bölgelerinin kilit ve anahtarı olmuş, barışın öncüsü olma yolunda yürüyen istikrarlı bir devlettir. Bizler Türk Cumhuriyeti olarak, onurlu ve bir o kadarda gururlu olarak dünya da barışı sağlayacak olan en önemli ülke konumundayız.Yeterki istikrarlı ve kararlı olarak bunu teoride uygulayabilme cesaretini sonuna kadar götürebilelim.
Civarımızda bulunan Müslüman ve farklı dinlere mensup tüm komşu devletler ile dostluk içinde yaşayan sulhu sağlayan dünya huzurunda köprü olan bir Türk devletiyiz.
Şunu kesin ve kesin bilmeiliyz ki, Avrupa Türkiye Cumhuriyetine muhtaçtır ve mecburdur. Eğer Türkiye devleti varsa Avrupa orta doğuda istikrar için "sözde de" olsa var olma cesaretini gösterebilecektir. Eğer Türkiye olmaz ise aslında tüm Avrupa kendi gölgesinden dahi korkan bir zavllı konumundadır.
Sonuç olarak Namık Kemalin dediği gibi,simsiyah bir zenci karısına beyazgül adını takmakla onu beyazlatamaz asla. Demokrasi benim diyen Avrupa bir zencinin beyazlığı kadar demokratiktir ancak!!!
Bizler her şeyden önce adil olarak sorgulamalıyız kendimizi,iç dünyamızda ölmüş olan vicdanımızı. "Neden"? diye sormalı ve bu gün kurtların bu körpe kuzulara saldırma muhasebesini derin anlayıp ve bu katliamda ortak suç paydamızı görmeliyiz.
Ölmemeli insanlar.
Dünyanın her hangi köşesi olursa olsun mazlum ve masum olarak öldürülen her insanın hakkı kutsaldır. Ve bir insanı öldürmek bütün insanlığı öldürmekle eş değerdir. Ve yine bir insanı yaşatmak bütün insanlığı yaşatmak gibi kutsaldır.
Yaşatmak için yaşamalı insan.İster müslüman, ister hıristiyan, ister zenci, ister kızıl derili olsun. Hangi olursa olsun önce insan olsun. İnsanı yaşatmak için yaşamalı insan.
600 milyar dolarlık servet sahibi olan Kaddafi görevden ayrılmayacaktır ve sonuna kadar gidebildiği kadar gidecektir. Ancak masum olan halk onun dikta rejimi altında can veriyor ve vermeye devam edecektir.
Arap birliğinin devrilen dikta rejimleri ile doğu ve güney yeni bir kimliğe bürünmekte.
Türkiye ise rol model olan örnek bir Ülke konumunda. Hayırlı olsun diliyoruz tüm insanlığa.
YORUMLAR
Belki değişik bir bakış açısı olacak ama....İnsanların yaşaması için insanlarda ölebilmeli....Ve biz anlamasak da çoğu zaman bunu gerektiği çoğu zaman insanlık bunu gösterdi...
İster Hristiyan olsun,ister Yahudi isterse de Müslüman...
Ve ölen kim olursa olsun...unutulacaktır....
Yaşatılacak olan ise...haksızlığa mücadele olacaktır...
Bu da istediğimiz tek şeydir...Bu mücadelenin kime karşı olduğu önemli değil,haksızlığa olsun yeter....
vesselam...güzeldi..
değerli yazar arkadaşım yazına değinmeden önce sana tebriklerimi sunmak istiyorum. kur'an bilgin gerçekten takdiri hak ediyor.harika bir din bilgin ve yorumlarından,yazılarından(elimden geldiğimce hepsini özellikle okumaya çalıştım.) anladığım kadarıyla çok takdir ettiğim bir hayat görüşün var bu konuda da çok büyük memnuniyet duymaktayım.yazıya gelince ; neden dünyanın en önemli petrol rezervleri islam ülkelerinde olduğu halde en geri kalmış ülkeleri de aynı şekilde islam ülkeleridir? sanırım buna verilecek cevap islam dünyasının bugünkü durumunun da cevabı olacak...
Bütün sorunlar çözülür, fakat önce müslümanların dayanışma içinde olması, ilme önem vermesi, insanlığa örnek davranışlar sergilemesi gerekiyor.
Şu vereceğim örnek çok acı bir gerçeği yüzümüze çarpıyor, "Almanya'da bir Türk aile güvenilir et labilmek için müslüman kasaba değil de Yahudi bir kasaba gidiyor, onların ticarette hile yapmayacağından çok emin. Çünkü bir Yahudi güven kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ediyor."
Bütün kalbimle yazdıklarınıza katılıyorum, kan ve zulüm onaylanamaz asla.
Ancak müslüman ülkelerde dünyaya ayak uydurabilmeli, sevgilerimle
GAZAMIZ MÜBAREK OLSUN.
Akademik bir yazı adeta. Dolu dolu. Söylemler güçlü dillendirilmiş ve akıcı kaleme alınmış.
İçerik kimine göre tartışılsa da hatalı bir söylem yok.
Yanlış bulup ıspat eden de yok.
Çok beğendiğim ender yazılardan biriydi.
Yazarı candan kutlarım.
Saygı, Sevgi ve Selamlar.
Mehtap Yıldız
safa hoş geldiniz ve hep gelin diliyorum inş...saygılarımı ve dualırı sunarak Rabbe emanet ediyorum...
dualarınızda unutmayın dilerim...
Türkiye islâm âleminde örnek ülke. Nereye kadar örnek kalacağız sevgili Mehtap?
Şu her işimize karışanlar, elini eteğini bir çekseler üstümüzden. Bizi kendi halimize bıraksalar. Kendi yağımızla kavrulsak.
Rabbim her insana vicdan, merhamet versin sevgili Mehtap. Duyarlı yüreğine sağlık. Sevgilerimle
Sevgi Salman tarafından 3/25/2011 10:29:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mehtap Yıldız
arzu ettiğimiz o istikrar ve istikbal çok yakın inşaAllah....sabır ve çalışarak elbet....yürepğime hoş geldiniz ve varlığınız çok güzellik....dualarım ve sevgimle kalın....
Mehtap Yıldız
teşekkür ediyorum...
ama yinede"gazanız"derken biraz açmış olmanızı dilerdim...tepkinizi daha net anlamış olurduk....siz biz?
saygılar bizden..
Çok doğru... Türkiye, tarihte tüm dünyayı aydınlatan İslam Medeniyeti gibi dünyayı yeniden aydınlatmaya, barış ve huzuru yerleştirmeye talip olmalı. İttihad-ı İslam heyecan ve şevkle beklediğimiz birlik. Yaşanan gelişmeler de müjdelenen dönemin yaklaştığının işaretleri. Türkiye liderliğinde/ağabeyliğinde kurulacak bu birlik, dini, milliyeti ve düşüncesi ne olursa olsun her insan için kurtuluş olacak inşaALLAH.
İslam dünyasının hurafe ve aşırılıklardan, din dışı çarpık görüşlerden arındırılarak, Kur’an ve sünnet temelli bir İslam anlayışıyla yeniden eğitilmesi gerekli. İmam Gazali'nin ifadesiyle "ihya edilmesi"... İşte o zaman Asr-ı Saadet yaşanacak. Buna tüm dünyanın ihtiyacı var.
“Ümitvar olunuz. Şu istikbal inkılabatı içinde en yüksek gür seda, İslam’ın sedası olacaktır...” (Bediüzzaman)
Mehtap Yıldız
ve diyoruzki Hakiki İmanı elden eden bir insan kainata meydan okuyabilir!
saygılar ve dua ile...
Aslında hepimiz biliyoruz ne olup bittiğini de... Konduramıyoruz... Gerçeğin acı hali... İslam küresel ekonomiye yenildi. Ya bu düzenin parçası olacaksınız. Yada dışlanacaksınız. O zaman yaşasın İslamcı Calvenizm.
1789 Fransız ıhtılalı nasıl Faize hayır diyen Hrıstıyanlığa karşı yapıldıysa. Ve yeni mezhepler doğurduysa. O mezhepler ve yorumlar faize evete dönüştüyse. Bu günde Küresel sermaye faize hayır diyen, dünya düzenine hayır diyen islamla çatışıyor Ve kazanıyor. İslamla medeniyati, islamla ilimi ,islamla teknolojiyi barıştıramadık. Barıştıramadığımız içinde gelişimlerin dışında kadık. "Rantable "olamadık. Yeni hakımıyet alanları kuramadık. Bılım adamları çıkaramadık. Sadece eleştirdik. Çünkü islam son yıllarda mazlumların yanında değil güçlünün yanında duruyor. Haklının hakkkını savunmyor.Bilakis ellerini ovuşturup kendı çıkarını gözetiyor. En saf haliyle bana değmeyen yılan bin yaşasın diyor.
Dünya düzeni kuranın ayetleriyle yönetilmiyor. Yönetenelerde günümüzle ters düşüyor. Kuran kelamıyla, gunumuz tabırıyle piyasalar uyuşmuyor. Pıyasada ahlak olmaz. Vicdan olmaz. Çünkü "pazar kavramı" vardır. Pazarlama kavramı vardır. Pazarda sonunda faize de evet diyen, insan öldüren, sermayeyi her türlü vicdanın, ahlakın üzerinde gören bir islamla karşı karşıya kalıncada. Kafamızı kuma gömerek romantık bir dıl geliştiyoruz. Yani biz para kazanmayalım mı? Kazanmak ıstıyorsan piyasa ile uzlaşacaksın.
"Ey iman edenler, sizden olmayanları dost edinmeyin, onlar, sizi şaşırtmakta kusur etmezler, sıkıntıya düşmenizi arzu ederler. Baksana, öfkeleri ağızlarından taşmaktadır, sinelerinin gizledikleri ise daha büyüktür. Eğer düşünürseniz, sizlere ayetleri açıkça bildirdik." Ali İmran118. Ya bu ayete uyacaksın, yada gözlerini kapayıp yok sayacaksın.
En iyi müttefikimiz ABD. Silvio Berlısconı kadım dostumuz. Ofer Muteber ortağımz. Nato Amcamız. AB dayımız. Artık bu gerceği kabul edelim. Dünya değişirken sadece edilgeniz. Onlar müslümanı bombalarken biz bomba, petrol koruma desteği veriyoruz. Niye vicdanımızın sesını dınledığımız için mi? Bombalayan uçaklara bir şey olmasın diye. Cidde ekeomik forumunda daha yeni ders verdik dünyaya... Yeni düzeni anlattık. Vicdanı... Ama bir hafta sürmedi. Operasyondayız. İslam ve yeni dünya düzeni...
Yazının genelindeki muhabebeyi doğru buluyorum. Elbetteki içinizdeki öfke ile birlikte üzüntüyü duyuyoruz. Fakat sözün genişliğe değil, derinliğe ihtiyacı var...
Emeğnize sağlık, yeni kelimelerde buluşmak dileğiyle...
_Chieftain_ tarafından 3/25/2011 4:23:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mehtap Yıldız
görevlerimizi bilelim ve akledip düşünelim...Allah var iken kaybetmek yok asla...bunu Ataist olan bir inkarcı dahi inkarının özünde inanıp barındırır ve o umutla her sabah yeniden uyanır..
aydınlık günler yakındır diliyoprum ve bu doğum sancılarının gürbüz bir İslam sadası olacağını diliyor düşünüyorum....
sabır umut ve dua ile....teşekkür ediyorum...saygı duamla....
Mehtap Yıldız
dualar müşterek olsun inşaAllah...
İnternetin bu kadar yaygın olmadığı, hatta hiç olmadığı zamanlarda bir camide sohbet esnasında muteber bir din adamından (muteber olmayan din adamı da olur mu sanki !) İngiliz asıllı Müslüman pop şarkıcısı Yusuf İslam’ın( Cat Stevens) söylediğine rivayet bir cümle duymuştum. Aşağı yukarı şöyleydi.
“Şükrolsunki Müslümanları tanımadan Kuran-ı kerimi tanımışım, Kuran-ı Kerimi tanımadan Müslümanları tanısaydım Kuran-ı Kerimi hiç elime bile almazdım!”
Belki de Yusuf İslam’ın böyle bir ifadede bulunduğu doğru bile değildir. Lakin ifadenin doğruluğu şüphe götürmese gerek. Hele, hele dünyadaki Müslüman ülkelerin, Müslümanların hallerini gördükten sonra.
Tamam, kâfirler, emperyalistler, kapitalistler, sömürgeciler, kan emiciler tabiatları gereği yapmaları gerekeni yapıyorlar.
Ya Müslümanlar bilhassa Arap asıllı Müslümanlar ne yapıyorlar. Sınırlar cetvelle çizileli bir asır oldu nerdeyse. Petrol nimet olmaktan çıktı neredeyse. Bu kadar mı bile bile lades olur. Düğünde yalelli cenazede zılgıtla işte bir yere kadar, yeni şeyler söylemek, yapmak lazım.
Televizyonlarda izledik Mısırı, Tunusu, Cezayiri, Libyayı, ayaklanmalarda bile bir asalet yok.
Küçümsemiyorum lakin üzülüyorum, "müminler kardeştir"
Amiyane kaçacak çok afedersiniz bir laf vardır, meclisten dışarı “Birisi eşek olduktan sonra semer vuran çok olur”
Allah “AKIL” versin, zira en çok ona ihtiyaç(ları) var sanırım.
Saygılar, selamlar
Mehtap Yıldız
Müslüman her şeyden önce dünya ve toplum cemiyet içinde görsel bir örnektir. Müslüman yaşadığı gibi inanan değil inandığı gibi yaşayandır.
Fikri kanaatimce şunu ifade edebilirm. Arap deyince benim aklıma direkt olarak yalnızca Müslümanlık gelmiyor sayın Babaoğlu.
aynı zamanda münafıklıkta geliyor ve belki en çok ağır basanda bu sıfattır şahsımca. o liderlerin inancını sorgulamak gibi bir yetkimiz yok elbet o Rabbin katında ve onun görevi dahilinde ancak şunu sorgulamak mecburiyetindeyiz bizler önce insan sonra müslüman olarak.
"gerideyiz" neden?
neden en zengin olan hazineler ellerindeyken elimizdeyken en fakir olan yurtsuz olma konumuna düşmüş bu liderler ve ölüyor müslüman kardeşlerimiz...neden?
bir devletin reisi adil değilse o ülkenin insanlarını suçu ne olabilir?
minik bir çocuk ve yetmişine seksenine dayamış bir ihtiyarın suçu ne?
Milletini perişan eden bu dikta liderlerin amacı
açık ve belli işte. hırs güç servet ve makam mevki vs. oysa tarihin ilk siyasi vahşet ve kanı o topraklarda Fırat nehri kıyılarında yaşanmış değilmiydi...
Huseyn kerbela dedikçe canımız nasılda yanmakta...
Rabbin buyurduğu gibi "akletmezmisiniz düşünmezmisiniz?
evet akıl...teşekkürler...
Mehtap Yıldız
cuman hayırlar getirsin diliyorum inş...sevgimle,dua ile kal...
Okudum...
İsmin gibi ruhuna yansıyan düşüncelerinde addaşım bilesin güzel insan...
Tebrikler...
Mehtap Yıldız
güzel yüreğini en çok Allahım sevsin sevgili Mehtap sonrada bizler...
dualarımda var ol ve dualarında var olayım....hayırlı cumalar diliyorum....sevgimle...
Bir yazıp pir yazıyorsun sevgili Mehtap...Her zamanki gibi yazdıklarının tamamına imzamı atabilirim. Bence de en örnek İslam devleti Türkiyedir. Karıştırıp durmasalar daha da iyi olacak ya...
Artık akıllı olmak ve stratejik kararlar almak sırası Türkiye'de. Ben neye inanıyorum biliyor musun? Hala İslam aleminin halifesinin Türkiye olduğuna. Her ne kadar kanunla kaldırıldı deseler de...Kaldırılmadı çünkü...Hem hiç bir İslam ülkesi de çıkıp halifeliği devralmadığına göre...Demek bir biz inandırıldık halifeliğin kaldırıldığına :)
Demem o ki sana katılıyorum arkadaşım. Kan ve zulüm durmalı dünyada...Ama durmayacak, bunu sen de çok iyi biliyorsun. Artık zaman inişe geçti...
Sevgiler.
Mehtap Yıldız
bizler kıyamete yolcuyuz kıyamet ise zamanın aziz ve gizli bir olgusu..
Türküye güçlü ve dünyanın en çok çekindiği belkide tek Ülke..belkiyide kadırıyorumm kesinlikle tek ülke...nedeni zaten var oluş sırrında gizli...
seninde ifade ettiğinin aynı...
yüreğin cuma yamaçlarında şen olsun güzeldaşım,hayırlı gün ve bayramlar senin ve hepimizin olsun...
sevgimle (duada unutmayasın)muhtacım çünkü biliyorsun....sevgimle kal...
Sevgili kardeşim...
Yazın duyarlı bir yüreğin çırpinışlarıydı...
Allah mazlumların yardımcısı olsun...
Allaha emanet ol...
Selamlarımla...
Mehtap Yıldız
hayırlı cumalar diliyorum...
Türkiye ise rol model olan örnek bir Ülke konumunda. Hayırlı olsun diliyoruz tüm insanlığa.
Bu kadar güzel yazıp en sonda hayal çıkıklığına uğrattın beni kardeş.
Benim "rol model " 'im ASR-I SAADET.
Fakat yazının genelinde ülkemin müslüman evlatlarının Kur'anı Kerim gibi CİHANŞUMÜL olduğunu bahtiyarlıkla gördüm.
Biz bütün topluluklar içerisinde "İSLAM MİLLETİ"'yiz.
Bizim üst kimliğimiz "Müslğüman" dır.
Alt kimlikleri de dinimizin çizdiği sınırlar dışına taşmadıkça kabul ve tasdik ederiz.
Bir milletin başına gelen felaket sadece o halkın imtihanı değil,bizim de imtihanımızdır.
Selam saygı ve dua ile değerli kardeş.
Mehtap Yıldız
zaman ve çağa uygun olan tek örnek ülke Türkiye Cumhuriyetidir değerli kalem.
elbetteki asrı Saadet ayrı bir çağ dönemidir. ve ilk çağ açıp en son çağı kapatanda yine bizim o kainatı nura gark eden sevgili Rasulü Kibriya efendimizdir.
Onu her an özleriz ve onun siyasi dini ve kültürel görüşlerini her daim hayatımızda fiilen yaşamak ve yaşatmak durumundayız ve mecburiyetindeyiz elbette.
Dünya İslam ile güzel,dünya hz Muhammedin ahlaki ve siyasi duruş ve sunumları ile şerefli...
yoksa her sakal bırakıp cübbe giyinen insanı Asrı saadet emaeneti olarak görememiz mümkün değildir...ifade etmek istediğim buydu ve satır arası mesajlarda bu gizli...
saygılar sunuyorum ve hayırlı cumalar diliyorum...